Det har blitt mye spilling og siste finpuss har blitt nedprioritert.
Jeg har stilt opp bias fra 30mv til nesten 60mv som gir rundt 0.125a per transistor så den holder seg litt lengre i klasse a.
Den ligger stabilt på rundt 40 grader med 25 graders romtemperatur og lyden er upåklagelig.

Effektforbruk på tomgang er rundt 100W, så den kan stå på over lengre tid uten at det merkes på strømregninga.
Slik ser den ut for øyeblikket:
Sitter på jobb og handler inn litt deler til finpussen.
Den skal få en bryter i front med grønt lys:
Ellers skal den utstyres med ett mer stabilt softstart rele, 12v triggerinngang og togglebryter på baksiden for å velge mellom trigger, av eller på.
Bortsett fra det, har jeg bare planer om å rydde opp i kablingen og sette alt litt mer permanent sammen.
Siden jeg er elektriker, burde jeg nok finne frem yrkesstoltheten og lage til chassisjord også. Dette har jeg ikke brydd meg om til nå siden jeg har ujordede stikkontakter i huset, men det kan sikkert være lurt å jorde alt i en padde etter hvert som flere diybokser skal i hus.
Neste prosjekt blir ett Audiokarma CNC phonostage. Dette har jeg planer om å bygge i to kabinett, ett for riaa og ett for strømforsying.
Etter det har jeg planer om å bygge en forforsterker, men her må jeg lese meg litt mer opp for å finne ut hva jeg trenger og hvordan jeg skal gjøre det. I mellomtiden skal en "little bear p5" gjøre nytten mellom riaa og honey badger.