Om ikke beste utvalget, så er det vel kjelleren i Blåskogen som har det beste ølet.Trappist er nam, og jeg liker spesielt typen Tripel. Denne fikk jeg av Poden (som til stadighet får prøver han prøver på meg). Har drukket mine liter etter å ha bodd fire år i Nederland, men jeg glemmer fortere enn jeg husker
Westmalle Tripel var tidligere en favoritt, men forrige gang jeg drakk den syntes jeg den var for søt. Forsøk den visst du ikke har gjort det. Ellers er jo Westvleteren 12 kåret som verdens beste øl (sikkert ekstra hypet ved at den kun kan kjøpes på klosteret i Belgia). Finnes innimellom på puber på kontinentet, og vel verdt å teste hvis du får anledning. En høydere for meg var Westvleteren 12 sammen med en bøtte blåskjell med chorizo saus i Spania. I følge ChatGPT er det polet på Bergen Storsenter som har best utvalg på øl…..
![]()

Men Quizen. Som vanlig her, er det sprett umulig for folk som ikke er inne i hue ditt å ta den. Veldig forvirret over død politimann.
Hadde han fulgt saueflokken, så hadde det vært Crack The Sky med Mastodon, men det tviler jeg på om du spiller. (?)