Tenkte jeg fikk dele litt info om min FrankenRega Planar 8. 
-Justerbare føtter for perfekt vatring
-Acoustic Signature TA-500 Neo tonearm
-Groovetracer counterweight
-Little Fwend armløfter
-Apheta 3 pickup
-5 graders shim fra Wally Tools for 20 grader VTA
-2 grader zenith korreksjon basert pĂĽ mikroskop av diamant/stift
-Liten pappbit for korreksjon av azimuth (mĂĽlt elektrisk med lydkort og Oscilloskop-software)
-Groovetracer Planar 8 reference upgrade kit
-Stack Audio Serene Mat og Stabiliser
Kjøpte denne som min første platespiller i juni 2024 og ble bitt av basillen. Elsker ü tweake/justere for ü optimalisere oppsett og lyd. Bruker bla Wally Skater for riktig anti skating. Er veldig fornøyd med lyden nü sammen med Audio Analogue AAphono. Lydbildet ligger litt bakenfor mine Monitor Audio Platinum 200 II høyttalere og strekker seg langt utenfor sidene av dem büde i bredde, høyde og dybde. Herlig holografi og detaljert lydbilde spesielt pü plater med gode opptak av feks Melody Gardot og Diana Krall. 45 rpm versjonen av Amused to Death gir en helt annen dimensjon enn mitt digitale oppsett (som heller ikke er til ü kimse av).

-Justerbare føtter for perfekt vatring
-Acoustic Signature TA-500 Neo tonearm
-Groovetracer counterweight
-Little Fwend armløfter
-Apheta 3 pickup
-5 graders shim fra Wally Tools for 20 grader VTA
-2 grader zenith korreksjon basert pĂĽ mikroskop av diamant/stift
-Liten pappbit for korreksjon av azimuth (mĂĽlt elektrisk med lydkort og Oscilloskop-software)
-Groovetracer Planar 8 reference upgrade kit
-Stack Audio Serene Mat og Stabiliser
Kjøpte denne som min første platespiller i juni 2024 og ble bitt av basillen. Elsker ü tweake/justere for ü optimalisere oppsett og lyd. Bruker bla Wally Skater for riktig anti skating. Er veldig fornøyd med lyden nü sammen med Audio Analogue AAphono. Lydbildet ligger litt bakenfor mine Monitor Audio Platinum 200 II høyttalere og strekker seg langt utenfor sidene av dem büde i bredde, høyde og dybde. Herlig holografi og detaljert lydbilde spesielt pü plater med gode opptak av feks Melody Gardot og Diana Krall. 45 rpm versjonen av Amused to Death gir en helt annen dimensjon enn mitt digitale oppsett (som heller ikke er til ü kimse av).
Vedlegg
-
253.7 KB Visninger: 15