Respons og Reidar Perssons Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • U

    utgatt60135

    Gjest
    Odd J skrev:
    Hei folkens!

    Hvordan vurderer dere lydsignaturen på Respons i forhold til elektrostater?
    To gode produsenter med to forskjellige lydfilosofier virker det som. Elektrostater mener jeg er mer nøytral mot opptakene (næropptak), mens Respons tilstreber mer "ute i salen lyd" (meget vellykket virker det som). Sistnevnte virker fyldigere, særlig i bassen. Rundere klang. Mer "kropp". What´s your cup of tea? Mine is ML.
     

    henje

    Medlem
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    0
    og en annen de testene fra de forskjellige bladene er jo ikke alltid troverdige stol på deres egne ører ikke et sponsa hi fi blad
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    ML og Respons er 2 forskjellige ting, det jeg har hørt av ML (Vista) var skuffende saker i forhold til mine preferanser, bassen hørtes ikke ut til å være integrert med panelet.

    Respons er oppløst med et bra (litt fyldig) bassfundament og en fyldig mellomtone og de kan gjengi alt fra elendige opptak til KKV opptak uten noe problem.

    Har aldri hørt Summit men dersom bassen ikke sitter på den ville jeg sett etter en elektrostat uten en hybridløsning.
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    2.768
    Torget vurderinger
    1
    Det jeg er 'redd for' er sibilanter, stemte s'er som gjør for mye av seg og drar oppmerksomhet. Har en lei uvane med å bli sittende og lete etter slike feil, skikkelig nevrosa.... :-\

    Overraskende mange innspillinger, ofte litt eldre (80-tallet) men også mange nye har en tendens til dette synes jeg. Jeg har lenge spekulert på om elektrostater er bedre på dette enn tradisjonelle diskantelementer, det være seg softdomer, ringradiatorer eller metalldomer. Skal liksom lite til før de tværer på S'ene. Det er ikke nødvendigvis at diskanten er for voluminøs, det virker bare som om den ikke stopper med s-lyden i tide, men drar den ut i tid. Vanskelig å forklare det på noen bedre måte. Hvis det er i diskanten problemet sitter da....

    Jeg har ved et par korte anledninger hørt Martin Logan og der var det ingen tendenser til slikt, bare myk og sømløs gjengivelse av de øvre frekvenser. Hvis Persson matcher dette så er han helten min... :D

    Vurderer seriøst å kjøpe platespiller også, mye pga samme problemstillinger.

    Ad prissetting: Det er kostbare saker alt det her, men vi er vel villige til å strekke oss mye lenger enn folk flest for 'peace of mind' er vi ikke :). Sånn umiddelbart synes jeg det ser ut som Grand Artist gir mer for pengene enn storebror til dobbel pris?
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Hard i lyden blir de nok ikke så sant du ikke finner på noe rart med elektronikken.

    I ditt rom er det nok Grand Artist D eller Baby Grand som passer best. Førstnevnte er nok den beste høytaleren men kanskje ikke i alle rom. Kjøper du nytt ville jeg ha prøvet begge med god forsterker.

    Det som overrasker mest med Grand Artist D er at den er så stor og deilig samtidig som den er detaljert og avslørende. Mulig at dette er noe av det bedre man kan skaffe om du liker det slik. Men husk, test det i eget rom før du bestemmer deg.
     

    samlanes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Innlegg
    2.463
    Antall liker
    550
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Jeg hadde baby grand,siste versjon i ca 6mnd i et rom på 16kvm,koblet på cj premier 140effekt+cj premier 16ls2preamp+

    muse model ten dvd spiller,baby grand blei solgt pga mange "halvgode" innspillinger som låt altfor skarpt i diskanten.
    jeg kjøpte de brukte så de var innspillte.

    Kjøpte meg spendor sp100 til samme lytterommet og nesten allt fallt på plass,men eg skiftet da rør både i preamp og smårør i effekt etter ca 1mnd,og da ble det litt bedre,som jeg skulle testet ut før salg av baby grand.(men trur likevel ikkje rørskifte hadde gjort nok for at eg skulle beholdt de.)

    Eg brukte usher rapport ht kabel,som også blei omtalt som snill i toppen.

    Jeg streber etter "mørkere" lyd hele tiden,men samtidig opprettholde detaljer og 3d lyd,fordi jeg er veldig allergisk mot sibilanter.


    Med baby grand var jeg fornøyd med lyden på tja ca 30-40% av min cd samling(med ymse kvalitet riktignok.)nå er jeg oppe i minst 80%.Da spilles det alt fra Tesla,Etta james til Mezzoforte.

    Lytting før kjøp er et must uansett,helst hjemlån.

    Nå får jeg nok pepper i øst og vest.

    Lykke til Odd.


    Helsing Arild.
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    2.768
    Torget vurderinger
    1
    Hei og takk for innspill!

    Ingen pepper fra meg, det er supert at du sier rett ut hvordan du opplevde det hos deg og med ditt oppsett. Jeg forstår deg vel slik at du oppfatter Babyresponsene som rimelig nøytrale i klangen, men da også relativt nådeløse i forhold til halvgode/halvdårlige innspillinger mhp sibilanter. Og at du 'løste' det med et par høyttalere av mer tilbakelent karakter. Det viser vel det flere sier her, jeg må få hørt på høyttalerne, helst hjemme. Ser at Persson selv mener han lager mer mørktklingende høyttalere enn de fleste andre, mera som i konsertsalen. Matching med utstyret foran betyr vel en del her da, men det var nå skikkelig gromme saker du spente foran svenskene, så nesten rart at det ikke satt som ei kule ;D

    Det betyr vel obligatorisk hjemlån av et par Artist, får høre hvordan forhandler stiller seg til det. Pr idag er det vel et par gamle Zap'er som er utpekt som trekkdyr her da. Foreløpig....
     

    samlanes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Innlegg
    2.463
    Antall liker
    550
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Hei.

    Jeg utrykte meg dårlig om lyden ellers,da jeg mener de har en klart mørk/varm klang i bass og mellomtone,som eg likte veldig godt,men med for mye bass av og til.

    Men det har nok også med mitt lille lytterom å gjøre.
    Det har jeg hørt av andervik er mye bedre på artist mod,altså mer kontroll i bassen.

    Det som gjør meg mest frustrert av alt er den veldig gode testen som de fikk i fidelity,og det gjelder også hifi generelt da jeg mistenker testere for å nesten bare spille golydsplater.
    Hjemlån av utstyr er og blir veldig viktig.

    Også må man ikke glemme at de bruker topputstyr hele veien gjennom med bedre lytterom enn det jeg har i tillegg.
    Men det burde blitt bedre synst jeg også,med det utstyret som jeg brukte.

    Kanskje transistor er bedre match enn rør,så zap forst er sikkert ikke dårlig valg.
    Har hørt at Gamut er veldig bra til Respons også.

    Hadde det vert feks scan-speak soft dome hadde jeg kanskje beholdt de og et delefilter som var litt lettere last for forst hadde og vert et pluss.

    Helsing Arild
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    samlanes skrev:
    Kanskje transistor er bedre match enn rør,så zap forst er sikkert ikke dårlig valg.
    Har hørt at Gamut er veldig bra til Respons også.
    Stemmer, veier opp den litt feite lyden i Respons med den stramme oppløste Gamut og du får en god kombo.
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.185
    Antall liker
    1.288
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    samlanes skrev:
    Hei.

    Jeg utrykte meg dårlig om lyden ellers,da jeg mener de har en klart mørk/varm klang i bass og mellomtone,som eg likte veldig godt,men med for mye bass av og til.

    Men det har nok også med mitt lille lytterom å gjøre.
    Det har jeg hørt av andervik er mye bedre på artist mod,altså mer kontroll i bassen.

    Det som gjør meg mest frustrert av alt er den veldig gode testen som de fikk i fidelity,og det gjelder også hifi generelt da jeg mistenker testere for å nesten bare spille golydsplater.
    Hjemlån av utstyr er og blir veldig viktig.

    Også må man ikke glemme at de bruker topputstyr hele veien gjennom med bedre lytterom enn det jeg har i tillegg.
    Men det burde blitt bedre synst jeg også,med det utstyret som jeg brukte.

    Kanskje transistor er bedre match enn rør,så zap forst er sikkert ikke dårlig valg.
    Har hørt at Gamut er veldig bra til Respons også.

    Hadde det vert feks scan-speak soft dome hadde jeg kanskje beholdt de og et delefilter som var litt lettere last for forst hadde og vert et pluss.

    Helsing Arild
    Har selv Respons Grand LE og her i huset spilles det musikk i mange sjangere og i mye forskjellig innspillingskvalitet. Alt fra Sonic Youth, Joy Division, Motorpsycho, ECM - jazz til Burial og Aphex Twin. Syntes responsene takler dette meget bra. Etter jeg fikk responsene i hus må jeg si det blir mer av "dyp dykk" i platesamlinga enn før.
     

    sn

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    173
    Antall liker
    13
    Etter en lang lytte seanse med Dali MS4 og Respons Grand Artist har jeg nå valgt Respons.
    Gleder meg til jeg får disse i hus.
    Legger ved bilde av Grand artist ved siden av MS4 i stuemiljø. Responsene i valnøtt, passer meget bra i min stue.
    Flott møbel og himmelsk lyd.
     

    Vedlegg

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    2.768
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer!

    De er virkelig flotte! :D
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.185
    Antall liker
    1.288
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med nye ht og velkommen i "klubben" ;D
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    sn skrev:
    Etter en lang lytte seanse med Dali MS4 og Respons Grand Artist har jeg nå valgt Respons.
    Gleder meg til jeg får disse i hus.
    Legger ved bilde av Grand artist ved siden av MS4 i stuemiljø. Responsene i valnøtt, passer meget bra i min stue.
    Flott møbel og himmelsk lyd.
    Gratulerer med nye og meget flotte høytalere.
    Valnøtt finishen var meget pen. :D
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    2.768
    Torget vurderinger
    1
    Hva med kombinasjonen Respons Grand Artist og Rogue M-150 rør monoblokker? Synspunkter på dette?

    :)
     

    sn

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    173
    Antall liker
    13
    Har nå hatt Grand Artist D i hus i 1,5 uke. Er utrolig fornøyd! Blir bare mer og mer glad i godlyden fra disse.
    Hadde de på hjemlån tidligere i en uke før jeg bestemte meg for kjøp. Når jeg omsider har de til odel og eie blir jeg mer og mer fornøyd. Har hørt på masse forskjellig musikk og de spiller så flott at jeg har ofte problemer med å rive meg løs fra lyttingen. Kan tenke meg at det er flere fornøyde respons eiere der ute som sikkert har nok med å lytte fremfor å skrive noen ord på sentralen.
    Når jeg hentet HT'ene fikk jeg gleden av å høre de oppkoblet med komplett Pass elektronikk med et "monster" av en effekt X350.5 sammen med pre etc. Med denne elektronikken spilte responsenen helt magisk. Har tenkt på en match med en mindre pass eks. XA30 el. X250.5 noen som har dette selv?


    mvh
    sn
     

    KentOve

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Innlegg
    360
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    Huff.. Merker jeg ikke har godt av å lese her i Respons tråden :)

    Legger med noen bilder fra HiFi messen i Horten 2008.
     

    Vedlegg

    sn

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    173
    Antall liker
    13
    Dette er saker! ;D

    Ser ut som Artist er spent opp med 2 stk pass XA60 eller XA100, dette spiller helt utrolig :D

    Pass står på ønskelisten min i neste runde. Har hørt at XA30 skal være meget musikalsk. Har selv hørt på X350 og skrudd opp til denne forlater klasse A (30w) dette er høyt nok for mitt bruk. XA30 koster en del mindre enn X350 og XA60.

    Trøster meg foreløpig med en moddet doxa som i forhold til pris er kjempebra :D

    mvh
    sn
     

    KentOve

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Innlegg
    360
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    Saker ja, det kan jeg love deg det er ;)

    Audiofil spilte på henholdsvis Baby Grand og Grand Artist D. De jobba hardt med å få Grand D til å fungerer , men gav til slutt opp tror jeg. Uansett så var resultatet med Baby Grand og Grand Artist D utrolig deilig sammen med Pass Labs. Makan til lyd har jeg sjeldent hørt :)

    Fra Pass hadde de med klasse A blokkene XA160.5 , klasse AB forsterkeren X250.5 , mulig X350.5 også var med, den intergrerte INT-150 og forforsterkeren XP-10.
     

    Hifi-Olsen

    Medlem
    Ble medlem
    26.03.2007
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Stathelle
    Torget vurderinger
    1
    Hei.Ser det er lite fart i tråden her. Har alle tatt sommerferie ?
    Men jeg bør kanskje om mulig melde meg inn her jeg også.
    Har i de siste par år spilt på Respons Grand D. ( værdens beste fiskekasser og ikke minst
    noe av det beste jeg har hørt av høytalere. Meget fornøyd med disse.
    Jarle.
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.185
    Antall liker
    1.288
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Hei, fint du får tråden i fokus igjen. Er nok sommerferie og musikklytting som tar fokus vekk fra HFS ;D

    Respons Grand D blir nok min neste ht. Trives veldig bra med Respons Grand LE (modellen før din).
     

    Brianh

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    09.02.2005
    Innlegg
    371
    Antall liker
    32
    Torget vurderinger
    1
    -Jarle- skrev:
    Hei.Ser det er lite fart i tråden her. Har alle tatt sommerferie ?
    Men jeg bør kanskje om mulig melde meg inn her jeg også.
    Har i de siste par år spilt på Respons Grand D. ( værdens beste fiskekasser og ikke minst
    noe av det beste jeg har hørt av høytalere. Meget fornøyd med disse.
    Jarle.
    Begynner å bli mye Respons i Grenland Lydlaug nå. Virker som om de som kjøper disse blir værende ved dem.

    Brian
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.185
    Antall liker
    1.288
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Brianh skrev:
    [Begynner å bli mye Respons i Grenland Lydlaug nå. Virker som om de som kjøper disse blir værende ved dem.

    Brian
    Hei igjen Brian, mellom meg og deg er det kanskje 1000 m i luftlinje. Og lager vi en sirkel med mellom meg og deg er det faktisk 4 par Respons HT. Verdens høyeste Respons ht tetthet??? ;D
     

    svale

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.08.2002
    Innlegg
    296
    Antall liker
    114
    Det er mye Respons på vestlandet også, og vi er fornøyde med godlyden.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Tror ikke det er mange misfornøyde Respons eiere ;D
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    2.768
    Torget vurderinger
    1
    Det virker som det er mange fornøyde Responseiere ja. I den sammenheng kunne det være nyttig og moro å få vite litt om veien fram til Respons for den enkelte av dere. Høyttaleren betyr selvsagt svært mye (mest?) for hva man sitter og hører på og de fleste av oss herinne har vel hatt flere par høyttalere før fylte 30 enn andre har på et liv, men det er nå en gang slik at vi bytter oss fram til vi er i mål.

    Respons er vel typisk et merke som en ender opp med etter å ha prøvd mye forskjellig annet. Så hvordan var veien fram og resonnementene underveis?
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Oppsettet jeg hadde før jeg fikk meg Respons høyttalere ble hentet av noen uvedkommende mens jeg var avgårde så jeg måtte starte på bar bakke.

    Bestemte meg for å prioritere høyttalere og tok meg en grundig runde samt leste alt av hifi lektyre en stund.
    Så dukket det opp noen eldre Grand som var oppgradert til LE av produsenten så da ble det en vestlandstur og det har jeg ikke angret på.

    Det som er Respons sin styrke i mine ører er sømløsheten mellom mellomtone og diskant, der tåler de sammenligning med hva som helst. Ellers har de et godt bassfundament.

    Men ulike oppsett med Respons låter ulikt og jeg har hørt oppsett med Grand som låter helt ulikt mitt.
    Har inntrykk av at eldre Respons høyttalere er mer tilbakelent i toppen samt at de mangler noe oppløsning i mellomtone og diskant sammenlignet med mer moderne konstruksjoner fra samme produsent.

    Skulle jeg kjøpt meg nye høyttalere fra Respons i dag ville jeg ikke kjøpt noe eldre enn 2003 og jeg ville brukt en kraftig forsterker til å drive de selv om de er en lett last for forsterkeren.
     

    Rago

    Medlem
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    9
    Antall liker
    0
    Til ANONYM:
    Mener å huske att det var du som kjøpte mine gamle Respons ht., håper du har hatt en god "tid" med de. ;D
    I forhold til pris, er det vell få ht. som "matcher" Response............Trur eg.............
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Rago skrev:
    Til ANONYM:
    Mener å huske att det var du som kjøpte mine gamle Respons ht., håper du har hatt en god "tid" med de. ;D
    I forhold til pris, er det vell få ht. som "matcher" Response............Trur eg.............
    Hei

    Det stemmer nok.

    Jeg har pakket ned subene inntil videre nå, har betraktelig mindre plass nå enn når jeg kjøpte de.

    Er fortsatt fornøyd og de har bare vokst etterhvert som elektronikken har blitt bedre.

    Har du Trio fortsatt eller har du beveget deg videre i oppgraderingskarusellen?
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.185
    Antall liker
    1.288
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Anonym skrev:
    Oppsettet jeg hadde før jeg fikk meg Respons høyttalere ble hentet av noen uvedkommende mens jeg var avgårde så jeg måtte starte på bar bakke.

    Bestemte meg for å prioritere høyttalere og tok meg en grundig runde samt leste alt av hifi lektyre en stund.
    Så dukket det opp noen eldre Grand som var oppgradert til LE av produsenten så da ble det en vestlandstur og det har jeg ikke angret på.

    Det som er Respons sin styrke i mine ører er sømløsheten mellom mellomtone og diskant, der tåler de sammenligning med hva som helst. Ellers har de et godt bassfundament.

    Men ulike oppsett med Respons låter ulikt og jeg har hørt oppsett med Grand som låter helt ulikt mitt.
    Har inntrykk av at eldre Respons høyttalere er mer tilbakelent i toppen samt at de mangler noe oppløsning i mellomtone og diskant sammenlignet med mer moderne konstruksjoner fra samme produsent.

    Skulle jeg kjøpt meg nye høyttalere fra Respons i dag ville jeg ikke kjøpt noe eldre enn 2003 og jeg ville brukt en kraftig forsterker til å drive de selv om de er en lett last for forsterkeren.
    Så det er den karen ja.... 8)
    Bor du fremdeles på nordvestlandet?
    Vet ikke om jeg er "helt enig" med deg når det gjelder de eldre modellene. Kjenner to som har Grand Art og etter at de har oppgradert elektronikken, så må jeg si Responsene har åpnet seg bemerkelsesverdig mye. Særlig når kildene ble oppgradert så sprudlet det virkelig.

    Har selv et par Grand Le og er kjempefornøyd med dem. Du får stikke innom neste gang du er i Grenland.
    Jeg har jo noe som er ditt.....
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Hei 2m

    Jeg bor fortsatt på nordvestlandet. Har begynt å bli litt rastløs så jeg har begynt å se litt etter rotasjonsarbeid igjen men det er fortsatt greit her i nordvest.
    Hadde vært artig og hørt dine høyttalere, vi har jo ca samme kilde også så der har jeg jo en kjent referanse.
    Mye mulig du har rett i det at eldre Responser kan blomstre, har ikke hørt så mange oppsett med eldre Responser men jeg har jo postet mitt inntrykk, sier ikke at det låter dårlig men snarere annerledes.

    Hadde glemt at du hadde noe som var mitt jeg. Ble overrasket over at det ikke hadde gått på søpla enda det har gått så lang tid.
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.185
    Antall liker
    1.288
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen, si i fra neste gang du er hjemme. Det er 4 par Respons (inkludert mine) innenfor en strekning på ca 1000 m fra meg. 3 par på Skotfoss, hvorav 2 av disse er Art. kanskje vi kan få til en Responsaften.... ;D

    se også grenland lydlaug tråden. Pendragon og Brianh har begge Respons Art.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Det står noen fine Grand på bruktbørsen nå ser jeg.

    Mine er opprinnelig identiske utenom fineren, de er ganske nette med en 8" bass og spille med bra med tyngde nedover.
     
    B

    buster

    Gjest
    Hei,
    Jeg er på vei inn i venneklubben...
    Nye Grand Artist er bestilt og den godeste Reidar vil produsere og ha dem klar i løpet av noen uker. De er vel kjent for å like krefter. Jeg har en C-J ET250S som leverer 450w i 4 ohm. Håper det er tiltrekkelig... Er det noen som har tanker om hvor lang innspilling jeg må regne med??
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.185
    Antall liker
    1.288
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med nye ht. Ett godt valg om jeg må si det selv ;D
    Kjøpte mine Grand LE brukt, så innspillingstid kan ikke jeg svare på.
     

    JK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2002
    Innlegg
    2.592
    Antall liker
    762
    Torget vurderinger
    8
    buster skrev:
    Hei,
    Jeg er på vei inn i venneklubben...
    Nye Grand Artist er bestilt og den godeste Reidar vil produsere og ha dem klar i løpet av noen uker. De er vel kjent for å like krefter. Jeg har en C-J ET250S som leverer 450w i 4 ohm. Håper det er tiltrekkelig... Er det noen som har tanker om hvor lang innspilling jeg må regne med??
    Gratulerer med nye høyttalere!
    Du har plenty med krefter! Jeg drev min tidligere Response Art med 100 rørwatt uten problemer. Blir nok en flott kombo det der!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn