De skal låte bra alle tre, mer trenger du ikke tenke på. Bruker den hver gang jeg justerer, så den har blitt en rettesnor og referanse. Alle har sine.Joda, gjør det.
|
De skal låte bra alle tre, mer trenger du ikke tenke på. Bruker den hver gang jeg justerer, så den har blitt en rettesnor og referanse. Alle har sine.Joda, gjør det.
Synes det var en god test. Det er godt mulig jeg kan dra nytte av den og gjøre ting bedre. Fin låt til å teste nye bakvegg med når den kommerDe skal låte bra alle tre, mer trenger du ikke tenke på. Bruker den hver gang jeg justerer, så den har blitt en rettesnor og referanse. Alle har sine.
Ikke bruk vinylen som test...Har selvsagt den på vinyl
Er den verd over 20k ?
Ikke min, min er åpnet, men bare spilt en gang. Var heldig og fikk en av de siste fra Daft sjappa i 2016.Er den verd over 20k ?![]()
Sweet mamas. Det er for dyr til å komme på listen min. Fantastisk albumIkke min, min er åpnet, men bare spilt en gang. Var heldig og fikk en av de siste fra Daft sjappa i 2016.
Fikk eureka etter takraset, da gikk 40Hz fra bare å buldre til å høre ut som en stram streng.Kan bassen bli tørrere og enda mer definert i bunn…
Jeg har avslørt at det er litt å hente i bunn. Har ikke gidda. Men nå må jeg snart sette i gang. Liker bare ikke nedetid i caven.Sorry!![]()
Nei, det er no virkelig dritt! Hater når Grotta er full av skit og rot også.Liker bare ikke nedetid i caven.