Torvbakkane - forsterkerer og litt rundt

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • PeriodeLytter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Innlegg
    3.050
    Antall liker
    2.513
    @Torvbakkane - AVshop selger UMIC-1 og UMIC-2 USB mikrofonene i Norge. Vi nærmer oss sorte fredan' og de bruker ofte ha disse på tilbud rundt den tiden ;)

    REW krever dog at man fra programmet kan styre en DAC lydkilde. Det kan være lydkort i laptop/PC, eller eksternt lydkort.
    Poenget er at det likevel mer enn en USB ledning som kreves for å kunne benytte UMIC'ene.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hei bambadoo 🙂, Tok deg på ordet vedrørande lydkort 😊

    Ja eg fann omtrent ein nabo som hadde eit ubrukt Focusrite Scarlett 2i2 enhet med å ta ein biltur sørom fjorden og handla.
    Og fekk også då med to kablar på 3m som er balansert og av typen PULSE.

    Men nå er det å finn ein egna Mikrofon til dette konseptet, har sett på ein mic som Beyerdynamic MM1 målemikrofon, kan da ver noke å satsa på?
    Og så må ein finn eit mikrofonstativ til bruk i målesamanheng 🤔


    Av datamaskin har eg litt å velg i med både Mac laptopar og Windows laptopar, men nokre av dei er blitt gamle men er fungerer enda.
    Da blir da å laste ned REW programvare men først etter å ha bestemt hvilke plattform ein skal bruka, enten MAC eller Win-PC 🤓.

    Er da noko ein overser? Ser på REW si sida at dar er eit par YouTube videoar som kan hjelpa ein del i gang!

    Mvh
    Torvbakkane
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.151
    Antall liker
    10.656
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    behringer ecm8000
    Sonarworks xref20 (den har jeg)
    er 2 rimelige alternativer til lydkortet ditt.
    Som nevnt, Med et lydkort og en målemic så får du også muligheter til å måle impedansesveip etc. for HT elementer. Skaper mange flere muligheter for en riktig diyere ;)

    For aller siste versjon av Rew:
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Da får ein sikra seg, lastar ned både Win versjon og MAC versjonen, så får ein test ka for ei maskin som gjer jobben 😉

    Nå er Focusrite Scarlett 2i2 komt i hus med to balangserte kabler.
    2023-10-27_IMG_9278.jpeg

    Så da blir å finn andre komponenter på bruktmarkedet,
    ikke alltid lika lett å finna på Finn då 😃

    Fann ein Beyerdynamic MM1 målemicrofon på bruktmarkedet, men ka har da å sei at den er fra 2004
    dvs 9år men prisen er under halv pris av ny men...

    Har våre innom hjå Gear4music og kikket litt på Sonarworks xref20R4, men den er ikke for salg hos dei for tida...
    Men dei har ein del alternativer ser eg.
    F.eks Sonarworks xref20R5 trur eg dett igjønå med at den har noke anna polarmønsterkaraktestikk,
    der xref20R4 er Omnidirectinal og xref20R5 er Unidirectional.
    2023-10-29_ Omnidirectional_450px-Polar_pattern_omnidirectional.svg.png
    - Omnidirectinal polar mønster.

    2023-10-29_ Polar_pattern_directional.svg -Unidirectinal (Lobar).png
    - Unidirectinal polar mønster (retningsbestemt)

    Og med dette så bør ein vel ha ein mikrofon som har Omnidriectinal Polar mønster og
    da gjer at ein får litt begrensningar på ka for ein mikrofon som er egna eller...?
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Tja da var'kje lett å finn ein egna Omni-Directional mikrofon uten å blir fådd 😂
    Ja fann ein Beyerdynamic MM1 på Finn men med alder og pris og då er vel da tvilsomt med garanti 😔
    Så da blei at eg såg nærare på SoundWorks sine mikrofonar, XREF20R4 er ikke å finn brukt og er ei heller i lager hjå forhandlarar.
    Også for XREF20R5 er statusen dårlig, utsolgt hjå enkelte forhandlarar. Og utifra norsk info om den var infoen om Polar mønsteret
    at den er retningsbestemt (unidircetinal), men ser ein på den engelske teksten i staden for norsk viser det seg at den har som
    normalt for målemikrofonar Omni-Directinal Polar mønster.
    Men søken etter noen som hadde mikrofon fra Sonarworks i lager fann ein til slutt hjå Gear4Music.no som
    hadde 13 i lager når eg handla. No heiter denne mikrofonen SoundID Reference Measurment Microphone og er med programvara
    SW-XREF20R5 og er levert med 5 års garanti.
    Og mikrofonen er nå komt i hus, så no er da å finn ut kordan detta skal brukast 😂.
    Ja eg må kanskje spørja nokon om litt tips, men får no les meg litt opp og også kjør nokre YouTube videoer om tema.
    Og no når mikrofonen kom så ser eg at mikrofonstativ er blitt gløymd i farten, så får ta ein runde på FINN.no igjen 😄
    Ha ei fortsatt fin DIY veka 😎
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Ett lite avvik kom i posten idag, ett sett MarkAudio Alpair 12P, brukt til kun å sjå på 😊
    Så nå blir da å finn noka å bygg rundt dei av horn-design 🤔
    2023-11-11_IMG_9308.jpeg
    Men dei må finn seg i å legg seg i køen... 😁
    For har også ett sett Alpair 6P på lur, men først ett sett Vifa C17WH-27 ilag med Focal TC120TDX2 🤓
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Litt nye ting her i huset, nokon vil kall da avsporing, ja kanskje da 😂

    Men ein ICE Power 1200AS-2 har lagt på hylla her ei stund, er tenkt å heng på Surround forsterkaren
    for å driv front høgttalarane som er Kappa 9.2 da forsterkaren er lite glad i kappane sitt stømbehov...
    2023-11-24_IMG_9323.jpeg
    Så får finn eit egna kabinett til han og sjå om da blir brukanes 🤠
    og ein slepp SHUT DOWN når da trykke på 🤣

    God helg folkens 😊
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.818
    Antall liker
    5.468
    Sted
    Holmestrand
    Da kom den ein julepresang inn døra her i jula,
    ein brukt Hafler DH-220,
    og da skal bli spennande å test den.
    Må fyr opp ein variac til den så ein får 120Vac...
    Vis vedlegget 984417
    Dette blir sikkert moro!
    Hadde et kort og stormfylt forhold med et Hafler-sett i ungdommen. 🤗
    Ble kjapt solgt da jeg som student trengte penger til viktigere ting.
    Øl.
     

    PederP

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2019
    Innlegg
    4.563
    Antall liker
    13.916
    Sted
    Nordvest på Jæren
    Torget vurderinger
    2
    Da kom den ein julepresang inn døra her i jula,
    ein brukt Hafler DH-220,
    og da skal bli spennande å test den.
    Må fyr opp ein variac til den så ein får 120Vac...
    Vis vedlegget 984417
    Dersom det er den originale trafoen i den, så er det rimeleg greit å kople om til 220/240V (om trafoen er tilsvarande den som er i DH-200).
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Dersom det er den originale trafoen i den, så er det rimeleg greit å kople om til 220/240V (om trafoen er tilsvarande den som er i DH-200).
    Ja den er levert med fleire options, ka denne har veit eg ikkje enda med at eg må åpna den og sjekk ut trafoen.
    Men manual viser at der er mulig å justere primær spenninga med 5 nivå. Så det bør var som du seier kurrant å fix.
    2024-01-07_IMG_9425.jpeg
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Jaja, då er Hafler'en åpna og ein får litt innsikt i ka da er på innsida av denna klumpen 🥴
    Da er spennende å utforsk ka delar som er her og brukt. Meninga var å prøva å kobla den om frå 110V 60Hz til 230V 50Hz, men da stoppa no brått 🤓
    Las litt i manualen med hovedvekt på komponentlista og viser her eit lite utdrag av sikringer og trafo type med alternativ trafo:
    2024-02-05_IMG_9563.jpeg

    Ja så trafoen måtte ut for å kunna les type/model nr:
    2024-02-05_IMG_9564.jpeg
    Ja da blir litt tomt inni kabinettet når den store trafoen tas ut.

    Og her ser ein type nr og er da part-nr...
    2024-02-05_IMG_9565.jpeg

    Skulle vert TA124 (export versjon) for å kunna kobla om til forskjellige spenninger vil eg tru. Ja då har ein lest forskjellige forum, standar DH-200 har ca 60Vdc pr rail og DH-220 har ca 65Vdc pr rail. For DH-220 vil da passa med 45-0-45 Vac vil eg tru.

    Men skal ein da finn ein passande ringkjerne trafo og få gang på veteran-forsterkaren i vårt norske miljø 😃
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Har du sjekka om det dual primary først .) ?
    Ja da er kun singel Primær og Sekundær er med tre Lederer, U1-0-U2. Og den typen eg tok ut er kun brukt i USA, og TA-124 er for eksport modeller (nevnt som "International"). Litt kiipt, men sånn er det å gamble 😂.
    Men ser det er mye brukt å endre til ringkjerne trafo men dei tar litt plass i vidden (radius). Så ein kar som har brukt ein stor ringkjerne i eksternt kabinett, men det er ikke heilt i min smak. OK at eg forandrer muligens type trafo, men er ikke ferdig å leite enda da der er mange som lagar transformatorar av ymse slag/form. Så vil nok finn noka som bør blir tilfredsstillande til slutt 😊.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Eg trur eg har liggande ein original trafo til DH-200.
    Hei PederP 🙂,
    Hvis du har den fremdeles så er spørsmålet om det er ein TA123 eller TA124 versjon av trafoen. Er i allefall sagt da var to typar trafoer for DH200 ein for USA på 110Vac og så for export som hadde fleire primær viklingar.
    Mvh Helge
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    529
    Antall liker
    1.440
    Torget vurderinger
    2
    Mest sannsynlig 2x38VAC. Jeg har flere liggende.

    R
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    529
    Antall liker
    1.440
    Torget vurderinger
    2
    Med 44VAC må du benytte 80V lytter. Med min går det med 63V.

    R
     

    PederP

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2019
    Innlegg
    4.563
    Antall liker
    13.916
    Sted
    Nordvest på Jæren
    Torget vurderinger
    2
    Hei PederP 🙂,
    Hvis du har den fremdeles så er spørsmålet om det er ein TA123 eller TA124 versjon av trafoen. Er i allefall sagt da var to typar trafoer for DH200 ein for USA på 110Vac og så for export som hadde fleire primær viklingar.
    Mvh Helge
    Eg fann han ikkje på arbeidsrommet (for mykje rot???), men kanskje han er på loftet.
    Det er ein 230/240V versjon for han stod i forsterkaren før eg sette i rinkjernetrafo og oppgradarte forsterkaren.

    Får ta ein tur på på loftet ein av dagane og ta eit bilete.

    Peder
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Da er ett sett PCB for Hafler DH-220 satt i bestilling som oppgraderer den til DH-220C.
    Blir litt spennende 😎 Eget kort for utgangene ihht tidligere på original, og nytt inngangstrinn med FETs 🤓.

    s-l1600.jpg

    Står litt om dette i AudioXpress fra sommeren Juli 2021 av Bob Cordell og Rick Savas.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Og då kom posten med ei pakke i dag, ikke lett å spor når den går som vanleg postgang over storhavet frå Canada til Vetle Norge 🥴
    Men her er dei PCB'ane for Hafler modifisert DH-220C... Blir kanskje ei klone detta då 🤔
    2024-03-21_IMG_9674.jpeg

    Og med printa var to sett med FET-moduler som skal brukas for Q9 og Q10.
    2024-03-21_IMG_9677.jpeg

    Og så kom da ei anna pakke i posten også i dag, eit sett med Hitachi Mosfet: 2SJ49 og 2SK134, ubrukt.
    Og ja eg veit dei er originale og ubrukte for eg selde dei til han som har såte på dei i rundt 30år 🥴,
    etter eg hadde handle dei tidligare fra Jacob Hatteland Electronic AS 😊.
    2024-03-21_IMG_9675.jpeg
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn