Torvbakkane - forsterkerer og litt rundt

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    PeeCeeBee Preamplifier historien fortsetter 🤪
    2021-10-15_IMG_6820.jpeg
    Og då er glasset festet i frontpanelet, så nå får ein samla samman delane så ein kan kobla opp for ein test....🤔

    2021-10-15_IMG_6821.jpeg
    Og då er brytarpanel og display komt på plass, koblinga gjenstår - men da blir i morgon ein får fyra oppunder loddestasjonen 😂

    For da er alltid eit spørsmål om da vil fungera når straumen slås på 🤠
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Så er det ny dag med nye hendelser... 😂

    Var avgårde rundt om i distriktet og plukket opp ein del saker, deriblant ein Adyton Amplifier type PA som er defekt, må sjekkes på benken om der er noe eg vil ta i fær med - mangler skjema etc, noen som veit om det kan fremskaffest for eldre PA forsterkerer fra Adyton?
    Så fikk eg fatt i ein delvis defelt DynAmic Precision på 2x250W, og som PA forsterker med vifte kjøling og det heile.
    Og foruten den ett annet monster som skal ha 2x1500W og 3000VA trafo, trafoen er vistnok defekt.
    På benken skal dei alle for å sjekkes om der kan være liv laga 🤪

    Jaja, har da fått loddet nokre kabler i PeeCeeBee preampen i dag også.
    2021-10-16_IMG_6823_e.jpg 2021-10-16_IMG_6825_e.jpg

    Og hadde spenning på Muses72320 enheten...
    2021-10-16_IMG_6830_e.jpg
    Og der virker det meste, men IR-controllen ville ikkje spel på lag med meg i dag. Kan ver feil type IR-diode muligens 🤔

    Får sjekk litt rundt om dei forskjellige typer der... Ikkje da enklaste når originalt typenr manglar, men er da liv får ein ha håp med 😊
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Bare å forlenge beina det, så er det nok i boks. Det finnes mange forskjellige IR dioder, som opererer på forskjellige frekvenser. Viktig med riktig frekvens, ellers funker det dårlig ;)
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Fann den gamel IR-dioden og da virker alt, så får fintenk måte å lodd den på plass :)
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Bare å forlenge beina det, så er det nok i boks. Det finnes mange forskjellige IR dioder, som opererer på forskjellige frekvenser. Viktig med riktig frekvens, ellers funker det dårlig ;)
    Hehe, ja da har eg lært til gangs nå. Jaja eg fryktet dette, viste den nye var 30MHz diode, men fann kun ein type på nett av den "svarte" typen. Men da er vel ei dårleg rettesnor :LOL:

    Det er da ei seier er å GAMBLE litt :p
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Ups!!!

    Oppdaget nå at de to fjernkontrollene eg har ikkje begge passer til den IR-dioden som er i VFD displayet, mao ikkje er det samme for da førsta LED displayet m/remote eg hadde til Muses72320. Greit å vit at ein må vera ops.... ;)
     
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Her er noen frekvenser som blir mye brukt :

    • TSOP1730 30 kHz
    • TSOP1733 33 kHz
    • TSOP1736 36 kHz
    • TSOP1737 36.7 kHz
    • TSOP1738 38 kHz
    • TSOP1740 40 kHz
    • TSOP1756 56 kHz
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Åh da e løye ka ein kan få te på føremiddagen ska ein sei 😂
    2021-10-17_IMG_6832.jpeg
    Ja då fungerar den nyinstallerte gamle IR-dioden etter herpa den som var montert dar.
    Ja ein brukte dens bein, såkalla kirugisk inngrep på søndags føremiddag 🤪
    Åja, da gjekk bra - øve all forventning 🤕🤣

    Så er mao komt litt lenger, ikkje berre tilbakesteg, ja da kan fort bli eit steg fram og to te bakers 😖

    Til info, slik ser IR-dioden ut som brukas, men ser dei fleste i handelen er "sidemontert", mao ikkje LED-design 😳
    2021-10-17_IMG_6834.jpeg

    Ha ein fin søndag folkens 😊
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Ett lite sideprosjekt som komt inn på tunet, rep av denna litle boksen 🤪
    2021-10-17_IMG_6835_e.jpg 2021-10-17_IMG_6836_e.jpg
    Har nå slete sitt rundt om på diverse konsertar osv har eg skjønt, men må legg seg i prosjekt bunken 🤓
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Huh! Ja ventar ein på noke så blir da svært bra når da endeleg kjem i hus,
    dei negative tankar og kraftuttrykk er gløymd 😂.
    Fokuset blir retta mot å få prøvd delane, passar da... 🤔
    2021-10-19_IMG_6844_e.jpg
    Og ja da ser bra ut, litt loddearbeid no, men no hastar da ikkje så møkje lenger 🤣.
    Ja slik blir da når komponentane er komt på plass, ha ein fortsatt fin kveld 🤓
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Litt stillstans har da vori her på tunet, men PeeCeeBee preamp'en er nå klar for justering.
    IMG_6855.jpeg
    Då vil ein også kobla RCA kontaktane til relekortet. Og muses kortet skal testas for å ha rett kobla ±15V og riktig (fornuftigt) strømtrekk 🤔.
    Så kanskje ein har lyd på den uti den nesta veko 😳.
    For All-FET preamp prosjektet ligg å skrike etter oppmerksomheit, men ventar på nytt display frå Kina til volumekontrollen, og da kan nå ta tid.
    Dei slit vist med transport systemet sitt ut av kinaland 😳.
    Men deke får hava ei god helg 😊, så skal eg også nyta den første snøden for denna vintersesongen ❄🥶 her på kysten.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.197
    Antall liker
    2.672
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Ser bra ut det Helge , håper det vil seg med muses greiene" , Ellers får du ta en harepus" med en sånn greie made in usa som jeg : )
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Då har da vore litt tid til DIYing også, har kjørt setting på PeeCeeBee preampen,
    mao justert spenning på ±rails, og jussa til bias for begge kanalar. Går litt tid med temp stabilisering 😏.
    2021-11-01_IMG_4812.jpeg
    Rails spenning for preampen blir ±14.0V, har så tappa ut spenning for Muses72320 kretsen
    som ønskjer ±15V men spec seier eit spenningsområde på ±8,5 til ±18V så da bør ver innafor 🤔.
     
    Sist redigert:

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.900
    Antall liker
    3.227
    Ser du ikke vil have det bedste hvad angår transformator. Synes du bør overveje En R core. Mindre støj fordi primær og sekundær er på hver sin halvdel.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Nei noko anna type trafo har eg ikkje tenkt så mykje på, men ett alternativ er ein type frå Triad i enten 24VA eller 48VA,
    men trur nok ein på 24VA skal vera stor nok.
    1635757804962.png

    Men må då monter den på ein PCB, og Digi-Key har eit godt utvalg av trafoar ser eg 😊.

    Ellers har eg nå kjørt tomgangstest på PeeCeeBee Peramplifier'en for ca 3 timar, og bias er stabil, ligg på ±20,25mA på begge kanalar.
    Den skal ihht spec ha 20mA 😏.
    Så då kan ein snart gå videre med inngangar og muses-volumekontroll.
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Då kom det deler til All-FET Preamp prosjektet mitt, ny display, knappekontroll/CPU og encoder. Ja resten var også med til Muses72320 kitet,
    men alt brukast ikkje til All-FET Preamp'en 😊.
    2021-11-02_IMG_6868.jpeg

    Men først får ein bli ferdige med denna karen, PeeCeeBee Preamplifier her da også med Muses72320 med VFD display 🤔.
    2021-11-02_IMG_6867.jpeg
    Men pga som tidlegare er nevnt fleire print ifbm muses-volume kontrollen montert liggande i botn av kabinettet da avdi ikkje høgt nok 😏
    Så snart tid for å sjekk om ein får lyd igjønå apperaturen 🤓.
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Då skal kabling vera ferdig i PeeCeeBee Preamplifier'en, så trur eg tar nattå nå 😎.
    Målt spenning for preamp og til muses kortet, og den er ±14,02V, og ser stabil ut. Så får ein sjå korleis da blir når lydtesten blir tatt i morgon 😊.
    2021-11-04_IMG_6875.jpeg
    Så ein får tolma seg til i morgon for å få veta om da blei suksess eller da gjekk i "arkiv-13" 😂. Godnatt folkens 😴.
    PS! blei litt lite 0,13mm², så inngangane fekk litt andre fargar for dei som ser det 🤣.
     
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Målt spenning for preamp og til mouser kortet,
    Mouser, Muses who cares ? Skjønner hva du mener :). Blir spennende i morgen, da (y)
    Krysser fingrende for deg 🤞.
    God natt .
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hei :)
    Lyd igjennom ( igjønå ) ?
    Hei,
    Nei lyd har det ikkje blitt endå, har holdt på å rydda ein kjellar i staden
    og har fiberfolk som har byrja innlegging av fiber til huset, men tar litt tid når ein bur på bygda 😂.
    Og skal på jobb i morgon - test av omlegging dekkstraum i ein kontainer ifbm ROV operasjoner.
    Så da blir vel i morgon kveld tenkjer eg 😊.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Åja, kunne ikkje venta te kvedlen, måtte berre prøv før eg fær inn te bydn 🤣.
    Ja da vart lyd i PeeCeeBee'en, føltes litt lavt i starten, men den blåste no ut greit lydnivå.
    Får no ta bedre vurdering seinare korleis lyd etc er, men JA dar vart lyd 😎.
    2021-11-04_IMG_6876.jpeg
    Kjem meir seinare i dag 😊.
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Ja da har ein gjennomført ei kort lytting igjønå PeeCeeBee Preamplifier'en igjen, nå med både CD og streaming frå TIDAL,
    fekk justert lydnivå frå Mac'en og streaminga via DAC blei nå bedtre ifht før i dag og meir som nivået frå CD avspeling 😏.
    2021-11-04_IMG_6878.jpeg
    Men meir lytting vil da bli. Er vel tid for å dra fram noko gamal vinyl for også å kjøra noke lydprøver...😊.

    Nå når lydnivået vart justert vart også trykket betre frå preampen via Aleph'en. Så kan vel sei eg er fornøgd med da eg høyre,
    men å fortelja da med ord blir liksom litt apstrakt ifht til å kunna høyra da direkte sjøl.
    Men andre kommentarar kjem når eg får prøvd litt vinyl i løpet av helgå 😎
     
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Hva er gain satt til i denne PeeCeeBee Preamplifier ?
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hei :)
    Hva er gain satt til i denne PeeCeeBee Preamplifier ?
    Er satt opp med "default +6dB" står der i introen. Så det bør være OK 🤔.
    Men første test vart med nedjustert vol på streaminga fra Tidal, men var da OK fra CDen 😊.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Ellers er ein byrja tenk litt på All-FET PreAmp prosjektet igjen, nå er nye delar for Muses72320 på plass og
    ny frontplate er også skaffa. Ja da bør ein vera klart for å byrja designa fronten til All-FET PreAmp MkII 🤠.
    2021-11-04_IMG_6886_e.jpg
    Så da blir litt planlegging for layout og oppmåling før da mekaniska prosjektet byrjar 😊.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Da har ein fått kjørt ein lydtest for PeeCeeBee med både utgangsforsterkeren V4H og Preamplifier med vellykket resultat 😎.
    2021-11-06_IMG_6890_e.jpg
    2021-11-06_IMG_6891_e.jpg
    2021-11-06_IMG_6892_e.jpg
    2021-11-04_IMG_6875.jpeg
    Også brukt ein litt påkosta RCA kabel mellom preamp og utgangsforsterker. Fekk heilt støyfri avspeling, ingen nettbrum eller liknande 🤓
    Og lydbilde er upåklageleg i mine øyro 😊. Så detta blei bra, men trur no at kabel mellom PreAmp og PowerAmp har mykje å seia.
    Har prøvd kablar av billig typen, og erfaring er at da oppstår lett nettbrum eller full ossilasjon i lydbilde... Så da er eit stort sjangespel å bruk 😏.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Godt jobbet Helge ,,,, ps det va så mange fine raue lampe inni power ampen : )
    Hehe, ja dar var mange røde LED. Dei to i mitten er ein på kvar sin SMPS, og dei to ute ved kjøleplatene er på utgangskorta der dei utfører sin jobb. Men da blir no reine flombelysninga inni kabinettet 😂.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.952
    Antall liker
    11.355
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Det ser da veldig bra ut... men det med kabler er jeg sterkt uenig i ! :cool: Gode signalkabler koster ikke mer enn tops 50lappen for meteren, ( Klotz, Gotham etc) og Neutrik plugger omtrent det samme pr stk... Forutesetningen ligger i at kilde- og lastimpedans er innenfor "normalen"
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Det ser da veldig bra ut... men det med kabler er jeg sterkt uenig i ! :cool: Gode signalkabler koster ikke mer enn tops 50lappen for meteren, ( Klotz, Gotham etc) og Neutrik plugger omtrent det samme pr stk... Forutesetningen ligger i at kilde- og lastimpedans er innenfor "normalen"
    Ja det er eg einig i det @Aurora men det eg referte til er ferdige billigkabler, kan ikkje sei alle, men har opplevd fleire av typen fra bl.annet Clas Ohlson lager unormalt spetakkel. Men kjøper ein kabel og lager det sjøl og bruker bra/gode produkter så veit ein ka ein har.
    Men kjøper ein ferdige dyre kabler kan det nok være ein betaler meir for navnet enn produktet,
    men gode kabler koster da litt å lage også (om det er made in China 😂).
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.197
    Antall liker
    2.672
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Jeg er enig Helge om kabler , I dag vet en ikke hvor produkteter laget .Handler du lopemeter enten butikk eller hos RS elfa eller farnell så kan du sjekke opprinnelses land eller produsent

    Jeg liker å terminere selv , da har du kontroll på det endelige resultatet.De tre siste kabel incidentene her .RCA .Kinerene lager feite fine plast overtrekk ,,,men inner wiren er absolutt minimum , og mekaniske styrken blir dårlig i tilleg til at ledninger er krimped" i endene.Man går også ut fra at man bruker kobber ,,,, men vær ikke så sikker på det , Ene kabelen her virket som noe e tinna eller utinna matriale , som måtte ha uendeli med varme og fluss for å loddes . (
    Jeg gikk så lei her sist og tok steget videre , jeg har fjernet alle RCA , og bruker XLR over all .Jeg har alldri hatt noe kontakt problemer ever since
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.952
    Antall liker
    11.355
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Jeg har en nesten 100m rull med Gotham GAC-2 mikrofonkabel, og bruker stort sett Neutrik plugger, både phono og XLR... det holder for meg både kvalitetsmessig og i min tid..... Som ingeniør forholder jeg meg til tekniske data og ikke til Julenissen.... :cool:
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Jeg har en nesten 100m rull med Gotham GAC-2 mikrofonkabel, og bruker stort sett Neutrik plugger, både phono og XLR... det holder for meg både kvalitetsmessig og i min tid..... Som ingeniør forholder jeg meg til tekniske data og ikke til Julenissen.... :cool:
    Hei @Aurora 😊,
    Har sjekket hos RS og Elfa, og det ser dårleg ut der - ingen på lager, Elfa har hatt men er utgått av deira sortimang. Men Elfa har nå ein Italiensk versjon,
    med navn: Tasker og typene: C286, TSK 1038, C128, TSK 1026, alle er 2 leder m/skjerm og leveres på 100m rull, enten 2x0,22 eller 2x0,35mm².
    Og noen av dei var også egnet for digital overføring!
    Men det blir vel så over tid så forsvinner noen og nye kommer til, men har du noen erfaring med Tasker kabler?
    Mvh
    Helge
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Då er da funderingar for designet til All-FET PreAmp prosjektet 🤓.
    2021-11-08_IMG_6904_e.jpg
    CPU/Bryter-kort og display-kort, så er det enkoder og hvilken knapp ein skal velga 😏.
    Også må ein vurder om behovet for litt anna farge på lexan-glass foran displayet, ja dar
    er ein del som ein må bestem seg for. Og ikkje minst radien i alle hjørner for dispalyet... 😎.
    Pot.knappane er lånt frå andre prosjekt, så dar blir da kanskje eit anna design 🤪.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Displayet må vel monteres ganske høyt, siden du har den ned-senkningen til Golmund skiltet ?
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hei :)
    Displayet må vel monteres ganske høyt, siden du har den ned-senkningen til Golmund skiltet ?
    Hei 🙂,
    Nei Goldmund skiltet kjem over displayet, displayet blir frest ut over dar som er laga til for power-brytaren.
    Skal ikkje ha den på detta kabinettet, den er på Power-kabinettet 😏.
    Men har eit grubleri igjen så får prøv å sov på da... Da er om eg skal la IR-dioden vær dar den står eller flyttas til annan stad.
    Uansett må beina på den forlengast pga montering på innsida av denna fronten som er tiltenkt 😊.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Og dar fann eg ein potmeterknapp som virkar litt spannande, er 48mm i diameter. Og kan leverast i sølv eller svart utførelse 😊 H975d77bfc0e64b69a876e81c02f5e11fx.jpg Heed60b96af2e4375a7a9d2b6a305727eT.jpg H4a1dc1991e0e45a9af4a43f6b356a85fQ.jpg
    Og da er valget om ein skal la knappen vere utanfor frontplata eller om ein skal fres den inn i fronten ett par mm 🤪.

    Men så er litt anna gøy kom inn i heimen, har fire Vifa C17WG-66 8Ω, og da fått nye oppheng til membranane + lim 🙂.
    2021-11-09_IMG_6905.jpeg
    Så har fått litt anna å kos seg med også 🤠. Åja, dei kjem frå eit sett Dali 104.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn