Takker! Måtte bli det jaGrattis ! AMG...?
Og noen ville vel hevde motsatte, XXXforlenger osvWoow, gratulerer med krem kjærre
Ja…. på kjøretøyet skal storfolk kjennes
gismo
Jeg hadde heller ikke det, inntil jeg så og prøvekjørte. Hadde bestemt meg for Polestar 4 egentlig.Fin! Grattis![]()
Hadde ikke den på shortlist selv, men må vurdere den altså.
mvh
Er det AMG så måtte det bli bensinTakker! Måtte bli det ja![]()
Hehe - AMG i denne sammenheng er stylingen og interiøret, så ja - det er vel egentlig å ljuge på seg mer enn det erEr det AMG så måtte det bli bensin![]()
Jeg var redd for detHehe - AMG i denne sammenheng er stylingen og interiøret, så ja - det er vel egentlig å ljuge på seg mer enn det er
Bensin er for dinosaurer.
Som dinosaurer. Så er EL-biler like tungeHehe - AMG i denne sammenheng er stylingen og interiøret, så ja - det er vel egentlig å ljuge på seg mer enn det er
Bensin er for dinosaurer.