O
om.s
Gjest
Forsåvidt ikke uenig i dette, men har man handlet "ny" bil engang, har man vel også erfart at denne gleden er kortvarig, og dermed kanskje tenker seg om för neste bytte igjen, derav min holdning til at tetster av eventuelle nye komponeneter bör skje hjemme over en kortere eller helst, lengre tidsperiode.erato skrev:Menneskets evne til å søke stimuli ved ENDRING er enorm. Ny bil er ALLTID gøy.om.s skrev:Om man har ett anlegg oppe, som man kjenner lydsignaturen på godt, og man tar ut en del av kjeden, og lyden endrer seg, kan det da väre så vanskelig å ulogisk at mye av den forandringen skyldes det nytilförte elementet/komponentet, det seg väre en kabel el cd spiller?erato skrev:Da misforstår du. Men om gleden ved lytteopplevelsen ved en ny kabel i systemet skyldes kabelens faktiske egenskaper, eller andre forhold ved lyttesituasjonen (ny bil er ALLTID gøy) er faktisk viktig dersom vi skal forholde oss til det du rapporterer som noe mer enn en rapport om at du hadde det jævla gøy....hyggelig det, det unner jeg deg og sikkert kjekt å lese om det, men skal jeg trekke noen faktiske konklusjoner om selve kabelen, trenger jeg faktisk noe mer.....om.s skrev:Det du og mange andre legger opp til er at man må ha en examen mangt og mye for i det hele tatt å väre stemmeberettigiget hva HiFi gjelder, start heller da ett lukket selskap for dere spesiellt intereserte og praktiser selv den storheten og overbärheten dere etterlyser ved å la andre bedrive det på sitt nivå og med sin interesse.
mvh
,mvh
Mye av dette man leser/hörer om i disse dager kan kanskje skyldes at man handler uhört/utestet over nettet, da er sjansene bomskudd adskillig större, og man har denne byttekarusellene gående.
mvh