Greit, den var litt krass, men det er sånn jeg ser det, og noen ganger kan det være greit å si i klartekst hvordan man blir oppfattet av andre. Jeg er absolutt for forskjellighet på alle mulige måter, og de som kjenner meg vet at jeg ikke heller er støpt i samme form som alle andre. Likevel mener jeg man bør uttrykke seg skriftlig på en måte som gir mening for andre. Om det mot formodning er noen som skulle få noe ut av de skriveriene det siktes til, så beklager jeg ordbruken og innser at det er min forestillingsevne det skorter på. Fortsatt god helg!Det er jo litt spesielt, det er jeg enig i.Beklager, jeg leser ordene du skriver, men det gir ingen mening. Hadde jeg gjettet hadde jeg trodd forfatteren var klin sykotisk, men jeg ser at du er bransjeaktør. Finnes det virkelig kunder som vil handle av noen som i praksis befinner seg i et parallelt univers? Skulle jeg prøvd å solgt noe ville jeg iallefall prøvd å late som jeg hadde et snev av bakkekontakt. Selvsagt i beste mening.- ALTSÅ ...- ( - fortalt med et VARMT SYN i VERDEN - )
- D.v.s. at 200 Kubikks rom med is, kan ha utallige former og vil ha en HELT ANNERLEDES ( - INGEN musikalsk ) innvendig LYD-Gjengivelse ...-
- MEN - om der blir spilt musikk koplet med Kabler med intern FLYT-Energi - så vil der i FLYTEN av 200 Kubikk med VANN/LUFT bli (- er )...Lyden av mer enn !!!
Mvh. Lyden av Opplevelser
Men kanskje ikke nødvendig å "høvle han ned". Dessuten har han oppnådd å bli kjent så alle og enhver MÅ jo bare innom å se på hjemmesiden hans. Og det vil jo føre til mer salg.
Fikk bare litt lyst til å kommentere det. For selv om det kan være litt spesielt til tider har jeg har aldri sett at han har skrevet et vondt ord til noen. Vil vel fremstå som litt annerledes, men blitt litt hakkekylling på HFS.