Gratulerer med ny "snurrebass" Ser meget flott ut 

Noe skal man jo finne påNy spiller ?![]()
Har jo endel skiver enda da - så noe må jeg ha å snurrre dem på.Til og være en CD mann må jeg si du overrasker![]()
Takker - armen ble veldig bra . Loddene under tallerken er i crome (og ikke gull) - så de spiller fint opp mot armen også. Og lydmessig virker detteGrattis med flott spiller! Kledde den klassiske SME-armen![]()
Takker - det gjorde vel ikke jeg hellerGratulerer med ny snurra soundDen så jeg ikke komme.
Nyt dagen
mvh
Gratulerer med ny snurre!
Estetisk moderne flott
Kos dæ mellom cd-avspillingene
gismo
Takk for det , jeg koser meg veldig nå i alle fall - så kanskje vinylen får litt mer spilletid igjen. Har allerede fått tak i en litt større plate maken til denGrattis med ny spiller, det er nå engang slik at en ikke helt blir frisk fra denne vinylen. Så jeg forstår godt at du er litt nyforelsket.
Jeg tror du kommer til å bruke denne ofte fremover.
Mvh
Focal
Hadde en 103R som jeg kvitta meg med til slutt. Spilleren så langt innfrir mine behov - og den passer veldig bra på benken .Har ikke plass til (eller bruk for) to spillere , så det spøker for at det som skulle være min end-game spiller (Garrard) kanskje legges ut for salg etterhvert. Skal jeg ha noen annen pickup blir det nok ett steg opp fra AT 33 PTG , men det er ikke noe som står på noen short list nå altså.Gratulerer med enda en klassisk platespiller.
Flott å se på. Gir deg eierglede i massevis.
Hadde vurdert en Denon 103 eller DL103r hvis du skal bruke noe annet enn AT i den armen.
Garrard’en er god den, men litt overkill med to bra armer til mitt bruk. 9 tommeren passet rett over på Gyro’en - hva som skjer med resten er det markedet som bestemmer. Jeg har lagt mange penger i 401 prosjektet og gidder ikke selge til loppepris. Mulig jeg må slakte den og selge ting hver for seg (noe som smerter meg å gjøre) - time will show.Grattis, Sir!
Det var en Gyrodeck i messing-/gull-finisk som en eller annen gang på 1700-tallet som fikk meg til å skjønne at det fantes noe annet enn Rega.
Jeg tolker det dit hen - jeg er veldig ekstremt eksellent på tolkning - at den er vel så god som 401, så da er det vel bare å forberede en salgsannonse, alternativt gi «han som sluttet med platespiller, uten å forstå at det var DD som drepte gleden» et tilbud han ikke kan si nei til![]()
Godt musikkvalg! Det har blitt noen timer Led Zeppelin på den Gyro`n opp gjennom årene..Led Zeppelin
Vis vedlegget 1192725
Ja, da får jeg passe på å ikke bare spille snill jazz her.Godt musikkvalg! Det har blitt noen timer Led Zeppelin på den Gyro`n opp gjennom årene..