Sevalds rosablogg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    28.428
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    For meg som sannsynligvis skal kjøpe elbil ila av et år.………hva var det som gjorde at dere ikke ble venner?
    Delvis brukerfeil og delvis bilen.

Jeg er ikke vant til å trykke en stopp knapp når jeg har parkert. Når jeg var ferdig i butikken, så sto en bil(min🤓) med musikk på fullt, vindusvisker og lysene på. Hvem som helt kunne hoppet inn og kjørt videre😜 Dette fordi jeg aldri stoppet bilen🤪

Har opplevd at den ikke liker ladekabelen hjemme. To ganger ladet den ikke.

Når jeg starter klima anlegg 20minutter før avreise, forventer jeg duggfrisk rute.

Når jeg skal bruke infoskjerm i lav hastighet til musikk osv, bryter den av og viser oversikt bilde.

Den maser om at jeg må rette meg opp i sete fordi den ikke ser meg i kamera. Fant ut etter en stund at kamera var i rattstammen og jeg skygger for kamera når jeg holder rattet på kl 2😌

Mye klaging, men jeg tror mye er tilvenning😌

Hvis jeg surrer i innlegget så er det rødvinen🤓

ArneM

Dsp er et must !
    Ble medlem
    17.01.2012
    Antall liker
    2.557
    Sted
    Andebu , Vestfold
    Torget vurderinger
    35
    Jeg har akkurat hatt runde med å finne erstatter til min trofaste Fiat doblo 2016 diesel dyr.... Første jeg prøvde var en BYD t3.... Den var like moderne som en 1980 talls japs... .... Neste var 2023 Toyota Proace City eletric.... Litt mer moderne men kansje til 2005 standard.... Jeg håper inderlig at bz er litt bedre enn den jeg endte opp med som er en 2021 Proace.... Men å komme fra Tesla.... Gjør allt som det er gammeldags... Software og app er i en annen galaxe...... Håper for den det gjelder sin skyld at konkurransen er bedre enn stellantis sine utgaver...

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    28.428
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har og en BMW I3 -21 mod. Jeg synes software er bedre på den enn på Toyota. Men kanskje det er litt vanesak

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    34.404
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Delvis brukerfeil og delvis bilen.

Jeg er ikke vant til å trykke en stopp knapp når jeg har parkert. Når jeg var ferdig i butikken, så sto en bil(min🤓) med musikk på fullt, vindusvisker og lysene på. Hvem som helt kunne hoppet inn og kjørt videre😜 Dette fordi jeg aldri stoppet bilen🤪

Har opplevd at den ikke liker ladekabelen hjemme. To ganger ladet den ikke.

Når jeg starter klima anlegg 20minutter før avreise, forventer jeg duggfrisk rute.

Når jeg skal bruke infoskjerm i lav hastighet til musikk osv, bryter den av og viser oversikt bilde.

Den maser om at jeg må rette meg opp i sete fordi den ikke ser meg i kamera. Fant ut etter en stund at kamera var i rattstammen og jeg skygger for kamera når jeg holder rattet på kl 2😌

Mye klaging, men jeg tror mye er tilvenning😌

Hvis jeg surrer i innlegget så er det rødvinen🤓
    jojo :rolleyes: med en tilvenning av en pris til 600k att ting ikke skal virke/dårlig kvalitet😛

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn