Det er veldig pussig, i min verden er det der en eneste stor selvmotsigelse...Så vil jeg tilføye at siden du konsekvent har ekstremt vellykkede sydenferier i en endeløs rekke,(-)

Det er veldig pussig, i min verden er det der en eneste stor selvmotsigelse...Så vil jeg tilføye at siden du konsekvent har ekstremt vellykkede sydenferier i en endeløs rekke,(-)
Stas! Blomsterspråkets store sønn rider igjen, og denne gangen er pram med lerretsduk bytter ut med snobbekåk i Balearene. Minnes vagt at noe om dette ble nevnt i mars. Blir kjekt lesestoff, selv om begynnelsen på bloggen indikerer at dere burde feriert i gåavstand fra AskerBevares, er vi i samme generasjon, eller??
Så vil jeg tilføye at siden du konsekvent har ekstremt vellykkede sydenferier i en endeløs rekke, vise til en blogg jeg selv står delvis ansvarlig for:
![]()
1. All inclusive – Calma en la agenda – Anna & Håkon på tur
I år blir det helgturer med Wárja och en låång semester i Palmarognlien.blog
MERK: Leses fra bunn og opp, som om det skulle vært en e-post-tråd. Sukk.
- Fint på Alvheim. Helt ok mat der, også.
Ekte mannfolk drikker så ofte fra glasset at innholdet alltid er i bevegelseGod ettermiddag!
Vis vedlegget 1133493
Noen foretrekker et liv i vater, andre ikke. Hva som er ute av vater her kan være av interesse, eller ikke. Antar at herrene ikke går vitenskapelig til verks i sin vurdering av anleggets kapabilitet, slik at kalibrering av både omgivelser og jury ikke er relevant?
I all ærbødighet Olav E.
Ble visst rask hjemlengsel til egen haifaiMoro med sammendrag, ikke bestandig en får med seg alt. Har landet i Langesund igjen og ferdig med første runde, og litt lei av å kjøre bil. Runde 2 starter om to dager
Ekstremvær er kult. Slapp unna lyn og torden, men kinoen til til karmann stod for surrealistiske opplevelser. Konkludere med at jeg selv er helt nedpå og normal i denne hobbyen.Ble visst rask hjemlengsel til egen haifai
Du gikk glipp av litt skikkelig rock’n’roll her i går ettermiddag. En tjommi og jeg tappet øl utendørs hos ham da tordenværet passerte. På flere av nedslagene var det ikke mulig å telle mellom nedslag og torden. Det var faktisk såpass at vi måtte holde oss for ørene, men vi smilte hele tiden, så det ble sikkert noen fine bilder![]()
Moro med nye ting da, noen bruker litt på hifi og andre vil heller bruke det på bilBlir visst litt ukritisk og skjødesløs med lommeboken i varmen. Ny streamer bestilt, og hvis den forsvarer prisen, bør den være skambraGir nok lite cred hos forståsegpåerne, men jeg gleder meg
og det er jo det som er viktig
Bare gi lyd hvis noen ønsker å kjøpe en strøken Auralic Aries G1til en grei pris.
Nei, det der er vel en Matrix med både streamer og DAC. Hvem i all verden vil ha en DAC i streameren sinVis vedlegget 1133984
Er det denne som kommer???
OuchMoro med nye ting da, noen bruker litt på hifi og andre vil heller bruke det på bil![]()
63 er beste årgangBevares, er vi i samme generasjon, eller??
Så vil jeg tilføye at siden du konsekvent har ekstremt vellykkede sydenferier i en endeløs rekke, vise til en blogg jeg selv står delvis ansvarlig for:
![]()
1. All inclusive – Calma en la agenda – Anna & Håkon på tur
I år blir det helgturer med Wárja och en låång semester i Palmarognlien.blog
MERK: Leses fra bunn og opp, som om det skulle vært en e-post-tråd. Sukk.
Hehe, takker! Det er selvfølgelig begrenset med musikk tilgjengelig med kun Tidal. Lover også å ha Qobuz innkoblet hvis du kommer innomVil og vil, jeg vet nå ikke det, skulle gjerne brukt både pengene og tiden til hifi i stedet, og vil kan byttes med må om kjerra skal fortsette med å frakte meg rundt.
Og til pensjonisten, gratulerer med ny streamer blir det bedre utvalg av musikk nå![]()
Hehe, anbefale er vel å dra det litt langt med min begrensede erfaring med merket, men at du/vi snakket om den og jeg sa jeg hadde hørt mye skryt, er vel mer riktig
Hoffleverandører er alltid å stole på…. Emballasje kompaniet i Aksdal har litt på lager![]()