Da er hverdagen tilbake på Foldnes etter et par fine dager med besøk av bra folk.
Gårsdagen var smått bratt etter at The Shy og jeg misforsto litt på mandagskvelden, og etter en GT begynte å drikke rødvin i øl-fart. Det burde kanskje vært omvendt, men det er lett å bli revet med når man har det kjekt
Gårsdagen ble brukt til en Øygarden rundtur på leting etter litt forfriskende vind, noe som viste seg vanskelig, selv helt vest mot havet. Etter en is på Glesvær tasset vi litt rundt i nærområdet. The Shy synes det er ordentlig kjedelig å måtte gå samme sti tilbake……
………og gav seg ikke før han var nødt. Hadde det vært en halvmeter høyere å klatre tilbake hadde det med hans ryggtrøbbel bare vært å ringe luftambulansen
Etter å ha kjørt rundt sørsiden av øyen fikk vi selskap av Roald, og tok nordsiden av øyen, inkludert et middagstopp på Alvheimstuene (in the middle of nowhere). Vi har en biffmiddag tilgode fra sist jeg var i Langesund, og jeg regnet med den skulle bli ivaretatt i går. Det buklandet kraftig. Greit nok på smak, men det var noe pulled beef lignende, så biffmiddagen er fremdeles på vent
Kvelden ble avsluttet med litt mer musikk og en GT. Harddiskspilleren Roald, lette febrilsk etter låter som ikke var tilgjengelig på Tidal. Gleden var stor hver gang han fant noen. Litt sånn er glasset halvtomt eller halvfullt tilnærming
Kjekke folk å ha på besøk, og nok en bekreftelse på at det lave skråtaket i loftstuen fungerer riktig så bra i lytteposisjonen