VIMs bøttekott

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    16.554
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    9
    Ser den, men faktum er at de er i VM - noe ingen av mine voksne barn har opplevd. Hadde ikke plaget meg om puljetoer var San Marino en gang.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.753
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Du kan så si, men for oss som både har spilt og fulgt norsk fotball i noen tiår, har det aldri vært større grunn til å feire at resultatene har kommet og ikke bare hederlig innsats.
    Forstår det, og kjenner vel på en ørliten "missunnelse" mot dere som lar seg fasinere av den idretten. "Missunnelsen" går vel i korte trekk ut på all den underholdningen dere får - og kan ta del i, sett i forhold til mediadekning av andre idretter og aktiviteter:). Vet at det er en av verdens største idretter, men...
    Selv mistet jeg totalt interessen for den idretten mot slutten av 70-tallet, etter å i flere år både ha spilt selv og ha vært stor fan av det som den gang ble kalt Super-Leeds.

Når man, uten interessen, betrakter all mediadekning og "massehysteriet", der til og med Oslo kommune, som i disse dager gjennomfører tidenes kostnadskutt slo på "stortromma" og åpnet Rådhuset til fest, synes jeg (og flere) det er en god bit ute av proposjoner. Jeg forstår gleden og entusiasmen - og hadde det vært slik at vi hadde vunnet VM, så... Men her er det rett og slett kun at Norge har kvalifisert seg til å delta på et arrangement:cool:.

erlanddf

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Antall liker
    113
    Torget vurderinger
    5
    Tiltredes.
    Forøvrig har Guy Martin min fulle støtte... 😂

Guy Martin - football.jpg

Forstår det, og kjenner vel på en ørliten "missunnelse" mot dere som lar seg fasinere av den idretten. "Missunnelsen" går vel i korte trekk ut på all den underholdningen dere får - og kan ta del i, sett i forhold til mediadekning av andre idretter og aktiviteter:). Vet at det er en av verdens største idretter, men...
    Selv mistet jeg totalt interessen for den idretten mot slutten av 70-tallet, etter å i flere år både ha spilt selv og ha vært stor fan av det som den gang ble kalt Super-Leeds.

Når man, uten interessen, betrakter all mediadekning og "massehysteriet", der til og med Oslo kommune, som i disse dager gjennomfører tidenes kostnadskutt slo på "stortromma" og åpnet Rådhuset til fest, synes jeg (og flere) det er en god bit ute av proposjoner. Jeg forstår gleden og entusiasmen - og hadde det vært slik at vi hadde vunnet VM, så... Men her er det rett og slett kun at Norge har kvalifisert seg til å delta på et arrangement:cool:.

duc916

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    3.353
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Og det bildet brukte jeg som bakgrunn på kontoret når det ble vel mye foppalprat. Da ble det stille gitt...

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    7.408
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir spende , husk å få godt med bære hjelp.

Mvh

• Liker
    Reaksjoner: vim

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    42.025
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Så det blir fræddan det skjer😅🤗🎶

Spennende……om du klarer å få den inn da?
    Blir vel ikke mye enklere enn å få Ask ut😎

gismo

• Liker
    Reaksjoner: vim

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    16.554
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    9
    Selvsagt alltid muligheter for en transportør til å f**ke det opp, men fredag er visst dagen ja. Har lite forventninger om at dette blir lett, men trappetralle står klar til dyst her
    1763493263956.png

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    16.554
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    9
    Dårlig med pakker under treet her gitt!
    Men Supra Sublink kablene har fått fine Neutrik XLR plugger hele veien og Vovox Sonorus XLR kabler henger klare fra phonotrinnet, så det er klart i alle ledd her nå 😊

IMG_2085.jpeg
    IMG_2084.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn