Sevalds rosablogg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.255
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Nydelig platespiller du har. Jeg vet designet er litt elsk/hat, men for meg er det innertier.

Takk for en flott tråd
    Tusen takk for fine ord😍 Jeg lever godt med elsk/hat. Har i grunn forståelse for at ikke alle liker en sånn spiller, men for meg er den veldig pen😀 Ha en strålende helg😀

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.255
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Synser videre etter ombygging av bakvegg. Det er det eneste jeg har tid til pga vakt uke på jobb. Men spiller litt musikk og danner meg flere inntrykk, både positivt, og negativt. Jeg synes nedre mellomtone er blitt for hot. Nå kan jeg prøve score dårlige poenger om at jeg kanskje kan rette litt på det med å bytte noen kabler, eller kjøpe noe annet snakeoil. Men jeg mistenker er at rommet tidligere har vært litt overdempet i dette område og at Nova har lagt til litt her(skal sjekke) Uansett betyr det nada, da alt skal re-kalibreres..

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.255
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    David Bowie med I’m Only Dancing (The Soul Tour 74, RSD)

Ingen godlyd opplevelse, men et meget underholdende live album. Funky. Tidvis høres Bowie nesten ut som James Brown. Bowie covrer bl a Beatles og Stones. Mye moro her.

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    28.450
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Har ganske så mye av Bowie på vinyl, som jeg overtok av min ex-onkel, han holdt på med vinyl på 70 og 80-tallet. Har ennå ikke klart helt å sette meg inn i musikken, ja jeg liker det godt, men det blir liksom ikke til at jeg setter det på så ofte. Må ta meg sammen.

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.255
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Har ganske så mye av Bowie på vinyl, som jeg overtok av min ex-onkel, han holdt på med vinyl på 70 og 80-tallet. Har ennå ikke klart helt å sette meg inn i musikken, ja jeg liker det godt, men det blir liksom ikke til at jeg setter det på så ofte. Må ta meg sammen.
    Har og flere artister og band som ligger i ”hylla” i påvente av at jeg skal utforske de mer. Av og til holder det ikke med sporadiske sanger for å få inntrykk av en artist eller band😅 Tenkte jeg skulle gi Sigur Ros litt oppmerksomhet, men det er så sært at det må liksom passe inn.

Live album jeg nå spilte er ikke for alle. Mer gøy hvis en har vært i det universet lenge.

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    631
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    1
    Har og flere artister og band som ligger i ”hylla” i påvente av at jeg skal utforske de mer. Av og til holder det ikke med sporadiske sanger for å få inntrykk av en artist eller band😅 Tenkte jeg skulle gi Sigur Ros litt oppmerksomhet, men det er så sært at det må liksom passe inn.

Live album jeg nå spilte er ikke for alle. Mer gøy hvis en har vært i det universet lenge.
    Liker Sigur Ros, men fungerer best med hele album. De har en konsert/dokumentar film fra 2007 som heter Heima, god introduksjon til musikken i et flott islandsk landskap.

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.255
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Liker Sigur Ros, men fungerer best med hele album. De har en konsert/dokumentar film fra 2007 som heter Heima, god introduksjon til musikken i et flott islandsk landskap.
    Har og fått tips om den dokumentaren😅 Den skal skal jeg se😄 Vet du om den kan streames?

Ellers så har jeg bestilt disse:

Ágætis Byrjun (2 × LP)

Takk… (3 × LP | 20th Anniversary Remastered Limited Edition w/ Print)

Með suð í eyrum við spilum endalaust (2 × LP)

Kveikur (2 × LP)

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    28.450
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Var så uheldig at Sigur Ros hadde konsert helgen før vi besøkte Island sist måned - hvis ikke så hadde vi så klart prøvd å få tak i billetter.

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    631
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    1
    Har og fått tips om den dokumentaren😅 Den skal skal jeg se😄 Vet du om den kan streames?

Ellers så har jeg bestilt disse:

Ágætis Byrjun (2 × LP)

Takk… (3 × LP | 20th Anniversary Remastered Limited Edition w/ Print)

Með suð í eyrum við spilum endalaust (2 × LP)

Kveikur (2 × LP)
    Der har du det meste ja, selv om ( ) også er obligatorisk. Jeg liker Byrjun og ( ) best. Har filmen på dvd og hadde tenkt å skrive noe nedsettende om hvor vanskelig det er å finne gode filmer på nettet. Kjapt søk viste at den kan streames gratis på YouTube😅.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn