T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.533
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Så er det vinter å hifi igjen 😄😆 som de fleste vet kjøpte @Seskage fantorangen-jbl-look av meg. Men det var egentlig en lyd som har brent seg litt fast hos meg 😅 så når selveste @inselwind hadde et meget strøkent nylaget sett klart for salg ble valget egentlig ganske enkelt... møtte han på Aurdal idag å fikk de overlevert. Takk for meget hyggelig handel @inselwind !! Du må få deg bedre kamera.. bildene dine viser ikke hvor sinnsykt flott disse faktisk er🤩🎶
    så får vi se hva vinteren bringer, men hvertfall lyd i stua til disse mørke kveldene.
    20251123_204159.jpg
    20251123_204040.jpg
    20251123_203517.jpg

Sommeren har som alltid vært hektisk så klarfor litt fine kvelder foran anlegget nå😅 som dere ser på benken mangler det snurre..
    Vinyl samlingen er omtrent vekk å det tviler sterkt på om jeg gidder fortsette med plater. En dac kanskje? Vi får se.. det var det, for nå😅🎶

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    7.610
    Torget vurderinger
    1
    Neimen hva 🤩 grattis med nye talere og snasen forsterker. Kjekt å se at du er med oss her på forumet igjen.

Mvh

inselwind

Hobbyselger
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    13.789
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    11
    Hei igjen 😊, Og takk selv for en veldig hyggelig handel.
    Godt å se at du er kommet deg trygt hjem og at Fantorangene har kommet til en plass hvor de vil trives.- Viktigste er jo at du trives med dem da😉🥳
    Ser frem til lytteinntrykk 🎵🎶

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    18.286
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Det var deg som fikk dem, ja. Grattis!
    Så slapp jeg å fundere mer på om jeg skulle kjøpe dem 😁😁😁
    mvh

Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.356
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    Godt å se deg oppe i sadelen igjen, T-1!
    Seskage kom med info som gjorde meg aldri så lite bekymret; har guten lagt hifien helt på is?
    Men, neida, det skulle vise seg å være tid for en comeback-kid - selv om vinylen (kanskje) er lagt på hylla.
    Hvilken forsterker og streamer er det du kjører med nå?
    Lekkert og rent oppsett du har nå.

mvh
    Proffen

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.533
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Nei selv om jeg prøver flere ganger å overtale meg selv om at en reiseradio sikkert er nok ramler jeg alltid utpå når høsten kommer 😆🎵 men har hatt et sinnsykt fokus på andre ting i år. Bygger nytt selskap, trener opp nytt kne etter å fått protesen på plass samt jeg har kvitte meg med 30kg ca😅 så ikke vært tid for å sitte i ro😅

Takk for hyggelig kommentar 🤩 du har adressen om du vil lytte👌 streamer er hifirose 250 å amp er canor ai 1,20 😄

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.533
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Gratulerer ser jo helt topp ut , 🤗Inselwind er en rå møbel smed :giggle: 🎶
    Det kan virkelig bekreftes. Andre sett ifra han å det er hinsides bra finish. Sammensetningen av komponenter i disse er helt etter min smak! Lurer på hva disse ville kostet over disk? Ser devore sine er omtrent 200k dyrere.. finish å lyd er på ingen måte 200k bedre imo så et kupp mener jeg.

Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.356
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    Nei selv om jeg prøver flere ganger å overtale meg selv om at en reiseradio sikkert er nok ramler jeg alltid utpå når høsten kommer 😆🎵 men har hatt et sinnsykt fokus på andre ting i år. Bygger nytt selskap, trener opp nytt kne etter å fått protesen på plass samt jeg har kvitte meg med 30kg ca😅 så ikke vært tid for å sitte i ro😅

Takk for hyggelig kommentar 🤩 du har adressen om du vil lytte👌 streamer er hifirose 250 å amp er canor ai 1,20 😄
    Ja, hørte noen rykter om at du hadde blitt en ordentlig spreking! Men du er vel ikke kjent for å være en som sitter spesielt mye i ro....... :ROFLMAO:
    Viktig å holde kroppen i gang, ikke minst med tanke på skavanker man pådrar seg gjennom årene.
    Tar gjerne turen ut - eller blir det inn - på øyen.
    Sleng gjerne ut et forslag på aktuelle datoer, så tilpasser jeg mine planer i almanakken.
    Ser jo bøst ut, både forsterker, streamer og høyttalere.
    Fikk lånt øre til Seskage sine, og det spiller jo godt der - så en evt forskjell hos deg vil gjerne være pga forsterker og streamer

mvh
    Proffen

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.533
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Ja, hørte noen rykter om at du hadde blitt en ordentlig spreking! Men du er vel ikke kjent for å være en som sitter spesielt mye i ro....... :ROFLMAO:
    Viktig å holde kroppen i gang, ikke minst med tanke på skavanker man pådrar seg gjennom årene.
    Tar gjerne turen ut - eller blir det inn - på øyen.
    Sleng gjerne ut et forslag på aktuelle datoer, så tilpasser jeg mine planer i almanakken.
    Ser jo bøst ut, både forsterker, streamer og høyttalere.
    Fikk lånt øre til Seskage sine, og det spiller jo godt der - så en evt forskjell hos deg vil gjerne være pga forsterker og streamer

mvh
    Proffen
    De er ikke helt identisk faktisk. Forskjell på demping, delefilteret å i tillegg mulig med litt justering av toppen
    20251123_215029.jpg

Egentlig alle dager med unntak av tirsdag og torsdag passer hver uke stort sett 👌🎶

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn