Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.953
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Før oppmøte Kistefoss anbefaler "cafteinen" inntak av sopp for å få med seg mer av utstillingen mentalt.
    Hvilke type sopp?
    Rå, tørket, fermentert, stekt eller....? ;)
    Takk for "omvisningen".
    Må innrømme at jeg er lite bevandret innen temaet. Men ut fra logoen til Norges Psykedeliske Tros- og Livssamfunn, burde det være mulig å få gode råd av dem for en ut av kroppen opplevelse på Kistefos.

IMG_0995.jpeg

Selv er jeg litt skeptisk hvis tegningen forestiller rød fluesopp. Da vil jeg heller slå et slag for fleinsopp som også kan høstes gratis i naturen, og en liten håndfull i lommen å knaske på gjør nok også at man kan spare penger ved å unngå vaffelkøen på Kistefos. På den annen side kan man jo også lett ende opp med et vaffel-kick, og svi av hele feriebudsjettet på vafler. Skal ikke være lett det her 🤔😆

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    71.022
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Før oppmøte Kistefoss anbefaler "cafteinen" inntak av sopp for å få med seg mer av utstillingen mentalt.
    Hvilke type sopp?
    Rå, tørket, fermentert, stekt eller....? ;)
    Takk for "omvisningen".
    Som vanlig anbefaler jeg både Blåsopp og Passopp, men for all del, - ta ingen Risker. 🍄😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.953
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det ser ut til at turen til Kistefos var såpass vellykket at jeg slipper unna avstraffelsen det ble truet med hvis det ikke skulle svare til forventningene (?)

Vis vedlegget 1132333
    My balls are blue from loving you. Flørten 😳😡😄

Da jeg så værmeldingene for lørdagen hentet jeg frem teppebankeren med de små piggene og gjorde meg klar, men etter å ha vært på Kistefos skar du klar………såvidt 😆

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    35.022
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Hva med en stoppesopp? Riktig nok tungt fordøyelig, men...

Super presentasjon av Kistefos, takker så mye Tom! Vi har ikke fått rotet oss dit ennå, men det må vi jammen få gjort noe med.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.953
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hva med en stoppesopp? Riktig nok tungt fordøyelig, men...

Super presentasjon av Kistefos, takker så mye Tom! Vi har ikke fått rotet oss dit ennå, men det må vi jammen få gjort noe med.
    Vel verd turen. For opplevelsens skyld ville jeg kanskje byttet ut stoppesopp med skumpan og jordbær 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.953
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Der var du ja! Tenkte akkurat på deg! Spilte mye av en spilleliste du la ut for en stund siden (tror det var påsken). Burde sikkert gitt deg komplimenter for mye av musikken, men gikk rett i kjelleren etter å ha hørt Innlandet sin versjon av Africa. Fra før av er jo dette en kjedelig låt som om mulig har blitt enda kjipere å høre på etter å ha blitt ihjelspilt på kommersielle radiokanaler, men Innlandet klarer likevel mesterstykket å nå et nytt bunnpunkt for låten. Makan til pretensiøst svada! Gikk rett i knestående, slo av anlegget, tasset ned og vurderer nå å finne frem noe whisky tett opp til Polets prosentgrense. Kistefos er nå glemt, og virtuell smekk på pung med teppebankeren med de skarpe piggene er oversendt 😡😆

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    71.022
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    IMG_20250708_144805.jpg

Har gjømt meg på fjellet, så jeg føler meg ganske trygg, men hvis det står og faller på Innlandets Africa, så får så være. Vår venn på Kirkenær var meget positiv til akkurat den. (Kvinnevokal og "litt nedpå" så er han på kroken... 😎)
    Alle til lags kan ingen gjera.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.953
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Vis vedlegget 1132519

Har gjømt meg på fjellet, så jeg føler meg ganske trygg, men hvis det står og faller på Innlandets Africa, så får så være. Vår venn på Kirkenær var meget positiv til akkurat den. (Kvinnevokal og "litt nedpå" så er han på kroken... 😎)
    Jeg har et avslappet forhold til det der med alle til lags kan ingen gjera. Jeg fokuserer i større grad på at å gjøre meg til lags skal alle gjera 😆

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.348
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Vis vedlegget 1132519

Må be om info om låta, kan ikke klare å huske den😅🥹

gismo

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    71.022
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Må be om info om låta, kan ikke klare å huske den😅🥹

gismo
    Klart du kan få info. 🙂
    Den ligger vel på paden i kjølvannet etter et besøk tidligere i år, men ikke sist gang.
    Andreas Ulvo og Ingrid Olava.

Synes den er bra jeg. Hører teksta godt også. 🦁

En annen variant, som også avviker fra Toto-originalen. Nokså fikst gjort.

Nå får vel trådeier "mark" , men det finnes kurer for slikt. 😊
    ZZ bør være en god markkur:

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.348
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Ja det var den med Andreas og Ingrid ja, tenkte meg det😉
    Nedpå som du sier men kanskje ikke sånn at gismo blir totalt henfallen😅🤣
    Kor versjonen er spesiell og morsom👍🏼

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.953
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg er født i 1963, så da er jeg vel så gammel at det er helt naturlig at jeg går i barndommen 😆 Kanskje ikke Uriah Heep sin aller beste, men et kanonbra debut-album! En av mine første kassetter (tror det var den første) var Wonderworld og ikke lenge etterpå ble gutterommet supplert med Very ‘Eavy……Very ‘Umble. Jeg er kanskje smått gammel, men det er jaffal tilfredsstillende å være fra en generasjon som fikk Wonderworld og ikke Wonderwall som første album i samlingen 😆😊

IMG_1002.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn