Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    85.060
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Helt sikkert ikke enorme forskjeller mellom forskjellige GODE underlag, men hos meg var det temmelig merkbart med Egeland vs. Std. Gummiknott under subene. Om skyldes materialet eller høyden - tja, si det.
    Har skjønt at du har blitt imponert over Egeland 😊 Nå har forsovet ikke jeg gummiknottene under lenger, men tror likevel vi heller skal være enig om at vi har forskjellig tilnærming til hva vi synes er viktig for god lyd 😊

srtorp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Antall liker
    1.386
    Torget vurderinger
    11
    Hehe, hvis jeg skal være litt alvorlig, gud bedre, ser jeg ikke noe poeng i å kaste penger etter demping når produsenten sier at det allerede er ivaretatt, foruten et eventuelt gjennomslag gjennom gulvet. Jeg ville ha noe visuelt som passet til plattformene under høyttalerne, og når disse er beregnet for studio for vibrasjonsdemping for høyttalere på ca samme vekt som mine subber, et det sikkert ålreit nok for meg. Men for all del, DIY dempere som begynner å nærme seg boutique priser er sikkert mye bedre 😊
    Jeg var ikke spydig, jeg kjøpte en sort tykk matte som var til vaskemaskiner og etter det så møter jeg ikke den i døra når den nesten er ferdig. Men lurte oppriktig på hva du har kjøpt. Ellers synes jeg det er fint og støtte smarte folk som klarer og lage et produkt som er billigere en mye annet jeg har kjøpt, og som ikke virker like bra.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    85.060
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Jeg var ikke spydig, jeg kjøpte en sort tykk matte som var til vaskemaskiner og etter det så møter jeg ikke den i døra når den nesten er ferdig. Men lurte oppriktig på hva du har kjøpt. Ellers synes jeg det er fint og støtte smarte folk som klarer og lage et produkt som er billigere en mye annet jeg har kjøpt, og som ikke virker like bra.
    Sorry, ble litt vant til å fendre av lignende kommentarer 😊

https://www.gear4music.no/no/Opptak...ion&utm_source=txn-email&utm_content=ord-line

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    17.008
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    9
    Når du blir stor, vil du forstå 😂
    Neida, de underlagene du bruker har jeg brukt under gitaramper med hell.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    20.401
    Sted
    Langesund
    Som du kanskje husker fant jeg noe fargerike baller med perfekt konsistens for demping av vibrasjoner ned i underlaget. Hvis subbene dine veier mellom 15 og 30 kg ville disse vært optimale. Tar de med i lomma neste gang jeg kommer på visitt. Stygge som juling med det må du prøve overse.

Virker etter hensikt og forsterkere har stått på de i snart ett år uten at de har mistet spenst. Fortsatt 22 mm uten belastning og ned mot 15 mm med.
    1764885982446.png

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn