Kan vi få et hint?

|
Faen meg ingen som tror megKan vi få et hint?![]()
Quiz?Dagens quiz:
Ligger i fosterstilling med krampegråt etter å ha kastet penger ut av vinduet på en boks som ikke gjør noen forskjell, eller haifai og musikkinteressen gikk i kjelleren med sommervarmen og anlegget står på loftet. Ingen hast, venter på værmessig motivasjon før oppkobling……….og deretter blir det selvfølgelig 300 timer innbrenning før jeg kan si noe sikkert om lyden![]()
Oppkoblet eller ei, skillnad eller ei…… blir dårligere vær snartDagens quiz:
Ligger i fosterstilling med krampegråt etter å ha kastet penger ut av vinduet på en boks som ikke gjør noen forskjell, eller haifai og musikkinteressen gikk i kjelleren med sommervarmen og anlegget står på loftet. Ingen hast, venter på værmessig motivasjon før oppkobling……….og deretter blir det selvfølgelig 300 timer innbrenning før jeg kan si noe sikkert om lyden![]()
Faen meg ingen som tror megAnlegget har ikke vært koblet på etter at Langesunds store sønn forlot folkeskikken
![]()
Jøss, det finnes petimetre også i BittermarkaQuiz?
Hvor er spørsmålstegnet?![]()
Mye å gjøre vettu. Du kan bare ta bilde av to katter som slanger seg, mens jeg må gå tre turer om dagen med PelsdottenOppkoblet eller ei, skillnad eller ei…… blir dårligere vær snart
Ta dæ enså lenge…… vi utviser er enorm tålmodighet her i denne tråden
gismo
Ventet på den derSkummelt å ha tvilsomme diy-folk på besøk plutselig ligger hifilidenskapen i ruiner og du sitter inne i finværet og venter på regnet for å skjule tårene over en knust drøm
Beklager.Jøss, det finnes petimetre også i BittermarkaIkke bry deg om streamere du, men konsentrer deg heller om å hanke inn en ørret og synge bursdagssang for bikkja
![]()
Ventet på den derAv og til er du litt for forutsigbar, Roald
![]()