Det setter jeg egentlig pris påDet var deg som fikk dem, ja. Grattis!
Så slapp jeg å fundere mer på om jeg skulle kjøpe dem
mvh
Det kan virkelig bekreftes. Andre sett ifra han å det er hinsides bra finish. Sammensetningen av komponenter i disse er helt etter min smak! Lurer på hva disse ville kostet over disk? Ser devore sine er omtrent 200k dyrere.. finish å lyd er på ingen måte 200k bedre imo så et kupp mener jeg.Gratulerer ser jo helt topp ut ,Inselwind er en rå møbel smed
![]()
![]()
Ja, hørte noen rykter om at du hadde blitt en ordentlig spreking! Men du er vel ikke kjent for å være en som sitter spesielt mye i ro.......Nei selv om jeg prøver flere ganger å overtale meg selv om at en reiseradio sikkert er nok ramler jeg alltid utpå når høsten kommermen har hatt et sinnsykt fokus på andre ting i år. Bygger nytt selskap, trener opp nytt kne etter å fått protesen på plass samt jeg har kvitte meg med 30kg ca
så ikke vært tid for å sitte i ro
Takk for hyggelig kommentardu har adressen om du vil lytte
streamer er hifirose 250 å amp er canor ai 1,20
![]()
De er ikke helt identisk faktisk. Forskjell på demping, delefilteret å i tillegg mulig med litt justering av toppenJa, hørte noen rykter om at du hadde blitt en ordentlig spreking! Men du er vel ikke kjent for å være en som sitter spesielt mye i ro.......
Viktig å holde kroppen i gang, ikke minst med tanke på skavanker man pådrar seg gjennom årene.
Tar gjerne turen ut - eller blir det inn - på øyen.
Sleng gjerne ut et forslag på aktuelle datoer, så tilpasser jeg mine planer i almanakken.
Ser jo bøst ut, både forsterker, streamer og høyttalere.
Fikk lånt øre til Seskage sine, og det spiller jo godt der - så en evt forskjell hos deg vil gjerne være pga forsterker og streamer
mvh
Proffen
Som alltid velkommenGratulerer så mye! Syntes jo allerede at de gamle Fantorangene låt skikkelig bra, får invitere meg selv ut på nytt.
Mvh
Nei vinter er noe oppskrytt møkk..Nå liker ikke jeg vinteren spesielt godt lenger, men det er jo likevel alltid hyggelig med denne tiden på året hvor du finner tilbake til gleden med haifai og hiver deg opp på hesten igjenSlitan med kloning av kloner (og sikkert noe av det andre da jeg ikke husker hva du hadde forrige gang)
![]()
Like greit og droppe det, mye gøyere og bruke penger på ølNei vinter er noe oppskrytt møkk..
Her er alt byttet ut🫣snurra står i bakrunn å jeg jobber fælt med hue om jeg skal ryke til på et riaatrinn eller greie å gi faen
de som ikke driver med hifi vet egentlig ikke hva skikkelig utfordringer er tror jeg...
Problemet er at jeg ikke drikker lengre heller (omtrent)🫣Like greit og droppe det, mye gøyere og bruke penger på øl![]()
Hvis man ikke kan kombinere er det helt klart på tide å vurdere viktigheten……..av haifaienLike greit og droppe det, mye gøyere og bruke penger på øl![]()
Ja sånn kan det gå, jeg drikker ikke mye jeg heller. Men god mat kan jeg bruke litt penger påProblemet er at jeg ikke drikker lengre heller (omtrent)🫣helvettes opplegg! Min datter kaller det midtlivskrise på maks uttelling
![]()