Fyr opp Google translate og velg Urdu.
Nei, nei, noen store spørsmål og enigmaer skal være nettopp det.Fyr opp Google translate og velg Urdu.
Kanskje nettopp derfor jeg ikke tror på noen gud eller skapelse beretning, jeg behøver ikke svar på alle metafysiske spørsmål, iallefall ikke svar som for meg virker som eventyr og myter.Nei, nei, noen store spørsmål og enigmaer skal være nettopp det.
Jeg satte en slik arm opp for bare et par mnd siden. Litt teflonhjerne men husker jeg brukte en tang med smalt skaft. Det er ikke mye krefter som skal til for å løsne boltene.Har satt ny pickup på min SME Serie III. Må da justere overhenget. Boltene som må løsnes for å flytte armen frem og tilbake i sleden er utformet med en rund topp hvor diameteren er større dimensjonen der nøkkelen skal inn. Litt dårlig forklart, men poenget er at jeg ikke kommer til med skiftenøkkel da den er for tjukk i godset til å gå inn i den delen av bolten hvor nøkkelen skal inn.
Dimensjonen er svært liten, gjetter på 4-6 mm (det er for trangt til å komme til med skyvelær. Jeg har uansett ikke en så liten fastnøkkel. På grunn av den runde toppen med større diameter så kommer jeg heller ikke til med koppnøkkel.
Noen som vet hvilken dimensjon det er på disse boltene? Jeg må kjøpe egent fastnøkkel og vil gjerne slippe å gjette.
Jeg finner ikke originalverktøyet og må forsøke å få tak på noe som gjør det mulig å justere armen
Jeg får ikke opprette konto på vinylengine, men dem lister at service manualen er tilgjengelig https://www.vinylengine.com/library/sme/series-iii.shtmlHar satt ny pickup på min SME Serie III. Må da justere overhenget. Boltene som må løsnes for å flytte armen frem og tilbake i sleden er utformet med en rund topp hvor diameteren er større dimensjonen der nøkkelen skal inn. Litt dårlig forklart, men poenget er at jeg ikke kommer til med skiftenøkkel da den er for tjukk i godset til å gå inn i den delen av bolten hvor nøkkelen skal inn.
Dimensjonen er svært liten, gjetter på 4-6 mm (det er for trangt til å komme til med skyvelær. Jeg har uansett ikke en så liten fastnøkkel. På grunn av den runde toppen med større diameter så kommer jeg heller ikke til med koppnøkkel.
Noen som vet hvilken dimensjon det er på disse boltene? Jeg må kjøpe egent fastnøkkel og vil gjerne slippe å gjette.
Jeg finner ikke originalverktøyet og må forsøke å få tak på noe som gjør det mulig å justere armen
Det er vel en "Base clamp spanner" du skal ha. SME selger reservedeler direkte til kunde.Har satt ny pickup på min SME Serie III. Må da justere overhenget. Boltene som må løsnes for å flytte armen frem og tilbake i sleden er utformet med en rund topp hvor diameteren er større dimensjonen der nøkkelen skal inn. Litt dårlig forklart, men poenget er at jeg ikke kommer til med skiftenøkkel da den er for tjukk i godset til å gå inn i den delen av bolten hvor nøkkelen skal inn.
Her har de Hazet 4x5mm og 6x7mmTakker gutter. Nå er denne bolten eloksert eller gitt en overflate jeg har litt lite lyst til å bruke tang på, men skal kanskje forsøke meg litt forsiktig. Ellers kan muligens sykkelbutikken ha noe slikt? Eller Biltema, de har jo gjerne bredt utvalg.
Mener å huske at min SME kom med noe verktøy i et slags plastmateriale.Takker gutter. Nå er denne bolten eloksert eller gitt en overflate jeg har litt lite lyst til å bruke tang på, men skal kanskje forsøke meg litt forsiktig. Ellers kan muligens sykkelbutikken ha noe slikt? Eller Biltema, de har jo gjerne bredt utvalg.