The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.461
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Fyttikatta, for en skrikhals 🙄 .
    Jeg gir opp. Har prøvd å like fyren siden 80-tallet, men merker at forakten bare stiger, og stiger for hver skive som snurres. Mulig dett ble overdose med The River, Innocent... Og Born... i dag🤢.
    Samme jævla måte å synge på, aka skriking (Jeg ser for meg blodårene på halsen hans tydeligere enn en hoggorm på en platting, ffs!🤣 ) , stort sett de samme taktene. Her gjelder det å pøse på med et band på 150 stk der alle jobber hardt som faen for å få oppmerksomhet 😂.

IMG_20260526_211026_edit_3460801091437540.jpg

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.479
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Stort sett enig. Men har du hørt noe av det nyeste han har lagt ut? Wrecking Ball. Her har han roet skrikingen ned noen hakk… Ikke like ille som før synes jeg :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    20.461
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nei, det har jeg ikke. Og ikke frister det noe særlig heller. Møkkalei gamle gubber som spiller trøtt og nedpå rocknroll på gitar på sine gamle dager, og snur bunken for n't gang. Noe døllere finnes knapt 🥱.

Men ok, jeg skal gi Wrecking Ball et lytt når jeg igjen har tilgang til DAC, selv om det er Emmylou Harris jeg forbinder med den tittelen - en av tidenes neste skive, BTW. Takker 🙂

Edit: Apropos Harris. Kom til å tenke på soveposen Knopflers All the... Der var det Harris som reddet livet mitt da jeg i et idiotisk øyeblikk satte den på under kjøring, og holdt på å sovne ved rattet😅

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    80.122
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Emmylou Harris-albumet "Wrecking Ball' er vi enige om er bra. SÃ¥ bra, at det utvilsomt har klassiikerstatus. Og det mye pga Daniel Lanois medvirkning.
    Når det gjelder tittelsporet, "Wrecking Ball", så er det Neil Young som har skrevet og utgitt den låta først, men det visste du kanskje? Synes det er verdt å nevne.🙂

"Gammal gubbe som spiller trøtt og nedpå Rockn Roll på gitar på sine gamle dager' -osv osv (?) 😎😉

Sist redigert:

Bergfinn

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    15.750
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Grattis med Ars-anal seieren. Jeg hakke peil på foppal, men tipper Ødegård har hatt stor innvirkning på årets sluttresultat i så måte...på lang sikt.

I min verden er læreryrket det viktigste for vår alles fremtid, ung og gammel (som meg)
    Mine lærere formet meg, mine barns lærere former mine barn....mye mer enn våre foreldre.
    Eller begynner dette å slakke? Hva tror/mener du?

Det er en SKAM at lærer yrket er så underbetalt ift. hva det gir tilbake til samfunnet.
    Har en eldre ungdom i hus som setter lærer statusen høyt, men han velger sannsynligvis noe annet.

Springsteen? Not too much for me.
    En fet låt på hønn.
    "the wall" fra high hopes er bra...og låter bra.

;) (y)

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn