Venner av QNKTC/Henry Audio

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Hei Gorm, hvilket OS er du på? Fint om du kan sende noen skjermdump av hvor langt du kommer. For å installere ny firmware med en Win7-maskin fungerer det ofte å forholde seg helt religiøst til linje 508 og videre i https://github.com/amontefusco/sdr-widget/blob/audio-widget-experimental/AW_readme.txt

    Dessverre er Atmels Flip-program vanskelig å bruke når det virker. På linje 596 og videre er det noen tips til hva man kan forsøke når programmet ikke virker. Hvis alt feiler, send den til meg, så re-programmerer jeg den for deg.

    Børge
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Mange takk. Da hiver jeg meg rundt. Jeg oppgraderte windows driveren i går. Sannelig, det gikk som en drøm, med syntaksbaserte kommandoer og gode greier :) Jeg har Windows 7, men foreløpig ingen skjermdump å vise til.

    Gorm
     
    Sist redigert av en moderator:
    K

    Khanate

    Gjest
    Ja, da var jeg igang (så lenge det varte). Jeg kom til punkt på lista:
    Vis vedlegget 192119

    Og da ble jeg usikker. Er det <Audio Widget Devices> som skal oppgraderes, eller er det noe under <Lyd, video og spillkontrollere>, eller noe annet?

    Jeg finner ikke noe jeg kjenner igjen under <Lyd, video og spillkontrollere>.

    Om Widget: der gives to valg:

    1 -->Audio-Widget Audio Interface
    2 -->Audio-Widget Control Interface

    Dete tok ikke lang tid før det stoppet opp. Kanskje jeg burde se mine begrensninger?
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Hm, nå ble jeg usikker. Gjelder dette firmware eller windowsdriver, eller begge deler? Jeg installerte ny driver i går (AWSetupXXXXXXXX), og da slettet jeg widgetprogrammet på forhånd og fulgte instruksene til punkt og prikke. Nå ble jeg usikker på om dette gikk rett for seg (jeg har lyd på systemet), så da får jeg vel gjøre prosedyren en gang til.

    Men nå holder jeg altså på med audio_widget_20130202.elf hvilket stoppet opp som beskrevet over.


    For å installere ny driver-versjon, er det riktig å slette alt som rimer på Audio Widget i diverse kategorier.

    Se https://github.com/amontefusco/sdr-widget/blob/audio-widget-experimental/AW_readme.txt linje 211, http://www.qnktc.com/Win_cleanup.pdf og http://www.qnktc.com/Win_install.pdf.

    Børge
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Utfra det du skrev, virket det som om det var driver-(re)installasjon du hadde trøbbel med.

    Hvis du har lyd og det låter riktig, er alt bra!

    Børge
     

    ksr

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.02.2009
    Innlegg
    97
    Antall liker
    72
    Torget vurderinger
    1
    Batteri?

    Jeg har netop købt QNKTC, og er overrasket over, hvor godt den spiller lige ud af emballagen. Alt for tæt på min ca. 30 gange så dyre cd-afspiller :(. Selv fruen i huset var positivt overrasket, og der skal bestemt meget til. Hun sagde med det samme "det her lyder godt ... meget bedre end den sidste du prøvede". Hun har vendt tommelfingeren nedad til mange separate DAC's og til priser som ikke tåler at sammenlignes med QNKTCs.

    Har nogen prøvet batteristrømforsyning til QNKTC? Er det bare at tilslutte et 9V-batteri?

    Jeg har gode erfaringer med drift af riaa-trin (NLE20), som ikke er forbundet med strømnettet, og tænkte at QNKTC ville have gavn af samme type forsyning. Jeg ved fra Niels Larsen, konstruktøren af NLE20, at den gamle riaa, NLE17 (som jeg har brugt i mange år), måler præcist lige så godt som NLE20. Niels Larsen mener af oplevelsen af et lavere støjniveau skal tilskrives den særlige strømforsyning. Derfor interessen for batteridrift.

    KSR
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Hei,

    Gøy at DACen har en slik effekt :)

    +9V funker ikke, de interne regulatorene tar ikke mer enn +6.0V inn. Men 4x1.2V eller 3x1.5V burde fungere.

    Børge
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ingen av dere loddoguruene som kan lage en guide for bygging av egen strømforsyning på enkleste/beste måte med god dokumentasjon både på hvilke deler som trengs, men også hvor de skal loddes inn og i hvilke rekkefølge?
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Når jeg prøver å spille fra SB Touch til qnktc dacen blir alt fryktelig hakkete, noen som har erfaringer med dette?
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Leste på nettet at en kunne bruke en usb hub mellom sb og asynkrone dacer, men da finner en ikke qnktc dacen i det hele tatt. Noen som har en anelse om hva som kan gjøres?
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Får kanskje sende på aair en pm å høre hvilket plugin han har brukt, eventuelt hvilke ting jeg har gjort galt ;)
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Jeg kjenner ikke dette utstyret. Spørsmål: kjører du UAC1 (grønn LED) eller UAC2 (rød LED)? Har du forsøkt å bytte om? (Hold Prog inne til LED endrer farge, hold litt til intil LED slukker, slipp Prog og klikk Reset.)

    Børge
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Kjører UAC1 med grønn led, skal se om det funker å bytte på de :)
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    UAC2 fungerte som snus det gitt :)
    Etter 10 minutters spilling så lover dette svært godt, ser ut som om Abrahamsen vil få kraftig konkurranse her hjemme fremover!
     

    Finnogangela

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.01.2012
    Innlegg
    83
    Antall liker
    56
    Hei

    Vil også lige melde mig her som tilfreds bruger af AB-1.2 USB DAC. (Indledningsvis var jeg lidt forundret over ikke at modtage en betalingsbekræftelse/forsendelsesinformation fra Børge, men han er jo flink til at svare på mails og har nok haft travlt med at sende min Dac; charmen ved at handle med ikke-big-business foretagender :)

    Modtaget efter et par dag og problemløst installeret i Win7 64 (Foobar/Asio) og som forventet fundet i Linux/Alsa/Mpd.

    Lyder på alle punkter bedre end mit nuværende Omega HT-Claro pci lydkort (til ca. samme nypris): Mere luft i toppen, bedre stemmegengivelse, mere "analogt" - muligvis en anelse mindre præcicion i bassen, men jeg har ikke gidet lave A-B test - nyder bare musikken.

    Og, som vi mennesker jo er: Straks melder sig tanken om mulige forbedringer:

    - Usb-kabel: bruger det Usb-miniB kabel jeg heldigvis havde i skuffen. 1. skridt er at forsyne det med ferrit-kerne, som iflg. en DIY-Audio bruger er et must. Alternativt findes der jo mere "High Grade/Audiofile" Usb-kbler... (Nogen erfaringer)?

    - Ekstern strømforsyning: Tak til H.R for billederne af R26 og +/- punkterne; det bliver med tilbageholdt åndedræt, hvis/når jeg beslutter mig til at tage springet.

    Som altid ser det jo ud til, at der er flere veje at gå mellem no-compromise og billigere løsninger; Hifiguru, har du tilsluttet Low Noise regulatoren på billedet (ser ut som LC-Audio´s til 499Dkr...)?

    Nyoppdatert boks i hus og i morgen blir det en slik:

    Vis vedlegget 163023
    - Batteriforsyning: Her kunne det være greit at eftergøre Jkeny´s løsning til hans HifaceDac, hvor han har konstrueret en lader, der kobler fra, når Dac´en er i brug - og lader, når den slukkes. Han bruger så de roste Lifepo4 batterier, der kommer i celler a´ 3,3V - så der må reguleres ned fra 2 celler eller bruges anden batteritype....

    Mvh. Finn
     
    Sist redigert:

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Etter noen dager med QNKTC så er det bare ett utrykk som passer seg.
    PLUTONIUMSFETT (C) Fingern

    IMG_6121.jpg
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Jeg tror det. Regulatorene i AB-1.2 tåler maksimalt 6V inn, og kjører i dag på 4.75-5.25V. Du må se på skjemaet for å finne ut hvor det er best å koble inn regulatoren. Kanskje ønsker du bare å kjøre analogdelen på din regulator mens USBen kjører slik den er i dag?

    Børge
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.785
    Antall liker
    718
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Fins det no bra usb kabel som passer til denne dacen? Jeg kjører UAC2 med rød led. Det låter best på macen min. Det låter jo kanon på wimp.
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    I utganspunktet skal det være bedre å bruke en USB-kabel med "vorte" på. Altså en ferrit-ring som ser støpt inn rundt kabelen. Det finnes også USB-kabler med ekstern strømforsyning innebygd (!) Hvis jeg husker rett, var det for en liten stund siden en kabel-test i Fidelity.

    Børge
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    I utganspunktet skal det være bedre å bruke en USB-kabel med "vorte" på. Altså en ferrit-ring som ser støpt inn rundt kabelen. Det finnes også USB-kabler med ekstern strømforsyning innebygd (!) Hvis jeg husker rett, var det for en liten stund siden en kabel-test i Fidelity.

    Børge
    Jeg benytter en USB-kabel med "vorte" på fra Kimber på min QNKTC. Kortest mulig (0,5m). Denne fungerer veldig bra, og koster heller ikke all verden.
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    100 nye blodferske AB-1.2 ankom fra fabrikken i dag :) Løp og kjøp!

    Børge
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Tror jaggu jeg må ha en til etterhvert, abrahamsen ble så tam i oppsett nr 2 etter qnktc kom i hus ;)
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Da er jeg også "venn"
    Gleder meg til den kommer i posten.
    Tviler på at den matcher Stello da100s dac hjemme, men er bombesikker på at elac am150 på kontoret får et kjempe løft med denne lille dac'en :)
     
    Sist redigert:

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    I utganspunktet skal det være bedre å bruke en USB-kabel med "vorte" på. Altså en ferrit-ring som ser støpt inn rundt kabelen. Det finnes også USB-kabler med ekstern strømforsyning innebygd (!) Hvis jeg husker rett, var det for en liten stund siden en kabel-test i Fidelity.

    Børge
    Jeg benytter en USB-kabel med "vorte" på fra Kimber på min QNKTC. Kortest mulig (0,5m). Denne fungerer veldig bra, og koster heller ikke all verden.
    Ser at britiske HiFi-News i juli-utgaven(!) – som dumpet ned i postkassa i går – har en test av 10 USB-kabler. Dette er nyttig lesning for alle som lurer på hvilken kabel man skal velge. Kimber-kabelen jeg nevnte er en av dem som kommer best ut, og er «highly recommended». :)
     

    mesc

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.08.2008
    Innlegg
    306
    Antall liker
    7
    Sted
    Rogaland
    I utganspunktet skal det være bedre å bruke en USB-kabel med "vorte" på. Altså en ferrit-ring som ser støpt inn rundt kabelen.

    Børge
    Kan bekrefte at dette er å anbefale. Jeg bruker ikke strøm fra usb, men allikevel merket jeg ganske "kraftig" bakgrunnstøy uten slik ferritt-ring. Klipset på en ring - og det forsvant.
    Det virker som om støyen ble strålt inn på kabelen, siden å bevege kabelen lengre vekk fra pcen gjorde utslag, såvidt jeg husker.
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Hei.
    Fikk min Q dac fra Borge i dag.
    Ble mektig imponert. Kjørt a-b test i flere timer nå.
    Brukt eac rippe programmet. Og kjører eksakt samme cd i Stello cd og dac
    som fra laptop og qnktc.
    Dessverre må Stello dra det lengste strået. Men ikke med så mye som jeg trodde.
    Plassering og romfølelse er fantastisk. Organisk ikke klinisk lyd. Me like.
    Hadde det stått et fancy navn på front og hatt pris på 5k hadde nok ikke noen rynket på nesen.
    Kudos Borge. :)

    (Budal radio sin Kimber mbus til 390 inkl frakt benyttes +kimber ss rca)
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Litt småsurt:

    Etter en del glitches og enda værre digitale rariteter ved avspilling av Spotiy via QNKTC-DAC fant jeg at tiden var inne for nærmere studier av denne tråden:
    http://www.hifisentralen.no/forumet...ips-triks-til-multimediaavspilling-audio.html
    I tråden pekes det videre til artikkelen <Windows 7 Tuning Tips for Audio Processing>
    som kan leses her: Windows 7 Tuning Tips for Audio Processing
    Første punkt i artikkelen heter <Use ASIO drivers!>. Nå har det seg slik at min PC av en eller annen grunn ikke gir meg tilgang til ASIO UAC1, men kuns ASIO UAC2. Desverre medfører bruk av denne driveren at man ikke kan lytte til f.eks. Spotify. Jeg har rådført meg med Børge tidligere i denne tråden, og han anbefalte meg å bruke <Direct Sound>. Dette har i og for seg fungert, men så har jeg hatt disse raritetene etter at jeg installerte Spotify. Glitch er det ene, kan bero på dårlig båndbredde på nettet inn. Det andre er digital forvrengning (skikkelig underlige lyder), remediet her har vært å trekke ut USB-pluggen til DACen, og så sette den inn igjen. Men etterhvert går man trett av å holde på med dette.

    Vel; inspirert av artikkelen, jeg viste til, har jeg forsøkt noen ganger å installere QNKTC-driverprogrammet på nytt, dette etter behørig avinstallering av forrige installasjon, samt avinstallering av skjulte drivere via command_prompt og enhetsbehandling. Men det samme gjentar seg; når jeg åpner JRiver for å velge ASIO driver får jeg bare et valg, og det er ASIO UAC2. Jeg har fiklet litt med denne Widget Control saken som installeres sammen med driverne, men helt uten resultat. Jeg har og forsøkt meg med "Asio4all" driveren, men da blir det tyst som i graven.

    Etter 25 år med fikling helt tilbake til tiden med Configsys og AutoexecuteBat begynner jeg vel egentlig å bli drittlei. Finnes det en dings der ute som leser harddisk og spotify/wimp, og som ikke impliserer Windows?

    PS! Jeg skal skynde meg å legge til at systemet fungerer aldeles utmerket med JRiver. Spotify har imidlertid bidratt med en del musikalske opplevelser som jeg temmelig sikkert ikke hadde opplevd andre steder, så jeg ønsker å ha tilgang til denne avspilleren.
     
    Sist redigert av en moderator:

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Hei,

    Spotify har såvidt jeg vet ikke ASIO. Og AB-1.2 med UAC2 har ikke en fullverdig Windows-driver (men kun ASIO-driver). Det betyr at Spotify kun vil fungere på UAC1 (grønt lys foran). Re-installasjon av ASIO-driveren vil neppe bidra i positiv retning. (Den vil derimot installere driveren som Audio-Widget-programmet bruker slik at Windows slutter å mase om at akkurat den mangler. Men driveren gjør ikke noe for lyden når du spiller av med UAC1.)

    For å hjelpe deg må jeg vite hvilken Windows-versjon du bruker. Feilen du beskriver høres ut som at frekvens-korreksjons-signalet fra DACen ikke kommer fram til PCens UAC1-driver. Det er første gang jeg har hørt om akkurat det på kombinasjonen Windows og UAC1.

    På Mac og Linux er UAC2 støttet av operativsystemet. Det finnes et open source prosjekt som har som mål å ta frem en fullverdig UAC2 Windows-driver. Alle som er interessert i lyd, Windows-drivere og USB bes melde seg til undertegnede :)

    Børge


    Litt småsurt:

    Etter en del glitches og enda værre digitale rariteter ved avspilling av Spotiy via QNKTC-DAC fant jeg at tiden var inne for nærmere studier av denne tråden:
    http://www.hifisentralen.no/forumet...ips-triks-til-multimediaavspilling-audio.html
    I tråden pekes det videre til artikkelen <Windows 7 Tuning Tips for Audio Processing>
    som kan leses her: Windows 7 Tuning Tips for Audio Processing
    Første punkt i artikkelen heter <Use ASIO drivers!>. Nå har det seg slik at min PC av en eller annen grunn ikke gir meg tilgang til ASIO UAC1, men kuns ASIO UAC2. Desverre medfører bruk av denne driveren at man ikke kan lytte til f.eks. Spotify. Jeg har rådført meg med Børge tidligere i denne tråden, og han anbefalte meg å bruke <Direct Sound>. Dette har i og for seg fungert, men så har jeg hatt disse raritetene etter at jeg installerte Spotify. Glitch er det ene, kan bero på dårlig båndbredde på nettet inn. Det andre er digital forvrengning (skikkelig underlige lyder), remediet her har vært å trekke ut USB-pluggen til DACen, og så sette den inn igjen. Men etterhvert går man trett av å holde på med dette.

    Vel; inspirert av artikkelen, jeg viste til, har jeg forsøkt noen ganger å installere QNKTC-driverprogrammet på nytt, dette etter behørig avinstallering av forrige installasjon, samt avinstallering av skjulte drivere via command_prompt og enhetsbehandling. Men det samme gjentar seg; når jeg åpner JRiver for å velge ASIO driver får jeg bare et valg, og det er ASIO UAC2. Jeg har fiklet litt med denne Widget Control saken som installeres sammen med driverne, men helt uten resultat. Jeg har og forsøkt meg med "Asio4all" driveren, men da blir det tyst som i graven.

    Etter 25 år med fikling helt tilbake til tiden med Configsys og AutoexecuteBat begynner jeg vel egentlig å bli drittlei. Finnes det en dings der ute som leser harddisk og spotify/wimp, og som ikke impliserer Windows?

    PS! Jeg skal skynde meg å legge til at systemet fungerer aldeles utmerket med JRiver. Spotify har imidlertid bidratt med en del musikalske opplevelser som jeg temmelig sikkert ikke hadde opplevd andre steder, så jeg ønsker å ha tilgang til denne avspilleren.
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Er det noen av dere som bruker AB-1.2 sammen med Mac? Og som føler seg litt eventyrlystne?

    Dagens firmware fungerer dårlig med OS X og USB Audio Class 1 (grønt lys foran). Dette har plaget meg en stund, og jeg har fått god hjelp til å ta frem en mulig fiks. Dette er tatt inn i en eksperimentell firmware-revisjon som ligger her:

    awx_20130601_UAC1_OSX.elf - sdr-widget - OS X + UAC1 test firmware for AW - Audio and Control Interface for Amateur Radio SDR and Audiophile USB-DAC - Google Project Hosting

    Dette er ikke noe å bry seg om for de som bruker annen hardware og for de som ikke er komfortable med linje 508 og videre i: https://github.com/amontefusco/sdr-widget/blob/audio-widget-experimental/AW_readme.txt


    Børge
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Hei Børge.

    Jeg kjører Windows 7 professional, Servicepack 1

    Av en eller annen grunn ser ikke JRiver UAC1, kun UAC2driveren er synlig. Så om jeg skal kjøre med grønn lampe er det <Direct Sound> som gjelder. UAC2/rød lampe er i og for seg morsomt, men i praksis spiller jeg rippede CDer og spotify, og da er det mest praktisk med grønn lampe.

    Gorm
     

    pellesmil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2005
    Innlegg
    1.699
    Antall liker
    350
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    4
    Melder også min ankomst,
    sen (som vanlig)
    handlet i fjor høst.

    Bruker boksen mest som oppgradering av internt lydkort i pc og backup for egen dac (EXA + B3 som står til lodding)

    Artig opplevelse her om dagen, hadde besøk av et par 13-14 åringer her om dagen,
    Det var ei Beaber bærte og en gutt som liker mest dub

    En av ungdoms-favorittene var Pitbull / Shakira med Get it started fra Spotify

    -Først fra IPhone
    -videre til Bærbar Pc (Lenovo TP T420 Win / 64b)
    -så tilslutt med Qnektc

    Forskjell ja !
    ungdommene klarte ikke å definere forklare hva som var forskjellen men de syntes det ble bedre og bedre.....

    Da har jeg bidratt med mitt ihvertfall for en stund når deg gjelder å få de unge lovende inn på rett spor
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Her er en nyhet for dere som har lyst til å teste det aller siste av firmware. Jeg har nylig gjort store endringer i koden for USB Audio Class 1 (grønn lampe foran). Resultatet er hørbart på OS X. Og for alle andre systemer skal det gjøre ting mer stabile internt. Det er fint å få hjelp til å teste dette slik at DACen blir enda bedre.

    Ny firmware er her: awx_20130605.zip

    Oppskrift for installering er på linje 508 av: AW_readme.txt

    De største endringene er:

    - IN endpoint fjernet (OS X DAC-driver takler ikke død mikrofon)
    - Endpoint tweaking
    - FB_rate_delta=64 (gir mykere og mer stabil respons fra tilstandsmaskinen)
    - Multi-nivå feedback-algoritme kopiert inn fra UAC2-koden
    - Det er lett å skru debugging av og på i conf_usb.h

    Jeg har testet på Win7-64, XP og OS X. Avspilling på 44.1 and 48 går stabilt. Audio-Widget and HID fungerer.


    Børge
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Melder meg gjerne inn i heiagjengen - kjempeprodukt.

    CIMG1518.JPG
     

    borge

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.01.2007
    Innlegg
    274
    Antall liker
    136
    Den tok seg riktig godt ut i rørjungelen din!

    Børge
     

    ksr

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.02.2009
    Innlegg
    97
    Antall liker
    72
    Torget vurderinger
    1
    I går prøvede jeg QNKTC sammen med Audioengine +5 (aktive PC-højttalere). Det er en meget vellydende kombination. Audioengine er købt til sommerhuset. Først blev de prøvet med iPod som signalkilde. Det lød bestemt udmærket, men heller ikke mere end det. Forskellen mellem iPod og QNKTC var overraskende stor. QNKTC synes at få det bedste frem i det meste udstyr. :)
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.706
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    Kommer du til å prøve ut den nye mobile chipen til ess, 9018-2m?
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.785
    Antall liker
    718
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Har QNKTC 1.2 dacen i bruk av og til. I et økonomi og midfi anlegg er dette et kanonkjøp og man trenger ikke mer. Denne har til og med tilløp til luft i toppen i motsetning til en mediaspiller jeg har som ikke har så mye luft i toppen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn