Så var det plutselig den dagen igjen!
Som jeg herved benytter til et par saftige ballespark fra mine size 14 Cat steel reinforced workboots
- på alle kranglefanter, på egne vegne indignerte og "krenkede" misforståtte som finner stor og
uendelig glede (?) i å skape kvalme i diverse tråder for tiden - noen vet nok hvem de er, andre ikke...
Hvorfor kaste bort knapt tilmålt tid på kverulering, fastlåste ståsted angrep på både person og poeng?
Man fanger som kjent flere fluer med honning enn eddik. Ømsker du å nå frem med dine synspunkter
så kan det lønne seg å være LITT mindre smalsporet, litt mindre firkantet og kanskje åpne for andres
meninger, kommentarer og erfaring. De smarteste sanker info i fred og ro, evaluerer og implementerer
til egen situasjon slik det passer. Fire ører og en halv munn er en langt bedre fysiologi enn et halvt øre
og to svære gap som attpåtil ser ut til å være koblet direkte på motsatt ende av kroppen både titt og ofte!
talking out of your ass: To make an obviously [false claim]. To attempt [discussion] on a topic with no [prior] knowledge of it usually results in this.
www.urbandictionary.com
Med fare for å virke moraliserende ønsker jeg mer eller mindre de fleste her inne en framifrå ukeslutt!!
(og hva var vel livet uten fare? Det SKAL kile litt i pungfestet av og til - men på en god måte)