Digitale avspillere The return of the CD

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• hammershaug

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Antall liker
    1.354
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    5
    Jeg skal selge alt til røverpris, så bare send PM. (beklager OT og eventuelle brudd på retningslinjer)

BritFi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Antall liker
    2.606
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    For oss avantgardister( 😅 ) på loppisen, en erfaring deles fra dagens tråling i eskevis med sølv skiver: Jeg fant fort et mønster, en eske eller to hvor innholdet var mer spennende enn andre. Og flere covere med små navne/signatur lapper på seg. Da var skivene nesten unntak strøkne. Helt klart en del seriøse samlinger som var blitt levert inn, i alle kategorier, mye klassisk musikk også. Vet ikke hvor mye som var igjen når jeg gikk, men tenk at alt dette nå blir brent. Mange gode bøker med. Var en dame i 50-60 årene der som syntes at dette var for ille, sorterte og tok med seg det hun kunne bære. Damene som jobbet der bestod nok av en andel lærere. Brenne bøker syntes de ikke noe særlig om.

hammershaug

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Antall liker
    1.354
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    5
    Wherever they burn books, they will also, in the end, burn people.
    – Heinrich Heine

ufo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Antall liker
    1.423
    får en perfekt digital avleser for en tusenlapp iallefall, men mangler display

"Conclusion
    You get here one of the best CD Transport ever made at a very low price, from a highly praised brand. I was expecting nothing special from this Transport, what a biased mistake that was!"

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn