@hvego
Anja Garbarek er en glemt perle i smykkeskrinet av norsk musikk, dessverre. Jeg har vært blodfan siden jeg hørte Ballon Mood første gang i 1997. Skal sies at med 4 til 5 år mellom hver utgivelse var det en tålmodighetsprøve å vente på nye skiver. I 2006 var dessverre karrieren slutt, selv om hun hadde en overraskelseutgivelse i 2018.
Jepp, MiniDSP SHD Studio lager en ugjenkjennelig bitgrøt av musikken den mottar og mater grøten til DACen. Eneste forskjellen på SHD og SHD Studio er at Studio mangler AD/DA-delen, derav ekstern DAC. RME ADI-2 har også en god ADC, så den dekker opp for manglene til Studio.
Angående cd-spilleren liker jeg stable plattersystemet til Pioneer, ene og alene fordi du må legge inn cden opp ned. Jeg er en enkel mann med andre ord. Da alt går digitalt inn i bitknuseren er ikke DAC-delen noe jeg bekymrer meg for. Skal sies at sist jeg spilte en cd begynner å bli et par år siden, tror jeg. Den er med andre ord ikke flittig brukt. Kona vil at jeg skal kvitte meg med den, men man vet jo aldri når internettapokalypsen oppstår og sølvskivene får sin renessanse.