Torvbakkane - forsterkerer og litt rundt

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Litt fleire målingar er blitt gjort, etter ca 2 timar er da kun marginal auke med ca 1-2°C og
    etter 3 timer ligg temperatur nivå på da samma.
    Etter fleire timar, ca åtte timar ligger kjøleplate temp utvendig på 55°C men noko lavare på innsida,
    og trafo temp er også auka noke - opp mot 55°C, men rom temp er mulig litt høgare!!!
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Långtids test av temperatur i ALEPH 5, etter ett døgn drift av forsterkar uten musikk.
    - romtemp ca 23°C...

    - kjøleplater ca.54°C utvendig og tilnærma da sama invendig
    - topplate overflate temp ca.45°C
    - transformator ca.54°C (overflate på viklingar)

    Og med detta sier eg meg ferdig med temperatur problematikken eg har hatt 🤩

    2021-08-22_IMG_6571.jpeg
    Den neste kommentar nå blir hvordan er lyden 😳
    Så langt synes den klar og rein, men må få spelt litt meir før ein kan sei noka meir utdjupane 🤠
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Litt custom jussing av China cabinet... 🤔
    Er ett kabinett med Pass Look som skal jusses for å få brukt Muses72320 ilag med PeeCeeBee PreAmp.
    Egentlig er det kun volume-knappen som har Pass look, resten er typisk kina design...
    2021-08-27_IMG_6583.jpeg
    Plassert trykknappane dar ein har tenkt å ha dei plassert.

    2021-08-30_IMG_6584.jpeg
    Loctite Metall er støypesement i dei håla som ikkje skal/kan brukast.
    Så får ein la da herda seg litt, 1 time er herdetid, stivnar etter 5min,
    men bør ha 24 timar før bearbeiding byrjar.

    2021-08-30_IMG_6586.jpeg 2021-08-30_IMG_6587.jpeg
    Detta kortet som har kontakt med display, innehar CPU og kontakt til encoder og relekort/muses-kort,
    men ikkje minst dei fire microtrykkbryterene. Problemet er at kortet ikkje passer til den lave høgda i kabinettet
    så da må ligg i bunn av kabinettet, så ett interfacekort må lagast for å ha brytarane opp på frontem 😳.
    Og då blir da litt kabling frå da kortet til CPU kortet. Men da fina er at da er kun 1pol brytarar som brukas 🤪.

    2021-08-30_IMG_6590.jpeg
    Så blir da å fres ut for display og lag interface kabel mellom display og CPU-kortet.

    2021-08-30_IMG_6573_e.jpg
    Viser bastarden i original kina look...

    Så får tidå visa om detta eksprimentet kan bli brukanes, ja da kan fort visa seg å koma nokre uønskte hendingar inn i forløpet 😂
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Såleis blei da støypinga, noke ujamnt men noke forsvinn i nye hål og noke tar ny overflatebehandling seg av 😊
    2021-08-31_IMG_6591.jpeg
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei :)
    Spenstig prosjekt det der, håper du får det til !
    Hei Johnny,
    Takk 🙂, ja det får ein da absolutt håpe på - har liksom trua, men ting som ikkje har landa kan fort gå åt skogen... 🤪
    Men vil no sei at detta er eit forsøk, og som eg vil ha gjennomført på eit slags vis og då helst på den gode måten 🤠
    Mvh/Helge
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Fekk i dag pakke frå RS Componets via DHL, restordre frå best tidlig i august, så blir da nye prosjektutredningar om ting kan la seg utføra 🤔😊
    2021-09-01_IMG_6607.jpeg 2021-09-01_IMG_6608.jpeg 2021-09-01_IMG_6609.jpeg
    Ja da er ein joy-stikk med fira microbrytarar, tenk å ertsatt ein encoder på detta kabinettet som vises her under. Blir den venstre encoderen... 😎
    2021-05-21_IMG_6165_e.jpg
    Ja det er All-FET prosjektet mitt som er under lupa igjen 😳

    Mao har ein tenkt å skifta ut CPU & bryter-kort, Display-kort + encoder til da ein ser her under
    og joy-stikk erstatter dei fire trykkbrytarane... 🤠
    2021-09-01_IMG_6610.jpeg
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Hvordan har du tenkt å feste den til frontplata ? Bruke de fire skruene som holder den sammen ?
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei :)
    Hvordan har du tenkt å feste den til frontplata ? Bruke de fire skruene som holder den sammen ?
    Hei ja 😊,
    ja de fire skruane skal brukas og dei er for å festa joy-stikken. Der er to skruer til som ikkje er så lett synlige på dei tidligare bildena,
    men på bilde her under kan ein sjå dei to skruane som holder Joy-stikken samman.
    Og nederst i bilde vises den delen som skal låsa joy-stikken til kum X/Y posisjon eller sagt på annen måte: Opp-Ned og Høyre-Venstre,
    dvs ein kan da ikkje kjøra fleire fungsjonar samstundes 🤪 Må nok limas fast, er "key" for å få rett posisjon.
    2021-09-02_IMG_6611.jpeg
    Og ja det er da dei fire skruane som skal holda den til forntplata, brukar distansestykke mellom frontplata og joy-stikk.
    Så dei fira skruane tilpassas med lengde og holder den på plass på innsida av frontplata 🤔
     
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Ok, da skjønner jeg bedre hvordan det henger sammen :)
    Og nederst i bilde vises den delen som skal låse joy-stikken til kum X/Y posisjon eller sagt på annen måte: OPP-NED og Høyre-Venstre,
    dvs ein kan da ikkje kjøre fleire fungsjoner samstundes 🤪
    He,he, tror ikke controlleren liker å få flere funksjoner/instrukser samtidig , så veldig greit med den låsefunksjonen 👍
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei :)
    Må du lage en kabel mellom det originale "trykk-knappkortet" og displayet ?
    Jepp, da må lagas kabel, mao rettare sagt to kablar frå Display til CPU-kort 😏
    Her til All-FET PreAmp prosjektet og til PeeCeeBee PreAmp prosjektet som også pågår.
    Så eg får sjekk opp korleis da er med rette type kontaktar hjå enten RS eller Mouser 🤓
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Det fikser du ! :) Slike kontakter er ikke noe problem å få tak i.
    Selv er jeg glad for at jeg slipper å gjøre det ;).
    IMG_20210816_183154.jpg

    MEN, det er annen historie, som jeg tar i egen tråd, med tid og stunder :)
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Då e jobben byrja, litt fresing på innsida for å få rett nivå til knappane 🤔
    2021-09-03_IMG_6616.jpeg

    Så er ein klar for å borra hål til knappane 😅
    2021-09-03_IMG_6620.jpeg

    Og såleis blei første fase i PreAmp prosjektet til PeeCeeBee PreAmp'en.
    2021-09-03_IMG_6623.jpeg

    Då er da å mål ut og klargjer for å fres ut til displayet 😏.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Mekanisk arbeid er ikkje alltid like greit å ha med å gjera, er diverse mekaniske faktorar ein gløymer, spesielt hvis ein føler da går greit... 🤕
    Og sånn blei da her med, borringa gjekk noke seis - i alle fall utanfor mine toleransegrenser 😖
    2021-09-04_IMG_6624.jpeg 2021-09-04_IMG_6625.jpeg
    Ja da blei dei to siste håla som blei bora, da eina er for lavt (sett i fra front) og da andre er for høgt. Henholdsvis ca 1mm og 0,3mm 🥵

    Derfor ny støyping, og prøver eit kunstykke på å rett da opp - hvis ikkje har ein allereia reserveplanar på gong etter ei natt søvn 😊
    Så da kjem meir om detta prosjektet på godt og vondt vil eg tru - Ja... 😎
     
    • Liker
    Reaksjoner: HoJ

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hei Helge :)
    Må bare si det en gang til:
    Hei :)
    Spenstig prosjekt det der, håper du får det til !
    Det er langt over hva jeg hadde begitt meg ut på, så all lykke til deg på at du får det til ! 👍
    Mvh.
    Johnny
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.890
    Antall liker
    3.221
    Nu spørger jeg nok dumt, mærker du op på malertape med en tynd tusch og slår en kørner hvor der skal være hul? Anyway så er det alligevel mulighed for fejl. CNC er vel eneste mulighed for perfektion.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Med såpass store hull (8 mm)skal det svært lite til, før man kommer feil/skeivt ut. Tipper Helge bruker stål-linjal, rissenål og en spiss kjørner og starter med et lite hull ala 2>3 mm eller slikt ? Men, dette får han svare på selv :)
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.890
    Antall liker
    3.221
    Borer altid først med 3 mm. Alligevel kan der opstå små fejl.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Nu spørger jeg nok dumt, mærker du op på malertape med en tynd tusch og slår en kørner hvor der skal være hul? Anyway så er det alligevel mulighed for fejl. CNC er vel eneste mulighed for perfektion.
    Eg meiner det finnes ikkje dumme spørsmål Drossel, men her bruker eg kun X/Y kordinatene på fresebordet, mao har eg brukt fresen til å bore med.
    Men for å slepp å kjøpe ein dyr fresebor, så brukte eg ein normal bor for aluminimum (metall, ikkje stål). Men desverre var den standard lengde og kan skje at den bøyer seg litt også med 8mm diameter - derfor to hull med avvik som vises godt for det bare auga 😏
    Men har ei bøtta på lur med litt optimisme 🤣, så det bør hjelpe litt også. Så det blir fresebordet og sveive inn kordinatene, men med ein kortere bor som ikkje bøyer av i tid og utide 🤠 Etter å ha planfrest igjenstøypinga av håla...
    2021-09-03_IMG_6620.jpeg
    Bilde av front spent opp i fresen, men her vises med for lang bor 😖
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Skjønner ingen ting lenger, ser eg har fått ny tittel " Overivrig entusiast"....

    Ting endrer seg uten eg har utført det eller blitt varslet om det, så dermed farvel karer, nå tar eg kvelden 🤬
     
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Gratulerer med rundet 500 innlegg :)
    Vi regner med minst 500 til ! MINIMUM !! Bare å fortsette, så får du snart ny tittel ;) :D
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Åja, etter litt motgang og har diverse løysingar på lager så hadde eg meg ei god stund
    etter frokost og nytte litt musikk på ALEPH 5'en i dag 🤩
    2021-08-22_IMG_6571.jpeg
    Og det å høyra på musikk er for meg svært avslappande 😊
    Og nå etter fleire stunder med lytting må eg sei å vera svært fornøgd med min Aleph 5 klone.

    2021-09-05_IMG_6656_e.jpg
    Dagens spilleliste, ikkje mykje å utsettja på den i mine auge, men hvis noke skal dras fram
    som litt svakt er da på Hotel California med Eagles - stortromma virka noke tørr.
    Men ellers jobbar Aleph'en godt og gjorde jobben i lag med Infinity Kappa 9.2 svært bra 🤩
     
    Sist redigert:

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.357
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Trikset når du borer på den måten er å starte VELDIG forsiktig, og sjekke plasseringen når du har en fordypning på 2-3mm i diameter, er det bra kan du fortsette forsiktig til du har full diameter, derfra kan du kjøre hardt (i søylemaskin/fres, ikke på frihånd) har boren glidd litt så kan du bergen det med en hånddrill ved å tilte boren litt i den retningen du skal, og gradvis rette den opp til du er 90° på og på rett plass, da kan du enten gå tilbake til fresen eller fullføre for hånd.
    Hvis ikke du klarer å rette den inn på den måten kan du snu platen og starte på nytt fra andre siden.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Da er korreksjon utført, ser i alle fall møkje bedre ut sådann 😏, er innafor GNTP-standarden 😂

    Først gammalt bilde av knappane... (3. knapp for lav, og 4. knapp for høg)
    2021-09-03_IMG_6623_e.jpg

    Så da oppdaterte bilde etter mekanisk jussing...
    2021-09-05_IMG_6657.jpeg
    Så Loctite Metall kan anbefalas, er'kje verdens underverk men kan vera eit godt hjelpemiddel med fornuftig bruk... 🤠

    Så blir da klart for neste stunt - fres ut for displayet...
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Trikset når du borer på den måten er å starte VELDIG forsiktig, og sjekke plasseringen når du har en fordypning på 2-3mm i diameter, er det bra kan du fortsette forsiktig til du har full diameter, derfra kan du kjøre hardt (i søylemaskin/fres, ikke på frihånd) har boren glidd litt så kan du bergen det med en hånddrill ved å tilte boren litt i den retningen du skal, og gradvis rette den opp til du er 90° på og på rett plass, da kan du enten gå tilbake til fresen eller fullføre for hånd.
    Hvis ikke du klarer å rette den inn på den måten kan du snu platen og starte på nytt fra andre siden.
    Takk @roadrune 🙂,
    Gode tips, og er verd å taka med seg. Men driten eg egentleg gjorde var å ha for lång bor i fresen, og då hjelpe da ikkje om den er oppsett for boring i metall. Er da for långt så er da for långt og "bøyer" av lett ved uforsiktig mating (blir overivring) etter to hål som gjekk godt 🥵.
    Derfor støypte eg igjen dei to håla og freste i dag ned med 8mm fresepinne sidan det no var mest "plastmateriale" (Loctite Metall), skulle berre ta litt i kanten for aluminiumen 😏
    Og da gjekk i min favør i dag 😂
    Men da er absolutt kjekt at de kjem med fornuftige tips og hint. For da er ikkje berre eg som kan ha nytte av da, men alle som gidde å les i forumet 😊
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Ka då 😳...
    1. 2021-09-05_IMG_6658.jpeg
    2. 2021-09-05_IMG_6659.jpeg
    3. 2021-09-05_IMG_6660.jpeg
    4. 2021-09-05_IMG_6661.jpeg

    Elle melde ut i år... Nei tar meg ein tur på vegjen eg, har litt å gjera i søra hjørna på gavelen 😏
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Huffa meg, glemt noka essensielt - FARGA Glass, enten Plexi eller Lexan. Helst det siste.

    Nokon som veit om leverandør som kan levere raskt i små kvanta, typisk ei plate på 300x300mm ? 🤔

    Mvh/Helge
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Og mens ein prøver å få fatt i sota "glas" enten som plexi eller lexsan så får ein sjå litt på å modifiser joystikka
    for bruk ilag med Muses72320 og All-FET PreAmp prosjektet.

    2021-09-05_IMG_6666.jpeg
    Ja her er tenkt å få på plass joy-stikka med bruk av original knapp og overgang
    fra 4mm aksling til 6mm senter i knapp.

    2021-09-05_IMG_6665.jpeg
    Noke modifisert joystikk, knapp og mansjett er fjerna, rotasjons-senter på stikka er i ovrgangen fra hus til "aksling".
    Så joystikk-huset vil ligg heilt inntil frontplata, mulig ein må fres litt ned for å få minst mogeleg utsalg på joystikka 🤔
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn