Gratulerer med ny "snurrebass" Ser meget flott ut 

Noe skal man jo finne pÄNy spiller ?![]()
Har jo endel skiver enda da - sÄ noe mÄ jeg ha Ä snurrre dem pÄ.Til og vÊre en CD mann mÄ jeg si du overrasker![]()
Takker - armen ble veldig bra . Loddene under tallerken er i crome (og ikke gull) - sÄ de spiller fint opp mot armen ogsÄ. Og lydmessig virker detteGrattis med flott spiller! Kledde den klassiske SME-armen![]()
Takker - det gjorde vel ikke jeg hellerGratulerer med ny snurra soundDen sÄ jeg ikke komme.
Nyt dagen
mvh
Gratulerer med ny snurre!
Estetisk moderne flott
Kos dĂŠ mellom cd-avspillingene
gismo
Takk for det , jeg koser meg veldig nÄ i alle fall - sÄ kanskje vinylen fÄr litt mer spilletid igjen. Har allerede fÄtt tak i en litt stÞrre plate maken til denGrattis med ny spiller, det er nÄ engang slik at en ikke helt blir frisk fra denne vinylen. SÄ jeg forstÄr godt at du er litt nyforelsket.
Jeg tror du kommer til Ă„ bruke denne ofte fremover.
Mvh
Focal
Hadde en 103R som jeg kvitta meg med til slutt. Spilleren sÄ langt innfrir mine behov - og den passer veldig bra pÄ benken .Har ikke plass til (eller bruk for) to spillere , sÄ det spÞker for at det som skulle vÊre min end-game spiller (Garrard) kanskje legges ut for salg etterhvert. Skal jeg ha noen annen pickup blir det nok ett steg opp fra AT 33 PTG , men det er ikke noe som stÄr pÄ noen short list nÄ altsÄ.Gratulerer med enda en klassisk platespiller.
Flott Ä se pÄ. Gir deg eierglede i massevis.
Hadde vurdert en Denon 103 eller DL103r hvis du skal bruke noe annet enn AT i den armen.
Garrardâen er god den, men litt overkill med to bra armer til mitt bruk. 9 tommeren passet rett over pĂ„ Gyroâen - hva som skjer med resten er det markedet som bestemmer. Jeg har lagt mange penger i 401 prosjektet og gidder ikke selge til loppepris. Mulig jeg mĂ„ slakte den og selge ting hver for seg (noe som smerter meg Ă„ gjĂžre) - time will show.Grattis, Sir!
Det var en Gyrodeck i messing-/gull-finisk som en eller annen gang pÄ 1700-tallet som fikk meg til Ä skjÞnne at det fantes noe annet enn Rega.
Jeg tolker det dit hen - jeg er veldig ekstremt eksellent pÄ tolkning - at den er vel sÄ god som 401, sÄ da er det vel bare Ä forberede en salgsannonse, alternativt gi «han som sluttet med platespiller, uten Ä forstÄ at det var DD som drepte gleden» et tilbud han ikke kan si nei til![]()
Godt musikkvalg! Det har blitt noen timer Led Zeppelin pÄ den Gyro`n opp gjennom Ärene..Led Zeppelin
Vis vedlegget 1192725
Ja, da fÄr jeg passe pÄ Ä ikke bare spille snill jazz her.Godt musikkvalg! Det har blitt noen timer Led Zeppelin pÄ den Gyro`n opp gjennom Ärene..