Hehehe, matte (og naturfag) er de fagene jeg har færrest studiepoeng i. Har faktisk like mange og langt mer i samfunnsfag og KrLE (Underviser i KrLE, gjør jeg også de siste årene)Trodde du var matematikklærer jeg. Bra skrevet![]()
Hehehe, matte (og naturfag) er de fagene jeg har færrest studiepoeng i. Har faktisk like mange og langt mer i samfunnsfag og KrLE (Underviser i KrLE, gjør jeg også de siste årene)Trodde du var matematikklærer jeg. Bra skrevet![]()
Du vet, bergensere og selvinnsikt er noe rare greier. Kun selvdisiplin der i gården er på høyde!Sier mannen som solgte rørampen sin![]()
vedde på kreditt er ikke spesielt smartJeg kjenner garre rommet og utstyret mitt bedre enn hva du måtte tro fra bunnen av fryseboksen din
Setter dessuten noen kr på at Trafomaticen spiller driten ut av det rælet du har skrudd sammen i ren affekt på kjøkkenbenken din, mens kona di lager vafler til pensjonistfrokosten kl 11 en halv meter unna. Hun spør, av gammel vane, om du vil ha brunost på, men du hører ikke siden hørselen din er long gone!![]()
No worries, det blir penger innvedde på kreditt er ikke spesielt smart![]()
kan så være, men 300B har da ingenting med varme å gjøreSier mannen som solgte rørampen sin![]()