Kan også varmt anbefale klassisk kinesisk akupunktur.Ganske det samme som trigger akupunktur gjør. Dem setter nåler i betennelse området og diverse andre steder for deretter sette strøm på nålene. Dette fører til økt sirkulasjon i området du har vondt. Du slipper medisinering. I mine tilfeller med senebetennelse i undererarmer, skuldre og bak skulderblad (ikke samtidig heldigvis) tok det to til tre behandlinger. Og jeg har ikke vært plaget siden.
God bedring og lykke til.
Takker for tips.Mitt råd er å skaffe deg en slik og gjøre "vriøvelser", var veldig effektivt for meg.
Takker,Kan også varmt anbefale klassisk kinesisk akupunktur.
Præv energibalansering med kun 8 nåler i kroppen
Det er noe av det råeste jeg har opplevd, og at jeg turte som er paniske livredd for sprøyter er meg en gåte
På det meste hadde jeg 32 nåler i øvre delen av skrotten, men det var det som hjalp meg desidert best mot senebetennelse, samt å lytte til kroppen og gjøre øvelser slik som OMF er inne på.
God bedring the Gunner.
Gummi står det her.Takker for tips.
Hva er den dingsen lagd av?
Du kan jo bare vri på ein pinne (eller eit kosteskaft)...Gummi står det her.
TheraBand Flexbar | Medium Lett og fleksibelt treningsredskap - Klubben.no
TheraBand Flexbar | Medium Lett og fleksibelt treningsredskap 2183015 TheraBand Flex Bar er ett lett og fleksibelt treningsredskap til styrking av h...www.klubben.no
Jupp, det var min opptrening fra fysioterapeut de første månedene etter operasjonen.Du kan jo bare vri på ein pinne (eller eit kosteskaft)...
Hehehehe...vent til du har prøvd, og ser de 8 nålene som benyttes til balansering av kroppens energiTakker,
Pyse! Nåler er akupunktur for høygravide kvinner og spebygde småbarn. Neste gang gønner store og sterke Power på med 32 spikere av anselig størrelse, og det også på unevnelige steder på kroppen!
Har aldri prøvd akupunktur, og innrømmer at jeg er skeptisk og fordomsfull. Det kan godt hende at det reelt hjelper, altså ikke bare placebo, men de fleste jeg har snakket med, mener at vondtene kommer tilbake etter hvert hvis man slutter med behandlingen - samme greier som med massasje, altså. Man blir ikke kvitt plagene permanent. Som sagt, jeg har aldri prøvd selv.
Gode tips og synspunkter, Power.Hehehehe...vent til du har prøvd, og ser de 8 nålene som benyttes til balansering av kroppens energi
Spesielt nåles som settes i solar plexus området hvor det ser som om nåla skal tvers gjennom kroppen.
For egen del svettet jeg som pokker, og lå i helspenn 5 cm over benken de første gangene.
Det gjør jo ikke godt i starten å bli stukket, men det å spenne seg gjør det hele verre.
Etter 5-6 behandlinger sovnet jeg rett og slett etter 5 min.
Den kloke eldre norske damen var gift med en kinesisk lege.
Selv var hun sykepleier av profesjon, og hadde utdannet seg til akupunktør i Kina.
Hun fikset det >30 timer hos fysioterroristen ikke lot seg gjøre.
Dr, Karmanas resept ville jeg unngått i det lengste. Fra wikipedia.no
"Kortison er et steroidhormon (glukokortikoid) som produseres naturlig i binyrebarken, men det kan også produseres syntetisk. De forskjellige glukokortikoidene har et stort antall virkninger i kroppens forskjellige organer og celler. De har derfor også mange bivirkninger når de benyttes i medikamentell behandling."
Nettopp sistnevnte setning er hva jeg var på jakt etter, fordi kortison som bl.a. benyttes i sammenheng senebetennelse i skulder mm. er en av bivirkningene at senene blir mindre elastiske over tid, og kan bli "sprø" ved gjentatte injeksjoner har jeg latt meg fortelle av helsepersonell. Og da gjør man vondt verre.
Uansett, så vil man aldri restitueres 100%, men det viktige er å finne grensene for hvor langt du kan belaste skuldre og armer FØR du tipper over i betennelse.
Det er derfor viktig og forbygge med forskrevede øvelser, og verktøy som OMF har vist til.
Vi som lever i PC-alderen utfordrere hele tiden kroppen med unaturlige langvarige stillinger, kilometerlange regneark i excel, rapport-, og oppgave skriving, modelleringsverktøy osv.osv. Det blir MANGE ensidige mikrobelastninger i løpet av dagen. Når man så i tillegg ikke tar de nødvendige 5 minuttene vekk fra knastaturet og kontorstolen, men lar "skal bare" ri oss i 3-5 timer. Ja, så ber vi om det med senebetennelse fra ørefeste til håndleddet.
Jeg har vært sykemeldt i 2 perioder i arbeidslivet pga. av dette.
Jeg gjorde det litt mer dynamisk enn videoene viser - men cluet er å vri den opp - holde den i begge hender på strake armer - også vri frem og tilbake som om du gasser en motorsykkel - og gjøre det med motstand begge veier.Hvordan er opplegget? Øvelser, tidsbruk osv?
Hm, virker som bøgebehandling er inkonsistente greier, ja, med trykk eller eiVi sliter med det samme. Jeg brukte trykkbøgebehandling på en skulder, og det virket. Virket ikke på den andre dessverre.
Thanks bud.God bedring Gunny!
Du kan få dette tilbudet: Alt du kan løfte på strak arm (den skadede selvsagt) til 50%. Armen må holdes i utstrakt posisjon i 60 sekunder. Gjelder vinyl.Thanks bud.
That’s it? That’s all?
Hva med et trøstetilbud til moi, feks posesalg av valgfritt SW til kr 50/pose?![]()