Spilte sikkert blues, og da låter jo som kjent alt litt kjedelig og uforløstHørte disse hos en nabo i nærheten her. Vi sammenligning da med noen TAD høyttalere.. QLN låt i mine ører ikke helt homogene og litt kjedelig i akkurat dette rommet.
Spilte sikkert blues, og da låter jo som kjent alt litt kjedelig og uforløstHørte disse hos en nabo i nærheten her. Vi sammenligning da med noen TAD høyttalere.. QLN låt i mine ører ikke helt homogene og litt kjedelig i akkurat dette rommet.
O du kunnskapsløse!Spilte sikkert blues, og da låter jo som kjent alt litt kjedelig og uforløst![]()
Tøft profilbildeO du kunnskapsløse!
Ja, man skal ikke forveksle musikk og følelser 🫢Fra en annen tråd har vi lært at "frilytting" er verdiløst.
Så dersom lytteren kan komme til å like det han hører, må han samtidig passe på å gjøre de nødvendige målinger, slik at lyttingen og nytelsen ikke blir fullstendig bortkastet. Musikk skal ikke swinge før den måler rett som en jævla linjal, for pokker!!
![]()
Har sett på film at exorsisten kunne måle fanden, så jeg skal gi det et forsøk. Har digitalt skyvelær og rumpetermometer - starter der.Tror ikke noe målinger kan detektere den hellige ånd så da blir det vel retur av høyttalerene da![]()
Han til venstre der er oldefaren min. Han påsto han var hoffnarr i Sverige! Skrøner var han visstnok uansett jævelig god på.Tøft profilbilde![]()
En leksjon i arvelige egenskaper der altsåHan til venstre der er oldefaren min. Han påsto han var hoffnarr i Sverige! Skrøner var han visstnok uansett jævelig god på.