Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.441
    Torget vurderinger
    1
    Nå er du vel kanskje voksen nok til å bestemme selv om ikke kona setter grenser....

Ha en hyggelig dag...

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.613
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takk for hyggelige gratulasjoner! 🥰 Litt skeptisk til fortreffeligheten av bursdag da jeg måtte opp kl 03 for en reise som tok 13 timer før vi var fremme…..og fremdeles er vi i Europa 😳 Jaja, litt ufortjent ferie på fastlandet i Hellas blir sikkert bra og med mulighet for å se på en masse ruiner som eksempelvis Akropolis, og forhåpentligvis er ikke det sammenfallende med at eget skrog også begynner å nærme seg antikkens alder. Spent klar for å krumme nakken og tasse med velbehag nok en runde rundt solen 😊

IMG_1082.jpeg

Etter et par Ouzo på balkongen fortoner alder seg bare som et tall 😊

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.411
    Torget vurderinger
    5
    Litt misunnelig på disse unge pensjonistene som kruser rundt og nyter livet! Gratulerer og nyt dagene der syd! 😁🎉😁

mvh Olav E

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    73.786
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Da er småfrynsete fotballnerver igjen i vater 😊 Enkelte seire smaker bedre enn andre!

Vis vedlegget 1155437

Litt musikk før pakkingen. Hvorfor ikke bare fortsette med Robbie Robertson. Synes albumet hvor han er tydeligst mot sine røtter er utrolig bra, og kanskje det minst kjente av soloalbumene hans. Da er det bare å suge og kose seg med fotball- og musikk-karameller 😊

Vis vedlegget 1155438
    Gratulerer med overstått T.🎈
    Du lenge,lenge,leve må!🥳

Fotball-interessen hos meg er begrenset, men
    dette albumet er meget godt.
    Min favorittlåt er nok vakre "Mahk Jchi" (Heartbeat Drum Song)

Robertson har som du sikkert vet, laget musikken til filmen "Killers of The Flower Moon".
    Mye av den musikken ligner albumet "Music for The Native Americans", som du viser til.
    Jason Isbell, Randy Houser, Sturgill Simpson, Pete Yorn og Jack White har alle roller som skuespillere i denne filmen. Ble jo en bra film, også da.🤠
    ...

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.875
    Litt musikk før pakkingen. Hvorfor ikke bare fortsette med Robbie Robertson. Synes albumet hvor han er tydeligst mot sine røtter er utrolig bra, og kanskje det minst kjente av soloalbumene hans. Da er det bare å suge og kose seg med fotball- og musikk-karameller 😊

Vis vedlegget 1155438
    En aldeles nydelig plate, og som du sier en litt glemt juvel.
    Man har den også her på "tulleheimen" i Ytre Enfold.
    Da Bluesbraker har utdypet nærmere om albumet til RR, så trenger ikke jeg å gjenta det.
    Vel er vi aldrende, lett tunghørte og med svinnende hukommelse, men det skriftlige sitter ennå sånn noenlunde i pappen.

Uansett, gratulerer med å ha overlevd nok et år, og nyt fastlands Hellas i lange drag.
    Sørg for tilstrekkelig med ruinsyke, godt med kaffe og 7 stjerners Metaxa sammen med et overdådig stykke gresk sjokoladekake i ny og ne.

MakkinTosken

Godseier
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    53.999
    Sted
    Me? Just hanging around!
    Torget vurderinger
    7
    Hadde liksom tenkt til å være den siste som gratulerte deg i går, så gikk alt i vasken! :( Og nå må jeg vente et helt år!😭

Vent! La meg være den første til å gratulere deg med neste!

🥳 Hipp hurra for den stauteste pensjonisten jeg kjenner! 🥳

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn