Diverse Synd og Skam...

Status
Stengt for ytterligere svar.

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.493
Antall liker
84.340
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Enig med Griffenfeldt:Nytter ikke med audiofile evner når de merkantile evnene er lik null!
 

RojohII

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2011
Innlegg
4.423
Antall liker
1.850
Sted
Karmøy - Rogaland
Redd barna er bra, selv foretrekker jeg Leger uten grenser og en langt mindre kjent variant Dentistas sin fronteras (tannleger uten grenser, en langt mindre spansk/søramerikansk organisasjon). Gi dine egne penger til hvem du vil.
Litt kluss med bildekopi og denslags - har tross alt 1,5 eller mer i promille nå, men 2500,- er overført til konto 50100547500 (Leger uten grenser)
 

Vedlegg

J.Rasmussen

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.01.2007
Innlegg
557
Antall liker
182
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
10
Menigheten er på plass ser jeg.. :) potensielle kjøpere har rett til å vite hva de risikerer om de velger å handle med Malmin! Ja han har bra produkter, men det hjelper lite når mann ser på kundebehandlingen folk får.
 

RojohII

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2011
Innlegg
4.423
Antall liker
1.850
Sted
Karmøy - Rogaland
Menigheten er på plass ser jeg.. :) potensielle kjøpere har rett til å vite hva de risikerer om de velger å handle med Malmin! Ja han har bra produkter, men det hjelper lite når mann ser på kundebehandlingen folk får.
Men: Jeg tilbyr å betale/bøte for skaden. Spørsmålet er hva du krever.
 

Bølge Blenne

Fersking
Ble medlem
06.05.2013
Innlegg
4
Antall liker
2
Vurderte å kjøpe forsterkere av RM, men leste alle negative omtaler. Fant ut at det ikke var registrert noe firma og at kvittering ikke var vanlig.
 

Stein Ivar

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2008
Innlegg
538
Antall liker
415
Torget vurderinger
6
Vurderte å kjøpe forsterkere av RM, men leste alle negative omtaler. Fant ut at det ikke var registrert noe firma og at kvittering ikke var vanlig.
Jeg har også handlet forsterker av RM og har ikke opplevd annet enn topp og rask service. Kvittering fikk jeg også. Har fått med meg at ikke alle har fått opplevd dette og det er jo ikke bra, men vil tro andre firma også har noen slike saker? Men det er klart en blir litt skeptisk.

Jeg har kun handlet "in person" med RM og har som sagt ikke opplevd noe negativt. Har også fått utført diverse service/tilpasninger uten kostnad.

-Stein Ivar
 

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Vurderte å kjøpe forsterkere av RM, men leste alle negative omtaler. Fant ut at det ikke var registrert noe firma og at kvittering ikke var vanlig.
Jeg har også handlet forsterker av RM og har ikke opplevd annet enn topp og rask service. Kvittering fikk jeg også. Har fått med meg at ikke alle har fått opplevd dette og det er jo ikke bra, men vil tro andre firma også har noen slike saker? Men det er klart en blir litt skeptisk.

Jeg har kun handlet "in person" med RM og har som sagt ikke opplevd noe negativt. Har også fått utført diverse service/tilpasninger uten kostnad.

-Stein Ivar
Bor du i nærheten av RM, i samme by?

Har fått intrykk av at de som har direkte kontakt med RM får god service mens de som bor andre steder i landet og bruker post ikke blir prioritert på samme måte som lokale kunder
 

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Innlegg
1.478
Antall liker
881
Torget vurderinger
5
Vurderte å kjøpe forsterkere av RM, men leste alle negative omtaler. Fant ut at det ikke var registrert noe firma og at kvittering ikke var vanlig.
Jeg har også handlet forsterker av RM og har ikke opplevd annet enn topp og rask service. Kvittering fikk jeg også. Har fått med meg at ikke alle har fått opplevd dette og det er jo ikke bra, men vil tro andre firma også har noen slike saker? Men det er klart en blir litt skeptisk.

Jeg har kun handlet "in person" med RM og har som sagt ikke opplevd noe negativt. Har også fått utført diverse service/tilpasninger uten kostnad.

-Stein Ivar
Bor du i nærheten av RM, i samme by?

Har fått intrykk av at de som har direkte kontakt med RM får god service mens de som bor andre steder i landet og bruker post ikke blir prioritert på samme måte som lokale kunder
Jeg har samme erfaring som Stein Ivar.

Handlet en brukt MI-forsterker, og oppdaget at dårlig strømkvalitet hos meg, førte til trafobrum. RM ba meg komme innom verkstedet, og installerte både softstart og DC-felle mens jeg ventet - helt uten kostnad.

Det er viktig å huske at MI egentlig ikke er produktet av et firma, men en håndverker. Det er en person som står for alt, og dermed blir ting liggende når denne ene personen ikke er tilgjengelig av forskjellige grunner.

I og med at Musical Innovation ikke er et firma, men en person, syns jeg enkelte av innleggende her er på kanten.

Til dere som har utfordringer i forhold til Musical Innovation: Ta kontakt på vennetråden. Det bruker å ordne seg ganske fort, ved hjelp av folk der.
 

Stein Ivar

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2008
Innlegg
538
Antall liker
415
Torget vurderinger
6
Vurderte å kjøpe forsterkere av RM, men leste alle negative omtaler. Fant ut at det ikke var registrert noe firma og at kvittering ikke var vanlig.
Jeg har også handlet forsterker av RM og har ikke opplevd annet enn topp og rask service. Kvittering fikk jeg også. Har fått med meg at ikke alle har fått opplevd dette og det er jo ikke bra, men vil tro andre firma også har noen slike saker? Men det er klart en blir litt skeptisk.

Jeg har kun handlet "in person" med RM og har som sagt ikke opplevd noe negativt. Har også fått utført diverse service/tilpasninger uten kostnad.

-Stein Ivar
Bor du i nærheten av RM, i samme by?

Har fått intrykk av at de som har direkte kontakt med RM får god service mens de som bor andre steder i landet og bruker post ikke blir prioritert på samme måte som lokale kunder
Jeg bor i Oslo så det er ikke lange stubben med bil.
 
K

kveita

Gjest
Tar en lignende historie. Er vel en del verre.
Jeg kjøpte en 5 kanals effektforsterker til 50.000. Den tok plutselig fyr. Så den ble levert inn til fiksing. En enkel garantisak, tenkte jeg.
Så kom første unnskyldninga om at reparatøren hadde havnet på psykriatisk. Nøkkelen til verkstedet kunne ingen hente, for de ville ikke mase på familien eller reparatøren.
Men forsterkeren var ferdig.
Neste unnskyldning var at forsterkeren lå på den gamle butikken, og de hadde ikke fått henta alt utsyret enda.
Og så er eieren av denne butikken sykmeldt i lengre tid.
Etter enda mer masing er plutselig forsterkeren på reperasjon i England. Totalbrent og ingen garanti.
Argumentet til selger er at jeg ikke oppholdt meg i samme rom når det ble spilt og kameraten min holdt fjernkontrollen i handa. Det ble spilt omtrent 70 db. Men han mener at kameraten min har spilt for høyt. På noen høyttalere som lett spiller 110 db.
Fikk beskjed om å ta turen innover til Østlandet for en prat og en ordning. Så da tenkte jeg endelig-etter 7 år eller noe sånn.
Tilbudet var mildt sagt overraskende. Jeg skulle melde forsterkeren som brent en dag det var lyn og torden, så skulle butikken og verkstedet bekrefte denne teorien til forsikringa. Dette ble selvfølgelig aldri gjort og 50.000 gikk tapt.
Dette er jo svindel, og burde vært anmeldt.
R
I tillegg til mulig svart omsetning. Etter skatteloven kan faktisk kunden bli medansvarlig dersom tjenesten koster mer enn 10000.
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Det er viktig å huske at MI egentlig ikke er produktet av et firma, men en håndverker.
Det er mange år siden jeg hørte noe av det RM laget men jeg husker det var bra. Når det er sagt, selvsagt er det et produkt av et firma.

Det er en person som står for alt, og dermed blir ting liggende når denne ene personen ikke er tilgjengelig av forskjellige grunner.
Et useriøst firma kalles dette. Legg merke til at dette er firmaet, ikke produktene fra det samme eller privatpersonen bak.
Selv om produktet er bra og personen bak aldri så hyggelig så er det tullete å prøve å forsvare et firma som driver på dette viset.

I og med at Musical Innovation ikke er et firma, men en person, syns jeg enkelte av innleggende her er på kanten.
Se over.
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Det er viktig å huske at MI egentlig ikke er produktet av et firma, men en håndverker.
Det er mange år siden jeg hørte noe av det RM laget men jeg husker det var bra. Når det er sagt, selvsagt er det et produkt av et firma.

Det er en person som står for alt, og dermed blir ting liggende når denne ene personen ikke er tilgjengelig av forskjellige grunner.
Et useriøst firma kalles dette. Legg merke til at dette er firmaet, ikke produktene fra det samme eller privatpersonen bak.
Selv om produktet er bra og personen bak aldri så hyggelig så er det tullete å prøve å forsvare et firma som driver på dette viset.

I og med at Musical Innovation ikke er et firma, men en person, syns jeg enkelte av innleggende her er på kanten.
Se over.
Tiltredes. All sympati til personen bak produksjonen, men det blir feil å si at MI er en person, ikke et firma. Et enkeltmannsforetak, javel, men det fritar ikke personen bak firmaet fra de forpliktelser som følger med å selge sine produkter til folk. At han har valgt å etablere et enkeltmannsforetak, og ikke f.eks. et aksjeselskap, medfører dessverre for ham, at han står personlig ansvarlig med hele sin kapital.

Det er ikke alltid jussen er på parti med sympati.
 

JLmorten

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.07.2006
Innlegg
776
Antall liker
143
Jeg bur i andre enden av landet og kan ikke Stikke innom RM når jeg ønsker. Men får altid svar på mail rask, får til og med mail dersom jeg har spørsmål knyttet til teknisk og stiller de på Vennetråden.. Nå har jeg bare kjøpt 2 forsterkere, samt sendt inn disse til ombygging og i tilleg bare fått endret farge på frontene 1 gang. Så jeg kan ikke si noe annet en positivt. Men poenget mitt er at hadde jeg møtt RM på gata hadde jeg ikke hatt peiling på hvem han er, hvordan han ser ut. Og jeg kan da ikke vær eneste som "ikke" bur i nærheten av han som får god service.........

Og til de som ikke har fått den servicen de ønsker osv... Det er trist og synd og lese, skulle ønske alle hadde samme oppfatningen og erfaring som meg..
 
J

J.J

Gjest
Skal enn ikke kunne klare og finne person/firma i Brønnøysund registrene?

Eller er det bare meg som ikke klarer.... :confused:
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Dyktig i det han gjør, men å forholde seg til avtaler er det verre med....

Rocka type, mao! :D
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.187
Torget vurderinger
2
Siden det er jul og freden senker seg, synes jeg det er på sin plass å balansere ulveflokken en smule. Pinnekjøttet damper, riskremen er klar, og det lyder godt i heimen av produkter produsert helt andre steder enn på Hokksund. Men folkens, hør her:

Å hevde at noen er svindler, bør underbygges mer enn ved løse rykter og påstander. Jeg synes en del av det som presenteres i tråden er særdeles nedrig, og kun basert i spekulasjoner. Det bør presiseres også at historien som gjengis av Focalius ikke nødvendigvis dreier seg om samme mann, dessuten inneholder den historien flere aktører som kan være svært delaktige i problematikken. Påstander om at googling fremfinner en rekke svindeldokumentasjon er videre direkte galt, og slikt burde vært slettet.

Det er rett at enkelte tilfeller medfører store utfordringer for den enkelte kundes tålmodighet, men fortsatt uten at det dreier seg om bevisste forsøk på unnaluring eller svindel. Igjen tror jeg noen bør gå i seg selv, og vurdere om det finnes andre veier ut av uføret, enn rene konfrontasjoner, gapestokk og til og med trusler.

Når det gjelder registrering av firma, har det seg slik at NUF er en tillatt forrretningsform. Denne er å sammenligne med AS, og er ikke et enkeltmannsforetak, ergo har den heller ikke personens egennavn.

Håper vi kan unngå denne typen uthengninger i fremtiden, det trekker forumet ned, og er oftest kontraproduktivt. Men jeg ønsker gjerne en god jul til dere alle, og håper det ordner seg for alle, trådstarter og Leger uten grenser inkludert! :)


Mvh
Håkon Rognlien
 

helarn

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2006
Innlegg
845
Antall liker
573
Sted
Bodø
Torget vurderinger
1
Cool down, det er julaften.
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.086
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Tar en lignende historie. Er vel en del verre.
Jeg kjøpte en 5 kanals effektforsterker til 50.000. Den tok plutselig fyr. Så den ble levert inn til fiksing. En enkel garantisak, tenkte jeg.
Så kom første unnskyldninga om at reparatøren hadde havnet på psykriatisk. Nøkkelen til verkstedet kunne ingen hente, for de ville ikke mase på familien eller reparatøren.
Men forsterkeren var ferdig.
Neste unnskyldning var at forsterkeren lå på den gamle butikken, og de hadde ikke fått henta alt utsyret enda.
Og så er eieren av denne butikken sykmeldt i lengre tid.
Etter enda mer masing er plutselig forsterkeren på reperasjon i England. Totalbrent og ingen garanti.
Argumentet til selger er at jeg ikke oppholdt meg i samme rom når det ble spilt og kameraten min holdt fjernkontrollen i handa. Det ble spilt omtrent 70 db. Men han mener at kameraten min har spilt for høyt. På noen høyttalere som lett spiller 110 db.
Fikk beskjed om å ta turen innover til Østlandet for en prat og en ordning. Så da tenkte jeg endelig-etter 7 år eller noe sånn.
Tilbudet var mildt sagt overraskende. Jeg skulle melde forsterkeren som brent en dag det var lyn og torden, så skulle butikken og verkstedet bekrefte denne teorien til forsikringa. Dette ble selvfølgelig aldri gjort og 50.000 gikk tapt.
Dette er jo svindel, og burde vært anmeldt.
R
I tillegg til mulig svart omsetning. Etter skatteloven kan faktisk kunden bli medansvarlig dersom tjenesten koster mer enn 10000.
Hvis jeg har forstått det riktig, gjelder dette hvis det er betalt med kontanter. Betaler man med kort eller bruker nettbank, har man sitt på det tørre.
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Siden det er jul og freden senker seg, synes jeg det er på sin plass å balansere ulveflokken en smule. Pinnekjøttet damper, riskremen er klar, og det lyder godt i heimen av produkter produsert helt andre steder enn på Hokksund. Men folkens, hør her:

Å hevde at noen er svindler, bør underbygges mer enn ved løse rykter og påstander. Jeg synes en del av det som presenteres i tråden er særdeles nedrig, og kun basert i spekulasjoner. Det bør presiseres også at historien som gjengis av Focalius ikke nødvendigvis dreier seg om samme mann, dessuten inneholder den historien flere aktører som kan være svært delaktige i problematikken. Påstander om at googling fremfinner en rekke svindeldokumentasjon er videre direkte galt, og slikt burde vært slettet.

Det er rett at enkelte tilfeller medfører store utfordringer for den enkelte kundes tålmodighet, men fortsatt uten at det dreier seg om bevisste forsøk på unnaluring eller svindel. Igjen tror jeg noen bør gå i seg selv, og vurdere om det finnes andre veier ut av uføret, enn rene konfrontasjoner, gapestokk og til og med trusler.

Når det gjelder registrering av firma, har det seg slik at NUF er en tillatt forrretningsform. Denne er å sammenligne med AS, og er ikke et enkeltmannsforetak, ergo har den heller ikke personens egennavn.

Håper vi kan unngå denne typen uthengninger i fremtiden, det trekker forumet ned, og er oftest kontraproduktivt. Men jeg ønsker gjerne en god jul til dere alle, og håper det ordner seg for alle, trådstarter og Leger uten grenser inkludert! :)


Mvh
Håkon Rognlien
Fine ord i julefreden. Men glad jeg slipper å finne fred etter å ha tapt masse penger - for noen visstnok hele 50k kr.

"jaja, det er bare penger", sier dem. Så lenge det ikke er mine penger, så...
 

Focalius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.02.2009
Innlegg
1.242
Antall liker
488
Sted
Arendal
Torget vurderinger
5
Som en kommentar over så gjelder min sak ikke hovedperson som beskrives i tråden.
Han jeg omtaler eier en butikk og jobber selv som selger der.
Vesentlig mer kalkulert i sine handlinger enn det Mr. RM beskrives som.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.493
Antall liker
84.340
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Påstander om at googling fremfinner en rekke svindeldokumentasjon er videre direkte galt, og slikt burde vært slettet.
jeg har ikke påstått at det kommer en rekke svindeldokumentasjon ved Googling om vedkommende. KUN at første søkeresultat dukker vedkommendes navn opp og ordet svindel. Prøv å les nøye igjennom før du svarer.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.187
Torget vurderinger
2
Påstander om at googling fremfinner en rekke svindeldokumentasjon er videre direkte galt, og slikt burde vært slettet.
jeg har ikke påstått at det kommer en rekke svindeldokumentasjon ved Googling om vedkommende. KUN at første søkeresultat dukker vedkommendes navn opp og ordet svindel. Prøv å les nøye igjennom før du svarer.
Jeg siterer ditt tideligere innlegg, så vi er enige om hva som sto der:
Søker jeg navnet til vedkommende, er det første som kommer opp er XXXX XXXXXX SVINDEL.
Det er for meg hevet over tvil at denne måte å ordlegge seg på, bidrar til spekulasjonene. Og når jeg googler vedkommende (både med og uten "....") skjer ikke det du beskriver, det kommer opp kun hifi-relatert stoff, samt twitter og Linkedin etc. Legger jeg til + svindel, dukker denne tråden vi nå skriver i opp som en av de tidlige treff, ellers intet.

Mvh
Håkon Rognlien
 
Sist redigert:

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.975
Antall liker
1.840
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Påstander om at googling fremfinner en rekke svindeldokumentasjon er videre direkte galt, og slikt burde vært slettet.
jeg har ikke påstått at det kommer en rekke svindeldokumentasjon ved Googling om vedkommende. KUN at første søkeresultat dukker vedkommendes navn opp og ordet svindel. Prøv å les nøye igjennom før du svarer.
Som Håkon Rognlien, pluss undertegnede, og sikkert flere har sjekket: Dette stemmer jo slett ikke, TT!
Det er veldig lett å etterprøve det. Du er velkommen til å forklare dette, TT.

Mvh Salty
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Beklagelig uansett om hans navn dukker opp i NOEN sammenheng hvor også ordet svindel er brukt... Gjør det?
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Vel, sånn ser det ut når jeg skriver navnet i søkefeltet...
RM.jpg


(Søkehistorikk er slettet, dette er 'live Google data'.)
 

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.975
Antall liker
1.840
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
@HCS:

Enig, det er beklagelig.

Men søket ga kun denne tråden som resultat, og her har vi tross alt kun hørt den ene part...?
En bør være ytterst forsiktig med å kalle noen for svindler, imo.

Sitat Høvdingen:
Sett fra mitt ståsted er dette nok et godt eksempel på at en bør holde slike saker unna forumet. Alle saker har to sider, og inntil en sak er godt belyst, og vi kan bekrefte at en sak er fremlagt sannferdig og fra alles sider, så kommer vi til å være ekstra strenge med slike tråder fremover.

Mvh
Høvdingen
Mvh Salty
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.975
Antall liker
1.840
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
@Class og KjellR:

Jeg vil understreke at dette er historikk over utførte søk, og sier ikke noe om resultatet av søkene.
Men dette vet dere sikkert.

Mvh Salty
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
@Class og KjellR:

Jeg vil understreke at dette er historikk over utførte søk, og sier ikke noe om resultatet av søkene.
Men dette vet dere sikkert.

Mvh Salty
Jada, mem det så sånn ut før denne tråden ble opprettet også men da pekte resultatet mot en annen lignende tråd her etter det jeg husker.
 

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.975
Antall liker
1.840
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Det kan virke som at ikke alle har fått med seg hvordan Google virker.

Mvh Salty
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Meaning? Jeg vet godt hvordan Google virker.
 

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.975
Antall liker
1.840
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Meaning? Jeg vet godt hvordan Google virker.
Beklager, jeg burde ha sitert.
Jeg tenkte på KjellR, se innlegg #109.

Jepp, order 'svindel' poppet opp hos meg også. Førstesøk...
En bør vise til resultat av søk, ikke en historikk over utførte søk.

Mvh Salty
 
Sist redigert:

QWERT

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.04.2012
Innlegg
323
Antall liker
136
Torget vurderinger
0
Jeg prøvde å kontakte RM en gang for å få klarhet i noe, uten å få svar på tlf. eller mail. Han kjente til mitt tlf.nr. og mail fra før. På samme tidspunkt tok jeg kontakt med en annen mail ang. kjøp av forsterker. Da svarte han momentant, og kunne bygge ferdig forsterkeren med en gang.
 

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.975
Antall liker
1.840
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Det kan virke som at ikke alle har fått med seg hvordan Google virker.

Mvh Salty
Okei, du er velkommen til å forklare meg hvordan google virker.
Etter over 30 år som IT-utvikler har jeg snappet opp noe her og der, RJEL.
På meg virker det som om noen ikke forstår forskjellen mellom Googles søkehistorikk og resultathistorikk. Ref innlegg #109.

Men nå kan ulveflokken bare fortsette jakten. Jeg har sagt mitt i denne tråden.

Mvh Salty
 
  • Liker
Reaksjoner: oct

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.541
Antall liker
9.701
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Den enkle versjonen: Mange har søkt på Malmin + svindel (trolig inspirert av denne tråden) , få (ingen?) har funnet treff.
 
C

cruiser

Gjest
Hadde dette vært ett rent brukerforum slik at man kan informere om lysskye virksomheter uten at det har vært i retten først og absolutt alle sider har blitt belyst så tror jeg resultatet av ett slikt googlesøk hadde vært annerledes. Har man frekventert dette forumet i noen år så har vi jo hatt _endel_ slike tråder hvor navn ikke har vært nevnt men ganske klare geografiske henvisninger. Syns denne tråden er ett godt eksempel på att det er lite akseptert å informere om uheldige opplevelser.. diagnoser og antall hender syns jeg er urelevant.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn