Gratulerer med ny digitalrigg ! Dette spiller sikker bra. 

TakkerGratulerer med ny streamer![]()
Takker! Det blir spennende å teste i dag. Aries var en klar oppgradering, så jeg håper også dacen gir et løft.Gratulerer med ny digitalrigg ! Dette spiller sikker bra.![]()
TakktakkGratulerer!![]()
Takk! Blir et 45 minutters foredrag uten bilder på festenGrattis med nye bokserdu får fortelle mer om dette på OVK's sommerfest
![]()
Takk herfraGratulerer herfra!![]()
Du kan bruke 5 siders oppsett menyen (LDS) til både Aries og Vega via ip adressene til disse i URL feltet på mac og pc.Finner frem lupe og tar en titt på den mikroskopiske menyen![]()
Takk og takk det sammeGrattis med ny box MrHa en fin helg
mvh
Antar at også Vega må kobles opp mot nettet, slik at jeg enten må bytte over kabelen eller skaffe meg en switch?Du kan bruke 5 siders oppsett menyen (LDS) til både Aries og Vega via ip adressene til disse i URL feltet på mac og pc.
Anbefaler nettverket ditt å tildele statisk IP adresse både for Aries og Vega.
Vis vedlegget 1137725
Bruker du i iPhone/iPad og har Auralic LDS appen kan du også sjekke oppsett menyen under Device og additional operation.
Edit: Skal du bruke Vega S1 som rein DAC for Aries S1 trenger den ikke være tilkoblet nettverk hele tiden, kun ved nye sw oppdateringer. Men skal du ha flere digitale tilkoblinger til Vega DAC og skifte mellom disse kan en også bruke en fjernkontroll som kan "læres" fra den mikroskopiske menyen på Vega skjermen...
En switch gjør jobben. Greit å også ha Vega S1 tilkoblet nettet for betjening/valg av innganger og endre digital filtre osv...Antar at også Vega må kobles opp mot nettet, slik at jeg enten må bytte over kabelen eller skaffe meg en switch?
Takk og takk!Gratulerer med ny Dac til ny Streamer @vim ! Prepping i skafferiet er jo kjent fra før av, men gardering med 3 streamers i et anlegg er muligens den nye strømme-standarden i 2025. Ser frem til kontrollerte blindtest-inntrykk av DAC og streamer etterhvert.
TakkGratulere med ny streamer!!
JeppGi beng i hukommelse og analyse, det er bare å glede seg over nytt![]()
Skal ta meg tid til å skrive litt etter hvert, men lar den få synke inn litt noen dager først. Skal også få tatt bryet med å sammenligne de to dacene (Vega og Ask). Venter nå mest på ny forsterkermodul til den ene suben. Kanskje på plass til uka.Ser frem til å lese din lyttevurdering av den nye DACen.
Takk, takkGratulerer med ny dings!
- og puh, der kom det (endelig) et bilde av kverna igjen.![]()
Der tok du orda ut av munnen på meg.Takk, takk
Blir litt mindre vinyl for tiden ja, men den går ingen steder den «kverna». Blir en helt annen ro over det å sette på - og lytte gjennom- et helt album. Med streaming blir det mye hopping.