Ja, men det tallet er vel noe kunstig høyt.24% ruzzervennlige stemmer er mye
Da mange av disse var kjøpt og betalt.
Ja, men det tallet er vel noe kunstig høyt.24% ruzzervennlige stemmer er mye
Ja, men det tallet er vel noe kunstig høyt.
Da mange av disse var kjøpt og betalt.
24% russervennlige av 52% som stemte, mao under 13% lot seg lure til å stemme på deVirker trygt å gi dem seieren nå. 24% ruzzervennlige stemmer er mye, men jeg synes faktisk at det tross alt er oppløftende. Putler la mye innsats i å føkke det valget, så jeg hadde forventet et mye tightere resultat.
Alt i alt et veldig, VELDIG hyggelig resultat! Spesielt siden jeg lurer på en tur til Chisinau, noe som ville vært helt uaktuelt med et pro-ruzzisk regime ved makten.
Trist å våkne til en dag uten et oljeraffineri i full fyr. Tror det er en stor del av en vinneroppskrift for å få slutt på krigen.
Snakk om å leva opp til namnet sitt, Wishmaster![]()
Fire erupts at major Russian oil refinery in Yaroslavl
A fire broke out early on Oct. 1 at a Russian oil refinery in northwestern Yaroslavl Oblast, local authorities reported, calling it a "man-made" incident not connected to any attacks.kyivindependent.com
Dagens missiler og bomber styres da også i stort monn av amerikansk Intel. Jeg ser ikke helt hvor forskjellen ligger. Men at Putler vil se det annerledes er klart.Tomahawks styrt av amerikansk intel mot kritisk russisk infrastruktur kan vel ikke vurderes som noe annet enn en direkte utfordring til den russiske kjernefysiske doktrinen.
Ja, eg veit ikkje kor mykje hjelp Ukraina må ha med å avfyra desse missila?Tomahawks styrt av amerikansk intel mot kritisk russisk infrastruktur kan vel ikke vurderes som noe annet enn en direkte utfordring til den russiske kjernefysiske doktrinen.
Riktignok skifter tRump meninger oftere enn han skifter bleier, men dette er det siste av flere utspill som tyder på at putin må ha fornærmet tRump grundig.