Og forsterker til litt over påskeDer har du ved nok til langt over jul. Gratulerer![]()
Og forsterker til litt over påskeDer har du ved nok til langt over jul. Gratulerer![]()
+1Bøst som fy
Høres veldig kjent ut, typ Erik Jørgensen sofa alene på høykant ned fra 4 i buet trapperom med veldig nøyaktig akkurat radius i forhold til sofaen.Ikke langt fra sannheten! Måtte gi opp trappetralle halvveis, da det ikke gikk å ta svingen på trappa. Ble bæring istedet. Deretter trangt som satan å koble bak, men nå er den der og spiller som den skal. Noen dager med innspilling nå så.
Er dette samme som den nlykke forsøke å få loppemarked-folka til å ta med seg? Stod lenge en slik ferdig pakket i gata nemlig.
Umulig å bli kvittEr dette samme som den nlykke forsøke å få loppemarked-folka til å ta med seg? Stod lenge en slik ferdig pakket i gata nemlig.
Vis vedlegget 1162133
I tilfelle er det bare å gratulere!
Kunsten er å skrive «IKKE RØR!!!» på den. Borte så snart du snur ryggen til Det er tydeligvis (j.f nlykke) ikke noen løsning å sette tomgodset ut i gata. Du finner nok plass skal du se.
Gratulerer med flott forsterker! ser bøs ut!
Når selv du har hatt Ymer i flere uker, er det vel håp om at denne får et langt liv herOg forsterker til litt over påske![]()
Vi får håpe det, gratulerer med ny ampNår selv du har hatt Ymer i flere uker, er det vel håp om at denne får et langt liv her![]()
Grattis med gromm svenske forsterkerenda noe riktig derfra fortsatt
![]()
Haha, det var dagensGratulerer med Oden!
Kassa kan du sette opp i hagen og bruke som bikkjehus, eller som nødlosji når du kommer hjem fra julebordet etter å ha rota bort husnøklene.![]()
Snakket med grumpen herom dagen ang hans nye pu, blev veldig rar samtale ettersom han hade mob på høytalere og jeg nevnte noe om pris på den nye optiske spiker'nHaha, det var dagens
Forteller jeg prisen på Oden, får jeg vel bo i den kassa også.
Beredskapskasse!Umulig å bli kvitt
Takk - det er vel same, same ja.
Litt uklart hvor i rekkehuset denne kisten skal oppbevares…