Gratulerer så mye med dagen!!

| 
 | 
 Litt skeptisk til fortreffeligheten av bursdag da jeg måtte opp kl 03 for en reise som tok 13 timer før vi var fremme…..og fremdeles er vi i Europa
 Litt skeptisk til fortreffeligheten av bursdag da jeg måtte opp kl 03 for en reise som tok 13 timer før vi var fremme…..og fremdeles er vi i Europa  Jaja, litt ufortjent ferie på fastlandet i Hellas blir sikkert bra og med mulighet for å se på en masse ruiner som eksempelvis Akropolis, og forhåpentligvis er ikke det sammenfallende med at eget skrog også begynner å nærme seg antikkens alder. Spent klar for å krumme nakken og tasse med velbehag nok en runde rundt solen
 Jaja, litt ufortjent ferie på fastlandet i Hellas blir sikkert bra og med mulighet for å se på en masse ruiner som eksempelvis Akropolis, og forhåpentligvis er ikke det sammenfallende med at eget skrog også begynner å nærme seg antikkens alder. Spent klar for å krumme nakken og tasse med velbehag nok en runde rundt solen 

Gratulerer med overstått T.Da er småfrynsete fotballnerver igjen i vaterEnkelte seire smaker bedre enn andre!
Vis vedlegget 1155437
Litt musikk før pakkingen. Hvorfor ikke bare fortsette med Robbie Robertson. Synes albumet hvor han er tydeligst mot sine røtter er utrolig bra, og kanskje det minst kjente av soloalbumene hans. Da er det bare å suge og kose seg med fotball- og musikk-karameller
Vis vedlegget 1155438

En aldeles nydelig plate, og som du sier en litt glemt juvel.Litt musikk før pakkingen. Hvorfor ikke bare fortsette med Robbie Robertson. Synes albumet hvor han er tydeligst mot sine røtter er utrolig bra, og kanskje det minst kjente av soloalbumene hans. Da er det bare å suge og kose seg med fotball- og musikk-karameller
Vis vedlegget 1155438

Hipp hurra for den stauteste pensjonisten jeg kjenner!
 Hipp hurra for den stauteste pensjonisten jeg kjenner! 

Hehe, guiden var en middelaldrende mann, så da må vi kanskje konkludere med at min biologiske alder er høyere enn dinEn ordentlig godt planlagt kulturreise skjønner jeg.
Ikke noe slaraffen og tilfeldigheter.
Nr.1 var ukjent for meg.
Forstår jo at prisen på snø må bli høy i Hellas, når det er såpass lite av den.
Nr 3 er ikke så ulikt mye vi finner i dagens samfunn.
Influencere med såre nesebor.
Nr.2 er oppsiktsvekkende. At du lyttet interessert til kulturhistorie tipper jeg hadde noe med guidens formidlingsevne og stemningen å gjøre.
Vet du hadde jebbersen din her om dagen, men offisiell gamliis? Du er jo yngre enn meg!
Ser for meg guiden og litt ekstra for å holde interessen oppe:
Vis vedlegget 1156426
Vis vedlegget 1156427
Ser fram til neste episode da du ventelig bestiger Olympos med ei halv Metaxa i baklomma.
Fortsatt god tur .

). På øyloffing pleide vi å lage pop-up bar når vi kom frem på hver øy. Serverte da bare vår vri på Lumumba; Metaxa og sjokolademelk. Funket gull for vårt sosiale liv
). På øyloffing pleide vi å lage pop-up bar når vi kom frem på hver øy. Serverte da bare vår vri på Lumumba; Metaxa og sjokolademelk. Funket gull for vårt sosiale liv  Those were the days
 Those were the days 
Mye støy her, så en sart kar som deg bør nok ta med deg et par dempeleddJa der så det fin ut. Er misunnelig og tenker jeg koster på meg en uke før jul.

Kos dere på tur og ikke tenk på oss slitere som må gå jobb hver føkkings dag
 Kos dere på tur og ikke tenk på oss slitere som må gå jobb hver føkkings dag
Greiere med reisetidspunkt når ungene har passert skolepliktig alderMå innrømme at det der ser deilig ut. Komme seg vekk fra høst og drittvær. Vi reiser ofte på sommeren, når vi alle har ferie. Fint å lufte seg, men det blir ofte for varmt for meg. Å gå sie i en uke tar påKos dere på tur og ikke tenk på oss slitere som må gå jobb hver føkkings dag