Sikkert en god ordning. Har litt vondt av deg der du sitter/ligger og hører på mono-subNæææ det røyner jo på med glunten, skal rekke og bruke det opp også. Men jeg lar de stå på min konto til 2026 så får jeg rentene, noe må jeg jo få for bryderiet
![]()
Sikkert en god ordning. Har litt vondt av deg der du sitter/ligger og hører på mono-subNæææ det røyner jo på med glunten, skal rekke og bruke det opp også. Men jeg lar de stå på min konto til 2026 så får jeg rentene, noe må jeg jo få for bryderiet
![]()
Det var bra og syndDa er dyr Champagne og kaviar til jul høyst aktuelt igjenFikk akkurat en telefon fra han som har testet rørene. Han tror det er noe i veien med rørtesteren sin, og har derfor nå testet noen av rørene mine på en annen rørtester, og på den måler de knallgodt. Satser på at resten måler like bra
![]()
Hehe, tror jeg hadde blitt litt lang i masken hvis jeg hadde sendt de sørover og senere fått vite at de spilte gulle godtDet var bra og synd![]()
Takk for din omtanke men jeg overlever nok det ogsåSikkert en god ordning. Har litt vondt av deg der du sitter/ligger og hører på mono-sub![]()
Hvis man tenker at forumet her representerer den verden man speiler egne tanker i, er det kort vei til bunnen.Registrerer at det var fire ganger så mange som trykket entusiastisk på emojier da jeg skrev at rørene mine var ødelagt, sammenlignet med når jeg skrev at de målte kjempegodt. Tøff morgen på Foldnes. Et avsindig drittvær og minimal tro på menneskeheten![]()
Hei! Jeg testet rørene i min nylige kalibrerde AVO mk4. Kan bekrefte at måleresultatet var feil. I manual var innstilling av ECC82 oppgitt feil og nå foreligger helt andre resultater. Tror Karmana kan få seg en brukbar champagne til jul nå. Undertegnede beklager så klart forvirringen dette har ført til.Har akkurat fått målt en del gamle kremrør jeg hadde liggende. Hadde tenkt å selge dem, men ikke før de var målt. Gidder ikke kjøpere som føler de har kjøpt katta i sekken. Nå viser det seg dessverre at mesteparten av rørene er bare å kaste. Dette var ment å skulle finansiere Champagne fra øverste hylle og kaviar av ypperste kvalitet. Sånn ble det ikke. Julen er derfor avlyst på Foldnes, så nissen kan bare holde seg unna!
Vis vedlegget 1164354
Eller kanskje mer riktig. You win some and you loose some, og like blid![]()
Unødvendig å beklage. Visste jo at rørene var i de beste hender, og veldig glad for at du ikke slo deg til ro med de første resultateneHei! Jeg testet rørene i min nylige kalibrerde AVO mk4. Kan bekrefte at måleresultatet var feil. I manual var innstilling av ECC82 oppgitt feil og nå foreligger helt andre resultater. Tror Karmana kan få seg en brukbar champagne til jul nå. Undertegnede beklager så klart forvirringen dette har ført til.
Mvh lassemann![]()
En filosofisk morgen i BlåskogenHvis man tenker at forumet her representerer den verden man speiler egne tanker i, er det kort vei til bunnen.
Mye tyder på at det kan være fornuftig for flere av oss å få oss et liv. Også utafor Hifisentralen.
Hva med et lite keramikkkurs, mindfulness eller strikkekafė?![]()
-Mest sansynlig "A Trick of the Tail",,,Og testplaten var selvfølgelig Genesis?![]()
Og testplaten var selvfølgelig Genesis?![]()
Slemme menn-Mest sansynlig "A Trick of the Tail",,,![]()