Bil, båt og motorsykkel Real Tesla Stories......

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.165
    Torget vurderinger
    4
    Kunne jo like gjerne skrevet real Lexus stories om firmaet som lanserer bil med Chademo hurtiglader Europa i 2020.

Var innom Tesla i dag og fikk tilpasset bilen for CCS lading, 2 timer og 3550 kroner inkludert adapter. Mens bilen var inne fikk jeg låne en S 100D Raven, på alle måter en flott bil.

Sist redigert:

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    12.448
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kunne jo like gjerne skrevet real Lexus stories om firmaet som lanserer bil med Chademo hurtiglader Europa i 2020.

Var innom Tesla i dag og fikk tilpasset bilen for CCS lading, 2 timer og 3550 kroner inkludert adapter. Mens bilen var inne fikk jeg låne en S 100D Raven, på alle måter en flott bil.
    Har de fått orden på støydempingen?

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.163
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Hvorfor måtte de teste Model3 performance opp mot Polestar2 tro? Alle vet at Performance har et høyere forbruk. Her har de testet epler mot pærer.
    De kunne valgt en vanlig LR versjon som har tilsvarende ytelser som Polestar2.

Nightpuma

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2005
    Antall liker
    505
    Sted
    Agder
    Torget vurderinger
    2
    @WayAhead Du misliker visst Tesla noe fryktelig, og jobber med å grave frem så mye negativt du kan om bilmerket. Jeg blir nysgjerrig på hvorfor du nærer sånn et intenst hat mot en bil.

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.165
    Torget vurderinger
    4
    Har de fått orden på støydempingen?
    Kortversjonen er nei men det kommer jo an på hva man sammenligner med, tidlige modeller er dårlig dempet og så har det vært en gradvis forbedring. Er for eksempel stor forskjell på en fra 2013 og 2015.

Mitt inntrykk er at Raven med tanke på vindstøy er som min fra 09/2017 men jeg tror den er noe bedre med tanke på hjulstøy. Den adaptive fjæringen oppleves som en forbedring.

Larson

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Antall liker
    4.216
    Leser at Tesla taper markedsandeler i Norge. 99,5 % av nybilsalget i august har vært en ikke-Tesla, påstås det.

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Til og med Tesla Fan No. 1 ble lei av å kjøre Tesla Dildoer og kjører nå multiple Benzin.... ... siste tilskudd er en RS7 med 700 hk. Ikke noe som å kjenne villdyret våkner...

"I am stil a Tesla fan.... btw I have a couple for sale..."

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.165
    Torget vurderinger
    4
    Her burde Tesla tatt ansvar og kommet med en løsning for kunden. Legge på et belegg som tåler høy mekanisk belastning f.eks. Men ta ansvar.
    Vil ikke forsvare Tesla men googler man «lakkslitasje hjulbuer» ser man at det er utbredt hos mange, et av de første treffene var en Ford som hadde gått 5000 kilometer.

Model S ruster i det minste ikke.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    15.100
    Sted
    Bergstaden
    Vil ikke forsvare Tesla men googler man «lakkslitasje hjuthrashelbuer» ser man at det er utbredt hos mange, et av de første treffene var en Ford som hadde gått 5000 kilometer.

Model S ruster i det minste ikke.
    Jo sikkert, men denne tråden er vel for å thrashe Tesla først og fremst?

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Rich sikler dog på en ordentlig elbil også..en "Porsche Taycan TURBO, the $200,000 Tesla killer", vraket etter 36 timer, for evt å bygge den opp..

Følg med.....

Ingeniøren

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Antall liker
    1.292
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Her burde Tesla tatt ansvar og kommet med en løsning for kunden. Legge på et belegg som tåler høy mekanisk belastning f.eks. Men ta ansvar.
    De har innrømmet at dette er en konstruksjons feil ved å sende ut skvettlapper til alle Model 3 eiere i Norge. Folk får gjøre som de vil men kjøper du Tesla må du regne med slikt fra en uerfaren produsent...

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.165
    Torget vurderinger
    4
    Heldigvis har man ikke det astronomiske verditapet på Tesla som hos en annen el-bilprodusent.

Sist redigert:

Svullo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2017
    Antall liker
    2.517
    Sted
    vest
    Om du gidder å lese artiklen så er det hær i norge

Nightpuma

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2005
    Antall liker
    505
    Sted
    Agder
    Torget vurderinger
    2
    Så vidt jeg vet, er alle biler unntatt Tesla et statisk produkt. Det er som å kjøpe en computer som aldri kan oppdateres. Har du en Tesla utvikler bilen seg kontinuerlig. Det er så digg. Det, og autopiloten som som gjør lange turer på motorvei mye mindre belastende.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.283
    Så vidt jeg vet, er alle biler unntatt Tesla et statisk produkt. Det er som å kjøpe en computer som aldri kan oppdateres. Har du en Tesla utvikler bilen seg kontinuerlig. Det er så digg. Det, og autopiloten som som gjør lange turer på motorvei mye mindre belastende.
    Bilen forandres vel ikke, bare diverse software. Til og med min 11 år gamle Volvo fåre en software oppdatering i ny og ned.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.283
    Hvilke funksjoner? Jeg har sett noen som grisestolte har vist frem blinking med lysene og vifting med dørene i takt med musikk, men ærlig talt, det har da lite med en bils egenskaper å gjøre.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn