|
Det skrev jeg jo ikke! Bare sa at det går veldig lang tid mellom gangene jeg tar den ut av hylla.Da har jeg utfordret meg selv med det dårligste Bowie albumet i følge @MakkinTosken.
Vi kan vel være enige om at dette er på bunnen av listen. Om det er det dårligste er jeg usikker på, kanskje…Det skrev jeg jo ikke! Bare sa at det går veldig lang tid mellom gangene jeg tar den ut av hylla.Sist gang var vel ved reolskiftet.
Sliter med å kåre den dårligste av Bowie jeg altså. Ikke for at jeg ikke her og nå kan si hvilket album jeg overhodet ikke har lyst til å spille av. Nesten alle hans album har betydd noe for meg på et eller annet tidspunkt i livet. Mener ikke være vanskelig, så skal si hvilket album som betyr 0 for meg og jeg bare har hørt det en halv gang. Buddha of SuburbiaOm det er det dårligste er jeg usikker på, kanskje…
Trenger jo ikke kåre noe som helstSliter med å kåre den dårligste av Bowie jeg altså. Ikke for at jeg ikke her og nå kan si hvilket album jeg overhodet ikke har lyst til å spille av. Nesten alle hans album har betydd noe for meg på et eller annet tidspunkt i livet. Mener ikke være vanskelig, så skal si hvilket album som betyr 0 for meg og jeg bare har hørt det en halv gang. Buddha of Suburbia
Du nevnte den, sist gang vi hadde temaet oppe også.Om dette hjelper dere og lytte noe mer til NLMDså har denne -19 press gitt plata ett lyft ivf iht til lyden.
David Bowie – Never Let Me Down – Vinyl (180 Gram, LP, Album + 3 more), 2019 [r13216355] | Discogs
Dere har blitt eldre siden den gangen, best og minne dere på igjenDu nevnte den, sist gang vi hadde temaet oppe også.![]()
Ja, dessverre er det noe av oss som blir eldreDere har blitt eldre siden den gangen, best og minne dere på igjen![]()