Takker! Måtte bli det jaGrattis ! AMG...?
Og noen ville vel hevde motsatte, XXXforlenger osvWoow, gratulerer med krem kjærre
Ja…. på kjøretøyet skal storfolk kjennes
gismo
Jeg hadde heller ikke det, inntil jeg så og prøvekjørte. Hadde bestemt meg for Polestar 4 egentlig.Fin! Grattis![]()
Hadde ikke den på shortlist selv, men må vurdere den altså.
mvh