SLUK-O-RAMA - parental guidance strongly advised

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.364
    Antall liker
    102.294
    Torget vurderinger
    23

    Dette er en "must have" skive hvis du liker Duke... jeg var faktisk på denne konserten!!




     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.068
    Antall liker
    3.047
    Torget vurderinger
    2

    Alt George Duke gjør med Zappa er helt der oppe. Jeg er ikke like solgt på alt soloarbeidet, men dette er en av mine favoritter, uansett artist.
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Artig å se daikon på tallerkenen
    Jeg visste ikke hva det var før en tur til Nepal i forfjor (Mula heter det der) men har jo i ettertid skjønt at det er mange steder vanligere en potitt
    Fikk helt dilla, og heldigvis dukker en skjelden gang opp i butikkene her. Da hamstres det og gofles og syltes til den store gullmedaljen
    Regner med det er litt greiere å få tak i i Norge?
     

    Lazarus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.02.2018
    Innlegg
    394
    Antall liker
    1.206
    Sted
    Trondheim
    Barskt forsterkertårn over her i tøffe omgivelser. Det tar virkelig form i teket, herlig!!
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.900
    Antall liker
    3.226
    Accuphase 60 + med 8 sæt transistorer. Pirat kopi/videreudvikling.
    IMG_20210128_125505.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.364
    Antall liker
    102.294
    Torget vurderinger
    23
    Artig å se daikon på tallerkenen
    Jeg visste ikke hva det var før en tur til Nepal i forfjor (Mula heter det der) men har jo i ettertid skjønt at det er mange steder vanligere en potitt
    Fikk helt dilla, og heldigvis dukker en skjelden gang opp i butikkene her. Da hamstres det og gofles og syltes til den store gullmedaljen
    Regner med det er litt greiere å få tak i i Norge?
    HVA?? Ikke standard hyllevare hos Jacob's i Reykjavik??? Synd, for det er virkelig en anvendelig grønnsak. Og den er veldig holdbar, skal jeg sende deg en pall?
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.900
    Antall liker
    3.226
    Synes ellers det virker temmeligt fornuftigt. CFA er rigtigt godt hvis det bliver brugt rigtigt.
    IMG_20201230_121342.jpg
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.364
    Antall liker
    102.294
    Torget vurderinger
    23
    Ser strøkent ut sluket. To platespillere til og med:)
    Ja, kun de to, pluss et drivverk i en avhyllene - har ikke plass til de andre enda! Dette er bare et venterack for å få alt unna resten av rommet som er under etterforskning for mulige forbedringer :LOL: :LOL:
    Forsterkerne ble slått på kun til ære for fotografen - som et slags digitalt stearinlys!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.000
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Petimeter, feinschmecker og rabbagast. Nesten så jeg for sansen for folk fra Tiggerstaden. Heldigvis bare nesten, man er jo ikke helt ødelagt. Skulle tatt seg ut! Registrerer ellers at Slukotekets eier endelig har fått et visst håndlag med fotodelen av mobiltelefonen, men husk, blitz er ikke en fremtidig oppfinnelse 🤪😍
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Sååånn ja! Begynner å dra seg til nå (y) Flott med bilder! Tatt de sjøl? Ny mobil?
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Er det demping bak de octagon rammene? Trevirke eller frest alu?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.364
    Antall liker
    102.294
    Torget vurderinger
    23
    Er det demping bak de octagon rammene? Trevirke eller frest alu?
    Ahem... regner med det er de HEXAGONALE du tenker på??? Det er 10 cm. Hunton Nativo bak det storte stoffet. Valcromat gjennomfarget sort, som i tillegg er malt med nesten sort matt. Sjekk "Backstage" bilde - lengst unna ser du Hunton isolasjonen, som skal bak/over lytteposisjon.
     

    Lazarus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.02.2018
    Innlegg
    394
    Antall liker
    1.206
    Sted
    Trondheim
    Blir helt konge dette her Sluket. Oppi alt vesentlige likte jeg platehylla der hyllene er i et slags forbandt ved at de vertikal skottene er forskjønnet litt i forhold til hverandre. Fint å bryte Kvadraturen og tenke utenfor boksen. Har gått med planer om å lage noe lignende, er det diy hyller du har? Og jammen ser det ikke ut til at vi har temmelig like forforsterkere. Forskjellen er at du har triple og vel så det på effektsiden :cool: Lyd OG bilde; 1+1=3!!!
     

    Lazarus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.02.2018
    Innlegg
    394
    Antall liker
    1.206
    Sted
    Trondheim
    Og skulle det stå et sjøslag der nede er det nok av håndtak å gripe fatt i om det skulle bli for mye balanse, såkalt overbalanse. Accuphase tenker jammen HMS også (y)
     

    PeriodeLytter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Innlegg
    3.048
    Antall liker
    2.507
    Ja, kun de to, pluss et drivverk i en avhyllene - har ikke plass til de andre enda! Dette er bare et venterack for å få alt unna resten av rommet som er under etterforskning for mulige forbedringer :LOL: :LOL:
    Forsterkerne ble slått på kun til ære for fotografen - som et slags digitalt stearinlys!
    Accuphase, the good shit to illuminating your rym. Makes it more easy to find the power button on your amp.
    More Accuphase's equals more light. More light is good for older people to find the power button on his amp.
    To sum up, more Accuphase are better.

    ser helt sjef ut 🙏 noterer meg at du er spesielt sportsinteressert;)
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Ahem... regner med det er de HEXAGONALE du tenker på??? Det er 10 cm. Hunton Nativo bak det storte stoffet. Valcromat gjennomfarget sort, som i tillegg er malt med nesten sort matt. Sjekk "Backstage" bilde - lengst unna ser du Hunton isolasjonen, som skal bak/over lytteposisjon.
    En liten typo der ja....:cool: Deilig med litt bilder fra Slukoteket igjen!
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.825
    Antall liker
    16.004
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Meget bra Sluket 👍

    Men veldig mye styr for å få lyd i TV’en da.
    På den annen side så har vel aldri en snooker match hatt så god lyd tidligere.

    Ser frem til detaljbilder med utdypende tekst fremover.
     

    gjomle

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.01.2018
    Innlegg
    889
    Antall liker
    3.105
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    6
    Jeg har ikke for vane å kommentere i tråder til personer jeg ikke kjenner, men... steike for en vakker samling av kremutstyr! 😍
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.986
    Antall liker
    20.049
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har ikke for vane å kommentere i tråder til personer jeg ikke kjenner, men... steike for en vakker samling av kremutstyr! 😍
    Lidt samme hér......... og absolut.
    Eneste opponering må bli´ "rett hylde her i livet"-billedet. På hylde 2 står et eller andet billigt roterende dings i en plastik urtepotteskjuler (sikkert for at gemme, hvor liten motoren i virkeligheten er). 😝 😝
    Skulle den ikke sendes til Danmark i stedet, så den kunne komme til at "snurre" ordentligt på daglig basis, og gøre en eller anden glad, i stedet
    for at stå der ensom og samle støv?? 😁
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.364
    Antall liker
    102.294
    Torget vurderinger
    23
    Skulle den ikke sendes til Danmark i stedet, så den kunne komme til at "snurre" ordentligt på daglig basis, og gøre en eller anden glad, i stedet
    for at stå der ensom og samle støv??
    Jo - det har du helt rett i! Den burde absolutt befinne seg klaphatlandet!!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.364
    Antall liker
    102.294
    Torget vurderinger
    23
    En liten typo der ja....:cool: Deilig med litt bilder fra Slukoteket igjen!
    Typo MY ASS!!!! Du er en gammal horn-sløfokk som har spilt så høyt og så lenge at øya har løsnet og ruller fritt rundt i skallen og har problemer med å skjelne de forskjellige mangekanter fra hverandre! :giggle: :giggle:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn