Dette er min paradoksale paranormale paramagnetiske pyramide. Den har uante overnaturlige evner, men jeg gidder ikke å forklare akkurat hva.
Hvis du vil prøve kan du sende meg en PM så ordner jeg et introduksjonstilbud til deg. Normalt koster den $399 men siden jeg gjør dette av godhet til menneskeheten så skal utvalgte hifi-sentralere få den til $199.
Jeg har alle materiale goder jeg trenger, og gidder derfor ikke å delta i noe "million dollar contest" - pyramiden sørger for meg og mine. Jeg har heller ikke noe behov for å bevise pyramidens egenskaper i noen kontrollert test - hvis man ønsker å avvise den sanne tro så får man heller ha det så godt.
Jeg har tidligere jobbet for Nasa og NSA og er vel bevandret i paranormale aktiviteter og har en PhD i nano-teknikk og vitenskaplige metoder så det har ingen hensikt å kaste vitenskaplige argumenter i min vei, jeg har forsket på dette i mange år nå, og vet hva som er rett. Alt dette er dokumentert i sirlige papers som jeg aldri har sendt til journaler innen legevitenskap, telekommunikasjon, transportforskning og andre relevante topics siden disse består av misunnelige forskere som bare er ute etter å ødelegge for meg.
PS. Hvis noen sjeler selv etter denne argumentasjonsrekka skulle betvile sannheten i den revolusjonerende pyramiden så vil jeg referere til nære personlige venner av meg som kan garantere at dette virker:
*Uri Geller
*Michael Jackson
*Elvis
*Gry Jannicke Jarlum
*Sven O Høiby
*Halvard Flatland
*Knut Bjørnsen
Hvis selv ikke dette er nok så vil jeg henvise til en vitenskaplig avhandling utført ved
The scientific department of scientific studies at the scientology research center, Løiten som beviser over enhver tvil at pyramiden fungerer. Dessverre har jeg ikke den nøyaktige linken her, men hvis du går på sida deres og leser grundig hva de har og fortelle så garanterer jeg at du snart ser lyset.
NB!
Hvis du bestiller i dag kan du få med en avmagnetiserer for bensinen. Den plasseres i dash-bordet og kommuniserer ved hjelp av telepatiske krefter med innsprøytningsdysene i fordelingsforplanteren og lader via elektronpartikler den heterodyne omgivelsesluften opp til et meta-statisk nivå som på en måte "krasjer" molekylene i hverandre og genererer kraft! Dette høres kanskje fryktelig komplisert ut, men for dere som ikke har forsket på dette i mange år kan jeg berolige dere med at det fungerer - det har aldri blitt motbevist!
-Knut