|
Yes! ...men denne gangen vi jeg ha noe stuevennlig!Du er jo litt på DIY du også.
Kan du ikke kjøpe noen bra elementer og denge sammen ett par kasser.
Seas Roy er jo veldig bra i ganske små kasser. Husker ikke i farta hvilke av de.
Har RME ADI-2 DAC fs, hvor jeg bruker noe EQ over 6k og temmer en romnode på 40 Hz. Tror du jeg kan ha EQ i Sub og RME samtidlig?Har to av pro versjonen i anlegget, meget godt fornøyd. Pro koster 1000,- mer den har eq-app som styres fra mobilen. Et "must" synes jeg hvis du ikke har tenkt å bruke aktiv delefilter.
Siden du har 2 SB-1000 pro, vil det bli veldig galt med eks bare en?Så klart du kan, med litt jobbing kan det fort bli greit. Bruk rew i jobben også så får du gratis hjelp.
Den heter SB-1000 SB menes sealed box. Så det er ikke noen bassport å tette.Prøv å tette bassporten på baksiden. Det vil normalt gi bedre integrering.
Jeg mente hans Revel stativhøyttalere.Den heter SB-1000 SB menes sealed box. Så det er ikke noen bassport å tette.
Dette har jeg testet. Ble da for magert. Sikkert da bra med subber. Skal gjøre en måling med proppene i bassportene igjen. Ting har blitt veldig annerledes her ifm RME og Benchmark amp.Jeg mente hans Revel stativhøyttalere.
Er tildels enig der, det gjør at de ruller av 2. ordens i stedet for 4. ordens. Det er uansett en fordel om man forsøker å matche dette med valgt filter i sub. Altså, med tett port, prøv med 2. ordens filter, og med åpen port, prøv med 4. ordens filter. I begge tilfeller, prøv å justere delefrekvensen til subwooferen litt opp og ned i det området høyttalerne er oppgitt å rulle av til du akkurat ikke får noen uønsket peak der.Prøv å tette bassporten på baksiden. Det vil normalt gi bedre integrering.