Det setter jeg egentlig pris påDet var deg som fikk dem, ja. Grattis!
Så slapp jeg å fundere mer på om jeg skulle kjøpe dem
mvh
Det kan virkelig bekreftes. Andre sett ifra han å det er hinsides bra finish. Sammensetningen av komponenter i disse er helt etter min smak! Lurer på hva disse ville kostet over disk? Ser devore sine er omtrent 200k dyrere.. finish å lyd er på ingen måte 200k bedre imo så et kupp mener jeg.Gratulerer ser jo helt topp ut ,Inselwind er en rå møbel smed
![]()
![]()
Ja, hørte noen rykter om at du hadde blitt en ordentlig spreking! Men du er vel ikke kjent for å være en som sitter spesielt mye i ro.......Nei selv om jeg prøver flere ganger å overtale meg selv om at en reiseradio sikkert er nok ramler jeg alltid utpå når høsten kommermen har hatt et sinnsykt fokus på andre ting i år. Bygger nytt selskap, trener opp nytt kne etter å fått protesen på plass samt jeg har kvitte meg med 30kg ca
så ikke vært tid for å sitte i ro
Takk for hyggelig kommentardu har adressen om du vil lytte
streamer er hifirose 250 å amp er canor ai 1,20
![]()
De er ikke helt identisk faktisk. Forskjell på demping, delefilteret å i tillegg mulig med litt justering av toppenJa, hørte noen rykter om at du hadde blitt en ordentlig spreking! Men du er vel ikke kjent for å være en som sitter spesielt mye i ro.......
Viktig å holde kroppen i gang, ikke minst med tanke på skavanker man pådrar seg gjennom årene.
Tar gjerne turen ut - eller blir det inn - på øyen.
Sleng gjerne ut et forslag på aktuelle datoer, så tilpasser jeg mine planer i almanakken.
Ser jo bøst ut, både forsterker, streamer og høyttalere.
Fikk lånt øre til Seskage sine, og det spiller jo godt der - så en evt forskjell hos deg vil gjerne være pga forsterker og streamer
mvh
Proffen