Alt til hus og bolig Strømprisene?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dan Dare

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Antall liker
    555
    Sted
    Kleppe
    Torget vurderinger
    4
    Norgespris skal vel justeres hvert år - da blir det interessant å se hva norgesprisen blir i 2026/2027 osv. 60 øre/70 øre, hvem vet?

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.443
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Hva etablering av datasentere og nedbygging av natur har med kraftmarkedet å gjøre er ikke for meg opplagt.
    Ikke direkte, men som du kom inn på videre i innlegget - det påvirker arealer, som enten kan ligge urørt eller benyttes til annen næring, og utgjør etterhvert en stor andel av strømforbruket. Og etter min mening så får vi svært lite verdiskapning og inntekter igjen.

duc916

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    3.301
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Kanskje jeg var litt uklar, jeg mente ikke forskjell på støtte vs. NP, det vil selvfølgelig svare seg å bytte til NP hvis man ser på hvordan prisene har vært og hvordan de sannsynligvis blir, jeg svarte bare på mml sitt annslag om at prisen vil gå opp for de som fortsetter med støtte, det vil det ikke gjøre da innslaget er det det er og det faktum at prisene siste året har stort sett vært rundt innslaget.
    Rent bortsett fra at de har justert innslagspunktet ved hvert budsjett, kommer sikkert til å øke med noen øre i år også...

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    4.089
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    for de som lurer på Statnetts landbaserte kraftoverføring (altså uten alle sjøkabler)
    IMG_0051.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn