Sansui . 907Alpha serien.
Bare gi meg litt tid. Noterer meg alt du sier om det temaet.Det er greit, men at du ikke tar til deg tips om subb ser jeg på med mer bekymring.
^^Braun![]()
Er de brokoblet siden de er fire?Electrocompaniet Nemo med svart larvikitt Vis vedlegget 835052 Vis vedlegget 835053
Slik har jeg hatt. Artig anlegg, men jeg hadde noen Jamo med "laksetrapp"Vis vedlegget 835102
Aiwa 22 mini compo serien hadde mye succes på slutten av 70-tallet - tidlig 80-tall.. mye pga av god finish kombinert med god byggekvalitet..
Vis vedlegget 835103
Har fortsatt Aiwa 22 sett, på loftet. Overraskende høy kvalitet. Kassettspilleren begynte å fuske, men ellers fungerer alt. Har også den originale sorte trekassen, som hørte til.Vis vedlegget 835102
Aiwa 22 mini compo serien hadde mye succes på slutten av 70-tallet - tidlig 80-tall. Sansynligvis pga av god finish kombinert med god byggekvalitet..
Vis vedlegget 835103
Samme herSlik har jeg hatt. Artig anlegg, men jeg hadde noen Jamo med "laksetrapp"
Sort trekasse ja, makan til mitt. Upåklagelig byggekvalitetHar fortsatt Aiwa 22 sett, på loftet. Overraskende høy kvalitet. Kassettspilleren begynte å fuske, men ellers fungerer alt. Har også den originale sorte trekassen, som hørte til.
/Ruby![]()
Joda, men….
Det er jeg enig i
Nå har jeg en av de som det er et bilde av på en av de sidene her, men jeg kjøpte den ikke pga. at jeg syntes den var vakker..Hva liker du, @na_X ?