T(UR)følge...
Jeg måtte trå til pga sykdom og det gjør jeg gladelig når det er snakk om å ha Veslekompis her noen dager. Det passer fint å ha turfølge når de daglige rundene gatelangs skal unnagjøres. Jeg veksler mellom vei og utmark, selv om det ikke er så mange oppgåtte stier vinterstid her jeg bor.
Litt tidligere fant jeg et Citizen dykkerur i en skuff og bestilte ny rem til den og fikk kjøpt paasende batteri. Tidligere i uken ankom remmen og da var det bare få satt den på og få inn batteriet. Disse urene skal vanligvis trykktestes etter batteribytte, men siden jeg ikke utøver dykkersporten lenger, så ble det hoppet glatt over. Sikkert noen som synes uret er glorete, men jeg synes det er et kult ur og har dessuten mange minner med det, så da får det være med det. Og om noen lurer så hadde jeg CMAS (inntil 30M).
Jeg bærer dessuten uret på høyre arm, da jeg er venstrehendt og i arbeid var det mest praktisk slik.
Der jeg kjøpte batteri, hadde de også en slik sak, men i moderne utgave. Jeg hadde aldri en slik i ungdommen, men mange venner hadde slike små, både blå og røde, så da "måtte" jeg jo bare ha en slik. Tøft å merke opptakskassetter med og det blir skikkelig 70 talls stil. Hva snakker jeg om, jo en DYMO pregetang.
Så vant jeg et objekt på en nettauksjon onsdagskvelden og den ankommer neste uke. Skal ikke avsløre bjørnen for skinnet er skutt, men dette er noe jeg har hatt lyst på i lang tid. Tu bi øppdæjted...
Så da er det bare å ønske alle en fin fredag og helg med god musikk og noe godt i glasset

Veslekompis hilser
Joe Sample - The road less travelled