SEAS fulltoner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.623
    Antall liker
    4.269
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Har hørt FA22RCZ i dag i en 40 l kasse med bassrefleksavstemming på 42 Hz. Det låt dynamisk, nøytralt og spennende. Elementet var langtfra innspilt, og vi spillte ikke høyt, men lyden var absolutt likandes :)

    m
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.853
    Antall liker
    10.685
    Torget vurderinger
    10
    sundkoien skrev:
    Har hørt FA22RCZ i dag i en 40 l kasse med bassrefleksavstemming på 42 Hz. Det låt dynamisk, nøytralt og spennende. Elementet var langtfra innspilt, og vi spillte ikke høyt, men lyden var absolutt likandes :)

    m
    Var det baffelstep filter på den? Hvordan var basstrykket sammenlignet med dyrere 2 veis konstruksjoner med 6,5" element? Virket den som en lett last? Følte du behov for supertweeter? Var sweet spot liten? Var det mer midbass enn dypbass? Var mellomtonen fyldig?

    :)
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    hel skrev:
    sundkoien skrev:
    Har hørt FA22RCZ i dag i en 40 l kasse med bassrefleksavstemming på 42 Hz. Det låt dynamisk, nøytralt og spennende. Elementet var langtfra innspilt, og vi spillte ikke høyt, men lyden var absolutt likandes :)

    m
    Var det baffelstep filter på den? Hvordan var basstrykket sammenlignet med dyrere 2 veis konstruksjoner med 6,5" element? Virket den som en lett last? Følte du behov for supertweeter? Var sweet spot liten? Var det mer midbass enn dypbass? Var mellomtonen fyldig?

    :)
    Elementet er ikke innspilt ennå ;D
    Nå må du vente litt da, ikke sånn hastverk. Vi snakker om 30 timmer med knørv spør du meg før elementene løsner.

    Håvard
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.623
    Antall liker
    4.269
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    hel skrev:
    sundkoien skrev:
    Har hørt FA22RCZ i dag i en 40 l kasse med bassrefleksavstemming på 42 Hz. Det låt dynamisk, nøytralt og spennende. Elementet var langtfra innspilt, og vi spillte ikke høyt, men lyden var absolutt likandes :)

    m
    Var det baffelstep filter på den? Hvordan var basstrykket sammenlignet med dyrere 2 veis konstruksjoner med 6,5" element? Virket den som en lett last? Følte du behov for supertweeter? Var sweet spot liten? Var det mer midbass enn dypbass? Var mellomtonen fyldig?

    :)
    Som påpekt er ikke elementet ferdig innspilt, på langt nær.
    Eieren har valgt Seas' sin filterløsning(1,5mH spole m 15 Ohm i parallell)
    Mhht bassrespons syns jeg en slik lett, stor membran blir mer respons- og transientvillig enn en 6,5 tunet til samme frekvens.
    Bakdelen med høyere effektivitet er at man mister dyp bass, hvis man da ikke bygger en avsindig stor kasse :/

    Mange av dagen cd-plater er mastret slik at all info under 40 Hz kuttes, så en tuning til ca 40/45 Hz er egentlig ganske ok. Jeg tror mange vil oppleve nok bass, særlig med litt drahjelp av stua/rommet.

    Som sagt låt det bra, skal komme tilbake med lytteinntrykk så fort elementet er inspilt, og da konstruktøren har bestemt seg for kasseløsning.

    m
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Nå har jeg prøvd litt frem og tilbake med demping. Å her hos meg fungerer det best med 0,47mh spole og 3,9 ohm motstand
    Tar toppen av de høyeste tonene uten å drepe lyden helt :) nå er det bare resten igjen ;D ;D
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Idag har jeg hørt Seas fulltone, ble invitert av norcad.
    Visste ikke hva som spilte, blintesting ;D
    Men jeg greide meg, sa til og med at dette må da være et papirelement

    Håvard
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Haavard skrev:
    Idag har jeg hørt Seas fulltone, ble invitert av norcad.
    Visste ikke hva som spilte, blintesting ;D
    Men jeg greide meg, sa til og med at dette må da være et papirelement

    Håvard
    Hva synes du om den da likte du det du hørte :)
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.140
    Antall liker
    10.629
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Med de foreløpige testene. Hvordan låter det?------ egentlig.
    Lekent, innelukket, musikalsk, dynamisk, kjedelig, brutalt, åpent, etc. ? Mangler det noe? Hvordan låter det på stemmer, piano, gitar? etc.
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.121
    Antall liker
    3.903
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Erre mulig! Skulle ut å handle skruer idag, kom tilbake med 12 stk 6mm med islagsmutter. Så viser det seg at jeg har sett på databladet til Beyma 12G40 og ikke Seas elementet. Seas har hull på 5mm..... "Av og til er en millimeter nok" - og noen ganger en for mye :p
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    bambadoo skrev:
    Med de foreløpige testene. Hvordan låter det?------ egentlig.
    Lekent, innelukket, musikalsk, dynamisk, kjedelig, brutalt, åpent, etc. ? Mangler det noe? Hvordan låter det på stemmer, piano, gitar? etc.
    Skal jeg velge ut noen av ordene her må det bli musikalsk og åpen i mine ører med gode muligheter for bra bass i det rette kabinettet.
    veldig bra på stemmer synes jeg.
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    mteinum skrev:
    Erre mulig! Skulle ut å handle skruer idag, kom tilbake med 12 stk 6mm med islagsmutter. Så viser det seg at jeg har sett på databladet til Beyma 12G40 og ikke Seas elementet. Seas har hull på 5mm..... "Av og til er en millimeter nok" - og noen ganger en for mye :p
    Huffda det var kjedelig blir det treskruer nå da eller :)
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.140
    Antall liker
    10.629
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Har så å si bestemt meg for kabinett type. Enten en an/e klone (kabinett type som er veldig godt utprøvd) eller en onken variant.
    Blir bjørk x-finer uansett tenker jeg. Må finne noen data og kjøre et par simuleringer (selv om jeg ikke alltid tror 100% på disse simuleringene.)
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.121
    Antall liker
    3.903
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Nikko03 skrev:
    mteinum skrev:
    Erre mulig! Skulle ut å handle skruer idag, kom tilbake med 12 stk 6mm med islagsmutter. Så viser det seg at jeg har sett på databladet til Beyma 12G40 og ikke Seas elementet. Seas har hull på 5mm..... "Av og til er en millimeter nok" - og noen ganger en for mye :p
    Huffda det var kjedelig blir det treskruer nå da eller :)
    Det blir ut å handle 5mm skruer i morgen ;)
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Stoler ikke helt på meg å simuleriner jeg da ;D men det er vel en helt annen sak.
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    mteinum skrev:
    Nikko03 skrev:
    mteinum skrev:
    Erre mulig! Skulle ut å handle skruer idag, kom tilbake med 12 stk 6mm med islagsmutter. Så viser det seg at jeg har sett på databladet til Beyma 12G40 og ikke Seas elementet. Seas har hull på 5mm..... "Av og til er en millimeter nok" - og noen ganger en for mye :p
    Huffda det var kjedelig blir det treskruer nå da eller :)
    Det blir ut å handle 5mm skruer i morgen ;)
    God plan :)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.853
    Antall liker
    10.685
    Torget vurderinger
    10
    Jeg tror jeg lar mine 4 stk ligge uåpnet i esken fra Dynabel inntill dere er ferdig med deres forskjellige prosjekter så plukker jeg bare fra øverste hylle tilslutt :)
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.140
    Antall liker
    10.629
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Veldig fornuftig :)
    Kjøpte bare 2 stk selv. Må bare gjøre det dobbelt så bra da ???
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Dette var på en måte en blindtest.
    Norcad inviterte meg ned for å høre på noen høyttalere. De stod der, noen gamle sorte esker med frontstoff. Fikk ikke vite noen ting på forhånd, sett deg ned og lytt var beskjeden. Norcad spiller normalt på Abrahamsen elektronikk. I dag brukte han en surround pre som han kunne bruke til å eq'e litt. Jeg hadde ingen aning om hva jeg hørte. I tilegg brukte han aktive basser, slik at Seas fikk bare signal fra 100hz og oppover. De satt i en liten lukket og gammel spon kasse som en gang har huset en jvc sak.

    Norcad sin intensjon var å få meg til å lytte litt i mellomtoe området, jeg er visst en mellomtonefantast ;D i følge han. Sjøl hører han bare etter resonans i bassen. Det ble fort klart at det var en pukkel som maskerte en del. Ba han flytte litt på delefrekvensen. Fremdeles ikke peileing på hva jeg hørte på. Etterpå ba jeg han å stille ned nivået i bassen. Da kom ting på plass, mellomtonenivået var slik jeg likte det. Norcad sa at høytalerene ikke var innspilte, bare 3 timer ferske. De som også kom klart fram var at de romproblemene Norcad vanligvis sliter med på sine Klipsch var til dels borte. Han har problemer med gjalling, etterklang. På langt nær så framtrenden med Seas.

    Stemmer og piano likte jeg veldig godt. Hørte på Maria Joao, gammel testfavoritt her. Naturlige fin stemme på henne, rimelig detaljert. Piano hadde fin klang/etterklang, Låt korrekt i mine ører. Dynamikk, vel ikke samme atakket som jeg synes jeg har i mine H6, det er da tross alt ikke et horn ;D Det var ikke like uanstrengt på en måte. Transparens, luftighet og åpenhet var heller ikke det samme som på mine Seas/Focal eller klonen om du vil. Kjedelig, på lang nær. Jeg likte det jeg hørte. Diskanten var heller ikke helt værst, faktisk bra, tross alt var det en wizzercone med alle de feil og mangler en slik kan ha. Dette er skrevet med det i bakhodet at disse på langt nær er innspilt. Jeg vet at elementer trengs og knørves. Min knørvecd, som jeg fikk av 65finger, er genial. Den masserer elementet veldig mye i løpet av 3 timer. Og da låter det så avsindig forskjellig at det ikke er til å tro. Derfor gleder jeg meg til å høre de innspilt.

    Men, og det er et men. I mott hode skal fulltoner spille i et hornkabinett. Fulltone er i utgangspunktet umulig å få til å bli fulltone uten en hornladning på en eller annen måte. De trenger kompensasjon fra et kabinett. Mange er sikkert uenige, og greit nok. Jeg har ikke tenkt å argumentere en gang. ;D

    Horn låter også i mine ører så unanstrengt. Min gode venn i Ungarn sier til meg at disse elementen passer blant annet ikke inn i Impulse H2 kassen, de er umidelbart ikke enkle å få til i et horn. De samme erfaringene hadde en hornguru som norcad hadde vært i kontakt med. Dette er litt dumt, da det i mitt hodet er horn som skal brukes med fulltoner. Men jeg harhørt LMC sine basser, tror det er onken basser. De spiller, kanksje kan det være en løsning å gå for. Nikko03 har prøvd en H6 lookalike. Mulig løsning der også?

    Vel, en del personlig synsing. Et absolutt positivt inntrykk, helt klart. Ser fram til lytting etter innspilling. Tror disse elementene virkelig har et potensial, tross noen reservasjon per i dag.

    Håvard
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Ser ut som om vi vi er samstemte om onken bambadoo ;D

    Håvard
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.140
    Antall liker
    10.629
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Reservasjon gjør ingenting. Bare nyttig informasjon. takk for inntrykkene - og innlegget :)
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.140
    Antall liker
    10.629
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Ja jeg dreier til å lage en "miniatyr" av mine 15" coax Onken. Som sagt tidligere på endel områder det beste jeg har hørt. Og det er kult :)
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er kanskje noe reservert og direkte for noen. Ønsker ikke å tråkke på noen tær, og jeg har vært streng. Er det tross alt lærer, og karekterer skal det jobbes for ;D
    Kort lytt også, men det var dette jeg hørte i dag. Men jg understreker nok en gang, det er et potensiale her.

    Håvard
     

    norcad

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2006
    Innlegg
    1.262
    Antall liker
    22
    Jeg får komme med litt utfyllende tekniske forklaringer til Haavard sitt innlegg jeg da, for der pleier jo sånne mellomtonelyttere å slite litt ;D
    Oppsettet for anledningen var Squeezebox Duet - Denon AVR3808 - 2x Abrahamsen V4 (brokoblet) - Seas FA22, samt 2 stk DIY aktive suber bestående av Peerless XLS12 i 45L lukket kasse drevet av hver sin Hypex DS4.0.
    Denon ble altså brukt som dac/pre i direct mode, Abrahamsen stod fortsatt for forsterkningen.
    Årsaken til at Abrahamsen V6 og V3 ikke ble brukt er for at jeg ville ha en enkel mulighet til å eq ned toppen uten å måtte ty til passive komponenter.

    Seas "fulltonene" sitter i helt enkle lukkede kasser på 12 liter, laget av JVC for nærmere 30 år siden. De har blitt modifisert med dobbel tykkelse på baffel og nedre del av baklaten (rett bak elementet). Simuleringer viste at dette ville rulle av ved 100hz - noe som selvfølgelig også stemmer i praksis!

    Når Haavard kom ble subene delt ved 100hz, mens "fulltonene" fikk spille ned til 40hz. Dette var for å få massert opphengene på de nye elementene en smule, men betydde altså en overlapp i frekvensområdet 40-100hz.
    I tillegg hadde jeg lagt inn eq fra 2khz og oppover, rimelig linjært fra -2 til -4dB.

    Etter noen minutters blindtesting synes Haavard at mellomtonen ble maskert av denne overlappingen i bassen og derfor ble LP/HP satt til 100hz, og nivået på subene senket med 1,5dB ifht "min housecurve" (Han er jo ikke så vant med bass stakkar)

    Den mekaniske delingen mellom membranen og wizzer konen lager et lite suckout i området 4-5khz noe som passer perfekt til å dempe "tszingen" jeg har i stua pga bare harde flater på gulv, vegger og tak.

    Jeg skriver "fulltoner" idet jeg enda ikke har sett en "fulltone" som er fullfrekvent. I mine øyne (og ører) er "bredtoner" en bedre betegnelse.
    Seasene klarer seg overraskende godt oppover i diskanten, og med å avlaste de for den dype bassen sitter man igjen med et høyttalersystem helt uten passive komponenter, uten deling i det mest kritiske området, små konutslag og derav lav forvrengning og et element som uforstyrret kan konsentrere seg om å spille mellomtone uten å riste livet av seg for å prøve å lage litt dypbass - IMO.

    Jeg vil antagelig en gang i fremtiden forsøke meg på et bakladet horn til de, i håp om at de kan spille "mellomtonelyttermusikk" uten ekstra drahjelp. Men frem til da vil seg si at dette spillte bedre enn mine forventninger. Her har Seas så absolutt gjort mye rett for relativt lite penger.
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Fin oppklaring.
    Som du sier, Seas har laget et meget fint element. Spesielt til oss mellomtonelyttere ;D

    Håvard
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Kjempe flotte innlegg Håvard og Norcad :) sitter også med en veldig god magefølelse for dette elementet
    men jeg er ikke så flink til å skrive som dere ;D
     

    norcad

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2006
    Innlegg
    1.262
    Antall liker
    22
    Om det skulle være interessant for noen, så klarte jeg å være godvenn med min gamle laptop lenge nok i dag tidlig til at jeg fikk tatt noen målinger.
    Plottet nedenfor viser forskjellen før og etter eq, og er målt på 0,5m avstand med 1/3 oktav glatting.
     

    Vedlegg

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Var det slik det målte til slutt?
    I såfall har du vel rett i at jeg er en mellomtonefreak ;D
    Subjektivt syntes jeg det låt mer homogent enn dette.

    Håvard
     

    Raist

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.09.2004
    Innlegg
    784
    Antall liker
    29
    Sted
    Setesdal
    bambadoo skrev:
    Ja jeg dreier til å lage en "miniatyr" av mine 15" coax Onken. Som sagt tidligere på endel områder det beste jeg har hørt. Og det er kult :)
    Har du "simulert" noe på dette? Forsøkte å legge inn verdiene og det ser (med forbehold om at jeg har klart å gjøre det riktig) ut som om man havner utenfor akseptable Onken verdier?

    Forresten: Fin tråd Nikko03 :) Blir interessant å se hva som kommer ut av dette.
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Raist skrev:
    bambadoo skrev:
    Ja jeg dreier til å lage en "miniatyr" av mine 15" coax Onken. Som sagt tidligere på endel områder det beste jeg har hørt. Og det er kult :)
    Har du "simulert" noe på dette? Forsøkte å legge inn verdiene og det ser (med forbehold om at jeg har klart å gjøre det riktig) ut som om man havner utenfor akseptable Onken verdier?

    Forresten: Fin tråd Nikko03 :) Blir interessant å se hva som kommer ut av dette.
    Det blir bra tilslutt dette håper jeg. Nå var det ikke jeg som startet denne tråden. men vi forsatte friskt på det saschagabor startet på ;D
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Her er min ide om hvordan det kan gjøres :)



    Så nå hadde det vært fint om noen kunne regnet litt på det å se om jeg har gjort alt feil ;D
     

    Vedlegg

    saschagabor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2010
    Innlegg
    460
    Antall liker
    2
    Og det liker vi, masse god informasjon, tips og erfaringer :)

    Jeg har forsøkt en del forskjellige verdier på spole og motstand siden jeg koblet opp mine Exotic, men har endt opp med å like den bedre uten. Ikke fordi det er perfekt uten, men føler det dreier i feil retning når jeg kobler det til...

    Derfor har jeg besluttet meg for å teste filterne som presenteres i Hobby HiFi og Klang+Ton i hornkonstruksjonene. Her korrigerer de ikke baffle step, men demper direkte i det området jeg føler jeg ikke er fornøyd med. Det er hvertfall verdt et forsøk, tenker nå jeg :)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.853
    Antall liker
    10.685
    Torget vurderinger
    10
    Hva med å lage en JohnBluee JB8B klon:
     

    Vedlegg

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.853
    Antall liker
    10.685
    Torget vurderinger
    10
    Som sagt så gjort:

    Samme mål som over. 18 mm tykkelse på MDF. Det gir et kabinett som innvendig blir 31,8 liter. Tuningfrekvens på 35hz. Hylleport på 24,4 x 4 cm som er 65 cm dyp (må vinkles inni).

    Hva tror gutta om det? En hyttehøytaler med følsomhet på 94 db for batteridrevet T-amp med Tripaths 2020 chip (samme som i Kingrex, litt kraftigere enn den vanlige 2024 chipen). Den spiller ned til 55 hz ved -3 db. Det er vel en liten festkul å spore og det er ikke å forakte :D
     

    Vedlegg

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.140
    Antall liker
    10.629
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Tror jeg vil lage en mini versjon av noe slikt jeg ;D

     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Dataene du har lagt inn i winisd ser helt riktig ut :) 31,8L kan bli litt lite for elementet.
    det jeg opplevde i liten kasse var at det hørtes litt pressa ut i mellomtonen.
    det blir finere klang i større kabinett.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.140
    Antall liker
    10.629
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Ja - jeg ville nok hevet volumet endel. Som sagt så tror jeg ikke simuleringer gir hele sannheten ved slike elementer.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn