TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    76.334
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det gjør ingenting om du får litt oppmerksomhet.
    🥰😆
    Jeg må innrømme at jeg trodde GMD betyr "Gratulerer med dagen", ettersom Ground Based Missile Defense ikke helt passer med konteksten.😊
    Ønsker deg en fin dag, -hver dag!

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.572
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    En fyrer med ved...

Jeg fant plutselig ut at vedbeholdningen var snau for resten av fyringssesomgen, så jeg måtte i vegen å hente et nytt tilhengerlass med bjørkeved i ettermiddag. Denne gangen fikk jeg grove kubber, så stablingen gikk veldig fort, selv i -8 grader. AirPodsene ble selvfølgelig benyttet og kabelfrie som de er, så var de en fornøyelse å bruke. Stemningsbilde fra seansen 😂

IMG_2306.jpeg

En av låtene som ble spilt mens jeg stablet, var "Shine" med Chieli Minucchi (som også er med i SpecialEFX)

Ha en varm aften 😉👍

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    2.018
    Torget vurderinger
    5
    Nesten synd å fyre opp så fin ved! Når det er sagt, så savnes nytelsen av den ekstra gode varmen som en får når det fyres med ved. Her i disse moderne leilighetene uten piper blir det litt stusslig når vinterkulde setter inn. Får trøste meg med og søke varmen fra noen glødende musikalske rør og en tur innom tråden din. Blikke så galt sa. Kos deg med ekte varme i ditt lune hi! 😁

Mvh Olav E

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.572
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    T(UR)følge...

Jeg måtte trå til pga sykdom og det gjør jeg gladelig når det er snakk om å ha Veslekompis her noen dager. Det passer fint å ha turfølge når de daglige rundene gatelangs skal unnagjøres. Jeg veksler mellom vei og utmark, selv om det ikke er så mange oppgåtte stier vinterstid her jeg bor.

IMG_2317.png

Litt tidligere fant jeg et Citizen dykkerur i en skuff og bestilte ny rem til den og fikk kjøpt paasende batteri. Tidligere i uken ankom remmen og da var det bare få satt den på og få inn batteriet. Disse urene skal vanligvis trykktestes etter batteribytte, men siden jeg ikke utøver dykkersporten lenger, så ble det hoppet glatt over. Sikkert noen som synes uret er glorete, men jeg synes det er et kult ur og har dessuten mange minner med det, så da får det være med det. Og om noen lurer så hadde jeg CMAS (inntil 30M).
    Jeg bærer dessuten uret på høyre arm, da jeg er venstrehendt og i arbeid var det mest praktisk slik.
    IMG_2304.jpeg

Der jeg kjøpte batteri, hadde de også en slik sak, men i moderne utgave. Jeg hadde aldri en slik i ungdommen, men mange venner hadde slike små, både blå og røde, så da "måtte" jeg jo bare ha en slik. Tøft å merke opptakskassetter med og det blir skikkelig 70 talls stil. Hva snakker jeg om, jo en DYMO pregetang.😁

IMG_2274.jpeg

Så vant jeg et objekt på en nettauksjon onsdagskvelden og den ankommer neste uke. Skal ikke avsløre bjørnen for skinnet er skutt, men dette er noe jeg har hatt lyst på i lang tid. Tu bi øppdæjted...
    Så da er det bare å ønske alle en fin fredag og helg med god musikk og noe godt i glasset 😉👍Veslekompis hilser 🐶

Joe Sample - The road less travelled

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn