Gjennbruk

Ser ut som noen gode drittblomster
Planten har et vakkert navn i Østerdalen - "eldmørkje" lærte jeg av en pikelill som kom innom mitt liv en gangVis vedlegget 738356
Geitrams.
Vakker blomst som jeg kjemper en innbitt kamp i mot på hyttaPlanten har et vakkert navn i Østerdalen - "eldmørkje" lærte jeg av en pikelill som kom innom mitt liv en gang![]()
Takk for gode ord om mine bilder Sluket (jeg har mange flere, men skal ikke plage forumet med det).Bil som redskap til å komme seg rundt og få nye opplevelser man ellers aldri ville fått er STERKT undervurdert. Vi som har lang fartstid i denne spesielle aktiviteten kaller det for å gå tur med bilen!! Funker som faen. Flotte bilder, Power! Viste de til kona og fikk sporenstreks beskjed om at vi måtte legge turen dit litt senere i høst!
Respekt Blues. Jeg traff 3 stykker på ekte sykkel uten batteri juks i det siste bratthenget.Har vært der jeg også. Det er nok 40 år sida.
Og vi gikk.
Kanskje herrene @Powerpoint og @Sluket
skulle vurdere å ta opp tråden etter Swami Sri Ananda Achyria?![]()
Ah, minnen.
Kanskje vi kan få til en sammenkomst til neste år, vet om et HFS medlem påAh, minnen.
Där stod jag i kö för ett par veckor sedan. Förresten, glömde säga att när du tog det bildet på Ure hade du huset vårt bak dig i Sennesvik.
Nydelige stemninger fra norsk høyfjell, minner om mine hjemtrakter også. Kan jeg spørre hvor i Norge?Min barndoms rike![]()
The ultimate low cost airline?
Strømsnes, 1 mil utafor Hammerfest, FinnmarkNydelige stemninger fra norsk høyfjell, minner om mine hjemtrakter også. Kan jeg spørre hvor i Norge?